Mey nui mai faceti reclama la Corlateanu asta

Daca vreti sa fie dat afara Corlateanu asta. Numai postati pe Facebook ca la voi la Paris a fost coada. Ziceti ca la voi la Viena na fost coada de loc. Sau cala Munchen a fost doo stampile. Sau ca la Venezuela sa mai scapat si cateun buletin nestampilat cu Ponta.

43 de răspunsuri la Mey nui mai faceti reclama la Corlateanu asta

  1. Katia spune:

    Dada, esti pe facebook? da-ne adresa, please.

    • dadatroll spune:

      Dadat Roll da suntem mai multii ca Gramo care e mai multii ca e Gigel si Ramona sau asa ceva. Si masinuta.

      • Katia spune:

        Δαde ce ma porti pe drumuri si nu imi dai adresa chiar tu? Vad io bine ca daca nu vrei sa raspunzi unei intrebari, atata o mosmondesti in raspunsuri pana ma las pagubasa.

      • Lotus spune:

        Katia: e mai timid. Cred că are un profil serios, unde discută despre politică, scrie fără greșeli, și nu vrea să se facă de cacao în fața noastră cu un astfel de cont.

      • dadatroll spune:

        Care greseli domne ca eu fac decat o greseala doo.

      • Katia spune:

        Linisteste-te, decat o greseala-doua faci si noi suntem decat oameni care le place cum scri. Dai adresa? Asta ar fi ultimul cuvant pe care ti-l voi fi adresat daca nu imi dai adresa ta de pe fb. Iti dispar din peisaj si ramai singur singurel.

      • dadatroll spune:

        Ce adresa mey ca nam voie pe facebook ca numa lasa parinti decat dupa cemi iau bacu decat pe desene animate pe internet am voie. Da scrie ceai de scriis aici pe comenturi ca sterg daca ti rusine sa nu vada lumea ceai scriis.

      • dadatroll spune:

        Bine si pe blog casa nu exagerez acuma. Am voie sipe blog ca cicami dezvolta scrisul si vorbitu cacuma se da bacu si oral. Da nam voie sa mai pun poze ca bacu nuse da si din poze. Ca daca sar da eu las lua decat cu nota 8 cel putin.

      • Katia spune:

        Haha, mare spurcaciune esti! Pe undeva, pare ca stii cum ar functiona fb-ul. Deci?

      • dadatroll spune:

        Da dami tu adresa de facebook.

  2. Katia spune:

    Eu m-am conformat, ai mai sus adresa. Dar tu? Ia-ti inima-n dinti si ad-o aici.

  3. Lotus spune:

    Dada, dă-mi și mie add, dacă vrei.

  4. Katia spune:

    Buna dimineata🙂

  5. Katia spune:

    Dada dada dada… îţi mai aminteşti de mine? I-ai dat add lui Lotus?

  6. Katia spune:

    I-ai dat add lui Lotus asa cum mi-ai dat mie si nici el nu a vrut sa accepte? Bine Dada, nu te mai sâcâi, tu pe noi poti sa ne gasesti usor, noi pe tine nu.

    • dadatroll spune:

      Nam inteles. Deci eu sa dau frend la tine si la Lotus daca tu esti Anamaria aia la caream dat frend. Si asta casa poti tu si cu Lotus casa nu ma pui la frend. Nar fi mai simplu sa nu dau nici eu frend.

      • Katia spune:

        🙂 oricât de ciudă mi-ar fi, nu te pot urî. Kiss…

      • dadatroll spune:

        Mey nuten teleg. Esti Anamaria aia? Vrei sami vezi contu de facebook. Tiam dat frend. Anamaria aia nu e frend cu mine. Fie a nu esti Anamaria aia. Fie b tie nuti trebe contu meu de facebok cum numi trebe mie surube. Bine acuma la momentu asta nu asan general ca surubeles folositoare. Deci care e a sau b.

  7. Katia spune:

    a-haha. Tatonez terenul sa aflu cine esti si daca ne-am mai intalnit pe alte unde ca tare imi mai pari cunoscut. Deci, poti sterge linistit adresa de profil pe care ti-am dat-o. Nu e a mea.

Lasă un răspuns

