Romanu fatan fata cu imigratiunea

Mie cel mai mult imi place romanu cand il mananca drepturile omului. La romanu pe carel mananca drepturile omului  cel mai mult ii place ca omu asta sa fie departe. A scris Mandruta ca nui chiar obligata Ungaria sa accepte refugiati din Siria si ia sarit in cap tot romanu pe carel mananca drepturile omului. Nu, nu, zice romanu pe carel mananca drepturile omului si care are chiar si blog. Sirianu asta are tot dreptu absolut sa stean Ungaria – casai romanu cand il unge pe suflet drepturile omului. Da, sirianu asta nui cetatean in Ungaria, na platit taxen Ungaria, nusa nascut in Ungaria, nu conteaza, casa zice drepturile omului. Pana la urma singuru merit la sirianu asta carei musai sa stean Ungaria e ca are razboi civil la el in tara si ca Obama in marea lui intelepciune sa gandit cai mai bine ca guvernu sirian sa poate sa omoare cati sirieni are el chef. Care sa fim corecti acuma, e mai mult meritu la Obama.

Bine, asai cu drepturile omului, nute pui. Da, sa zicem, un ungur din Harghita, cetatean roman si care plateste taxe la buget, are voie sa mearga la universitate in Harghita si san vete in limba maghiara? Nu, tulai doamne, ceaberati spui. Casai romanu cand il mananca de drepturile omului. Il mananca decat cand e vorba de drepturile la alt om nusi la bozgori si tigani si din astia. Astia nare domne drepturile omului ca vorba aia din Bucuresti unguru vrea sa ne fure tara.

8 răspunsuri la Romanu fatan fata cu imigratiunea

  1. The Giver spune:

    Daca Ungaria nu poate primi cateva sute de mii de refugiati, ce va face cu fii rispiti in tot Pactul de la Varsovia (mai putin in Albania), pe care si-i doreste cu atata ardoare de aproape 100 de ani? Eu zic ca e o incercare de la Cel De Sus, prin care vrea sa testeze ”poporul ales”. Urmeaza sa vedem daca toiagul lui Orban se va transforma in sarpe si daca va inghiti serpii celorlalte tari ”vecine si prietene”.

  2. The Giver spune:

    Nu e sargasm e sargassum de refugiați în Europa. Pe refugiații sirieni ar trebui sa-i ia saudiții si celelalte monarhii ”wahabbi” din zona golfului, sunt frații lor ”sunni”, majoritatea refugiaților. Când au gândit ”Primăvara Araba” nu s-au gândit ca vine la pachet cu refugiați? Schema lor si a lui Obama e ca tiki-taka Barcelonei, nu mai surprinde pe nimeni. Din 1989 si pana acum au făcut-o de mai multe ori. E monstruos, inuman și împotriva rațiunii ce au făcut în Iraq, Libia, Egipt si Siria. Au înlocuit dictatorii laici cu anarhia si mambo-jambo-ul religios sprijinit de saudiți. Aceia, prințișorii ce încă put a cămilă, s-au saturat de construit Burjalaraburi si insule, s-au plictisit de cluburi de fotbal,etc, vor sa intre in istorie. Pentru astea exista Mastercard, pentru scris istoria exista USA.
    Ultimele fraze din postarea ta au doar valoare artistica, deoarece în Romania, țiganii și ungurii sunt un exemplu clasic de discriminare pozitiva, minorități care au mai multe drepturi decât majoritatea. Cât despre Orban, îmi pare rău ca nu s-a născut român. E un Moise de mileniu al treilea pentru Ungaria. Nu vezi cum Orban arunca toiagul către EEC, ca Moshe rabenu’ către vrăjitorii faraonului? A naționalizat câteva companii străine ce aduceau grave prejudiciu statului și furau ca-n codru populația. A impus măsuri ce stăvilesc foamea instituțiilor bancare,etc. Încet, încet, ii va scoate pe unguri din sclavie.
    Eu nu am bloc, asa ca scriu pe blocurile altora. E hobby-ul meu. Tot refugiat sunt si eu, de pe alt blog. Sunt blogtrotter.

  3. The Giver spune:

    Pentru ca sunt atras de ”dean toarselea”. Anina, ațâța, cazac, capac, sunt preferatele mele iar ”Rozul iluzor e roșul ușoR”.

    • dadatroll spune:

      La chestia astam decat nici o replica sa zic. Decat in afara de asta care vorba aia cai de fata si se exclude. De fata nu de fata sanuntelegi gresit.

      • The Giver spune:

        Am înțeles ca persoanele excluse sunt de față, unul din cai e fată și va făta.Sper sa-l fete pe căluțul din Marlboro …
        Am zis ca-mi place sa fiu musafir prin blocurile altora, însă câteodată îmi place sa fiu musafir și la mine, dar mai rar. La tine am nimerit în afara sezonului, sunt doar eu și proprietarul în perioada aceasta a anului. Acum stau din respect, pana vine alt blogtrotter. Eu am o teorie cu cititorii de bloguri, dar nu pot sa o expun încă, deoarece nu am audienta si am nevoie de un laic și de câțiva credincioși. Mai stam, poate mai vin câțiva. Poate apare Godot chiar…

      • dadatroll spune:

        Vezi cai scris Gramo gresit. Si numai vine casa lasat de blogarit. Acuma decat face poze.

Lasă un răspuns

