Inca o idee originala luata de Gramo

de la mine. Eu am pelicanul sau babuta, Gramo are pescarusul, avionul si autobuzul. Ei, a mai schimbato el ca sa nu se prinda lumea, dar in principiu e acelasi lucru.

Nici pe Aristotel nu il vad bine.

4 Responses to Inca o idee originala luata de Gramo

  1. adelix spune:

    Fa-ma sa inteleg!Il suporti pe Gramo sau nu?

    Ca mie nu-mi place deloc.

  2. dadatroll spune:

    Iti place nu iti place, ai pomenit numele, acum trebuie sa facem cu totii o plecaciune adanca.

  3. radugo spune:

    mi se pare că Aristotel e ăla care a scris „Acul şi barosul”, nu? hmmm, carevasăzică, unde te-nvârţi, numai plagiatori!

  4. Ludacryss spune:

    Mdea.Am observat ca baiatul copiaza. Mai nou a copiat alta.Stii poanta care circula pe vremuri cu cele 10 porunci ale soferului amator? Ei bine el a luat-o a schimbat pe ici pe colo si atransformat-o in cele 10 porunci petru un partid de succes. Insa daca i-am semnalat acest lucru nu a stiut sa spuna latceva decat ca eu il atac gratuit fara nici o dovada.Iar cand nu a mai avut replica s-a limitat la un prostesc Thamks. Iar mai apoi a sarit ca arsa una Lorena Lupu.Cine pana mea o mai fi si asta. Ca se da drept culta da vorbeste ca la usa cortului.Cred c e bufonul de la curtea lui grammo care nu stie sa zica decat: „Da sefu” „Sigur sefu”.
    Nici ea nu a avut argumente asa ca a raspuns in stil mahala cu tot felul de invective.
    Lamureste-ma si pe minbe care e treaba cu astia doi ca eu nu sunt omul care sa inghit magarii dela toate personajele.
    Adresa me de wordpress o stii asa ca stii unde sa imi lasi raspunsul.Si tot acolo o sa gasesti seria mea recent deschisa, bineinteles necopiata. Este vorba despre lucruri care ma deranjeaza pe mine dar cred ca pe tot romanul cu ceva minte.

Lasă un comentariu