O intamplare amuzanta cu prietenul lui sora mea

Asta e foarte tare.

Avea mai demult sora mea un prieten. Oare cum il chema? Parca Aurel. Nu. Nu Aurel. Cred ca Viorel. Asa, si Viorel asta… Nu, nu il chema Viorel. Oare cum il chema? Ovidiu, nu, Bogdan, nu, Aurel, nu, am mai zis. Nu cred ca mai stiu cum il chema, dar trebuie sa imi aduc aminte. Parca Traian. Nu, ala e un nume tampit. Oare cum il chema, acuma, parca imi sta pe limba. Radu? Petru? Parca asa ceva, cu Petru. Petrisor, Petrica, Tica, Petrache, Pietraru. Radu Pietraru? Nu, si Radu am mai zis. In fine, nu stiu cum il chema, dar stiu ca avea nasul mare… Da, asa cu nasul mare, si parca se potrivea, Nelu? Nelutu? Nicusor? Nicu? Nucu?

In fine, n-are nici o importanta cum il chema.

9 răspunsuri la O intamplare amuzanta cu prietenul lui sora mea

  1. scenarista spune:

    scumpi, sa sti ca e adevarat ce se spune de aia cu nasu mare. pe mine m-o cracanat zdravan,

  2. dadatroll spune:

    Nu-i asta, prietenul lui sora mea era mai tanar.

  3. notalent369 spune:

    tu nu stii romana prea bine,asa-i?…”prietenul SURORII mele”

  4. dadatroll spune:

    Nare importanta cum scrii important e ce scri

  5. scenarista spune:

    dadatroll, scoate, te rog, comentariul no 1. nu-mi apartine. este al cuiva care mi se substituie si nu mai are curaj sa mai vina pe blogul meu, asa ca ii deranjeaza pe ceilalti. nu e periculos. e doar un las cu carente mari de potenta care nu are curaj sa-si faca operatie de scimbare de sex.

    bafta la scris

    S

  6. YNWA spune:

    doamne, ce retarzi pe aici…..

  7. dadatroll spune:

    Bey, nui fa pe cititorii mey retarzi, mey.

Lasă un răspuns

