Deci cine ma enerveaza pe mine

Tiberiu Orasanu care are blog. Deci dece ma enerveaza pe mine. Nuca ma banat ca de banat ma banat incepand dela Gramo chiar aproape toata lumea in afara de Mircea Popescu pe care oricum nul mai citesc ca e un vitel. Da astia odata cema banat sa oprit domne din a ma pomeni acuma din douan doua postari. Da Tiberiu Orasanu nu. Si nuca ma crede prost. Ca aia chiar toata lumea inclusiv o buna parte din colegi mei crede cas prost.

Deci dece ma enerveaza pe mine Tiberiu Orasanu. Ca minte domne. Ca cica ma banat cam scris anagramat. Da eu asa scriu nu fac un efort sa scriu anagramat asa ca nam cumsa ma opresc casai fac lui pe placa. Da asa anagramat cum scriu eu a fost OK pana cand iam spus ca „doi peo baba siaia slaba” nu e un proverb romanesc ca e o tampenie inventata de el. Acolo a tras el linia. Ca cum imi permit. Bine ca e adevarat si pana si pretena lui cea mai buna luminita ia spus cam dreptate. Da nu conteaza. Ca el ma baneaza. Ca dece? Ca scriu anagramat.

Da numa banat chiar atunci. Ma banat cand iam spus ca fraza „Mineri au venit la Bucuresti inca din februarie da asta nul impiedica pe Iliescu sa dea dovada de memorie selectiva” se citeste ca si cum mineri astia sunt ceva doctori psihologi. Uite mineri doctori psihologi au venit in Bucuresti in februarie si ia vindecat pe toti de memorie selectiva asa ca ma mira ca Iliescu o mai are inca. Ca iam spus ca cea vrut el sa zica e „Iliescu da dovada de memorie selectiva mineri a venit in Bucuresti inca din februarie”. Alta fraza alt inteles, magare. Da asta nuia placut. Si ma banat. Da de ce? Ca nu scriu angramat.

Mey frate. Daca ma banezi ca nuti place ce scriu zi aia. Cum face Gramo ca numam gandit vreodata ca o sa il laud. Danute ascunde dupa deget si veni cu protexte ca de fapt nude aia mai banat. Ca doaram scris 30 de comenturi toate asagramate si numai banat pana nutiam aratat ca vorbesti prosti.

Dar stai casta nui tot. Acuma dupa cema banat si nam cum sai mai raspund la aberati care le pune pe blog baga tot felu de tampeni despre mine. Ca iam trimis spam. Deci mei intreabai si tu pe cei mai mari dujmani ai mei care e Gramo si Mircea Popescu si HD care e un tampit si Eufrosin carei place sa faca da ma rog sa nu intram in astfel de detali aici daca leam trimis eu spam frodata. Ca la cesa trimit spam. Ca ce aia miaduce cititori ca comenturile care le las pe blog. Numi aduce cititori asa ca no fac. Daia nul impiedica pe Tiberiu Ogasanu sa dea dovada de memorie selectiva sau ma rog cum se scrie gramat la oameni culti pe blog. Si nam cum sai dau replica ca ma banat.

Asaca hai sa va dau si eu o revelatie despre Tiberiu Orasanu asta. La Tiberiu Ogasanui place sa umble dezbracat pe strada in fiecare joi la miezu nopti cu pene de paun infipte in fund si sa zica ca el e Tarzan. Toata lumea are dreptu sa lase comenturi casa dezvolte aceasta tema da mai putin Tiberiu Orasanu pe caream sal banez.

13 Responses to Deci cine ma enerveaza pe mine

  1. dadatroll spune:

    A, si Doina Popescu pe caream so banez si pe ea.

  2. Noa muuuu muuuu muuuu muuuuu, dujmani ?! Pai tu cine te crezi bai ? Ia, muuuu muuuuuuu muuuuuuuu muuuuuuu muuuuuu rog seriozitate muuuu muuuuuu muuuuu muuuuu muuuuu de-aici!

  3. dAImon spune:

    io team banat preventiv

  4. Marius spune:

    Eu nu te-am banat si n-o sa te banez. Da’ nici tu nu ma citesti, deci suntem OK.

    • dadatroll spune:

      Daca vrei te banez eu pe tine. Sami spui numai casa stiu. Si sa sti ca eu nu citesc pe nimeni ca nam timp ca trebuie sa scriu pe blog si sa las comenturi. La bloguri. Casa vina cititori la mine la blog. Caltfel nu vine.

  5. cipslim spune:

    Une-i o poza mai clara a lu Orasanu ca sa aducem si dovada clara si incontestabila.
    Si pe mine cand ma banat vita aia cu care estui tu pretin ce nai zis nica?

  6. Morom3t3 spune:

    auz, tu iesti cumva userul kant emir de pe fanclub.ro? 😀

Lasă un comentariu