Nen treaba cititori si noi raspundem

1. Decat pana la centru si numai departe.

2. Da domne, noi l-am scris cum devati dat seama. Si ce daca nu neam luat Bacu. Unde scrie ca trebuie casati iei bacu casa scri abecedaru? Cabecedarui deantaia si de clasa aia totii am trecut.

3. Da Bucuresti ca da undealt fel.

14 răspunsuri la Nen treaba cititori si noi raspundem

  1. Katia spune:

    Dada, ce ai spune de o exorcizare? (http://oglindanet.ro/exorcizari-12/)

  2. Katia spune:

    Dada, agapi, m-ai lămurit buştean iară.

    • Lotus spune:

      mie mia plăcut un site, ii zicea ca la facebook da cu songbook, sau song of book asa ceva. da lanchis autoarea. sau la facut la secret. si mai mult imi placea de poza ei.

      • Katia spune:

        L-am inchis, ca de obicei, temporar. Am de tras o cearta si mai in particular decat pe blog nu se poate. No e-mail, no facebook, m-am adaptat conditiilor existente, sa scriu scrisori si sa le trimit la posta e o moda antica. Care poza, asta cu pianul? O dau cadeau. Cand am avut-o la profil pe facebook, mi s-au redus evlaviosii din lista si mi s-au inmultit pianistii. Pe care i-am si matrasit odata cu schimbarea fotografiei…

      • Lotus spune:

        Nu, aveai alta. Sau îți văzusem ceva pe blog, nu mai rețin. Pe Facebook nu te știu.

        Deci cel/cea cu care te cerți n-are mail, n-are facebook dar te citește?🙂

      • dadatroll spune:

        Rog decat comentari la off topic.

  3. Katia spune:

    Are mail, are facebook dar sunt blocate dinspre partea cu mine. Deci hahahaha! Cum adica nu ma stii pe facebook? Eu totusi am doi Lotusi cu aceeasi foto in lista. Si apoi nu uita ca bookofsongul il stii pentru ca m-ai intrebat in grupul Matinal parca, daca am blog. Atunci ti-am spus ca am doua si ti-am spus si care. Lotusel, vai, Lotusel cum uiti tu chestiuni vitale!
    Dada, da, asa e, cum spui. Kiss

Lasă un răspuns

