Ppl, o noua leapsa!

Umbla acum leapsa cu dictionarul blogurilor. Adica, sa inventezi cuvinte care sa inceapa cu BL, de la blog. De exemplu:
BLogatari – adica locatari pe bloguri.
Sau de pe siteul lui Gramo am vazut una:
BLandomanie – adica sa te dai mare si sa vorbesti despre tine ca despre un el.

Acuma, leapsa mea e urmatoarea: sa inventezi cuvinte care sa inceapa cu GR (de la Gramo, bine nteles). Am eu una buna:
GRandomanie – sa vorbesti despre tine ca si despre un el.

Leapsa merge mai departe la oricine caruia ii place de Gramo la fel de mult ka mie.

11 răspunsuri la Ppl, o noua leapsa!

  1. andreir spune:

    Deci nu am inteles daca cu GR si / sau cu primele doo litere ale noastre asa ca am prezentat doo variante. (pe blog la mine😛 )

  2. dadatroll spune:

    Mai bine:

    GRAndMOanie.

  3. balauru spune:

    Grahomo🙂

    Gramopizd🙂

  4. David spune:

    ma eu tot n`am inteles daca tie iti place ala de care zici sau nu.sincer, nu inteleg.daca iti place, treaba ta.daca nu`ti place, ne facem frati de sange cu gem.
    incearca, intr`un moment de maxima sinceritate si(mai ales) seriozitate, sa imi raspunzi.

  5. dadatroll spune:

    Deci, mey, asta e un blog de divertisment, nu e serios. Daca vrei seriozitate cautal pe Gramo. Are un blog cu intrebari serioase gen: „ce se intelege prin etica la Aristotel”? si „cate oua are rata”?

    Mai imi plac la el si bolovanii pictati. Are o serie cu ei.

  6. balauru spune:

    Dar asta e cea mai tare, de la Gramopizd:

    Quote:

    Am uitat sa va spun
    7

    11

    2007
    Ca sunt iar la bunici. Si n-am mai iesit la plimbare decat in balcon. In schimb, am mancat niste supa. Nu prea avea nici un gust. Eh, parca laptele are! Cele mai faine sunt cerealele, alea macar sunt dulci.

    In alte ordine de idei, stiti cumva care e cea mai buna strategie prin care sa-i convingi pe cei din jur sa iti acorde atentie tot timpul?

    ––––––

    gata cu mistoul, ma duc sa ma plimb in balcon….

    Gramofobia?🙂

  7. balauru spune:

    a…si sa maninc o supa. o supa buna, de dimineata, e mai buna ca o Gramonatafleatza🙂

  8. David spune:

    Gramofon-un aparat care turuie la infinit o melodie fara sens si fara substanta, ca u disc zgariat care ori te lasa rece ori te zgarie pe circumvolutiune.

  9. radugo spune:

    ar mai fi un KILOGRAMO. un gramo de 1000 de kile. sau 1000 de Gramo la un loc. cu 1000 de plecăciuni aferente.

  10. machiavellian spune:

    Gramafon – un Gigi care canta la chitara desi nu e in stare sa tina cel mai simplu ritm.

  11. furiousjohnye3e spune:

    Gramozof-Filozof de curte noua. Am vazut seria cu bolovanii si nici pe mine nu m-a impresionat.As recomada-o ca lectura pentru noptile in care te bantuie insomnia ca e mai ieftina decat un somnifer. Si ca sa iti raspund la partea cu leapsa stiam dar trebuia sa incep si eu de undva.M-a amuzat tema si am zis sa fac o incercare.
    In ceea ce priveste „seria de cugetari” ma gandisem sa incep una inca de dinainte de a vedea ceea ce scrie grammo. O sa incerc sa pun una si asta nu casa-i fac in ciuda ca nu mai sunt la varsta copilariei ci pur si simplu ca am cena nou.
    Te astept in continuare pe blogul meu. Respecte Romanie Moritica.

Lasă un răspuns

