Stiati ca?

1) Daca nam chef sa postez pe blog nu postez?

2) Nu te poti uita la aceasi pagina de web de doua ori case tot schimba reclamele si linkurile si din astea si numaie aceasi pagina de web?

3) Am decat un blog?

41 de răspunsuri la Stiati ca?

  1. Lotus spune:

    1) cheful vine postind. mai ales ca si purifica organismu.

  2. Katia spune:

    Δada, mai eşti?

    • dadatroll spune:

      Mai da numai scriiu cam de dat bacu siacuma ma duc la facultate

      • Katia spune:

        Mi-ai raspuns… ce dragut!

        Dar ce vrei sa studiezi acolo la facultate? Mama lui de bac, numa’ incurca lumea.

      • dadatroll spune:

        Pai da dreptu ca cealt ceva. Stangu.

      • Katia spune:

        Si la ce obiecte o sa dai examene de admitere? Tu me
        riti sa fii admis si fara examene, dar ca sa fii in toate drept, fa-le favoarea sa iti citeasca lucrarile.

      • Katia spune:

        Ah, am scris ”me riti” in loc de ”meriti”. Te rog sa ma ierti, am facut o greseala de scriere. Poate am facut chiar mai multe greseli, nu doar una. Daca au existat cu siguranta tu le-ai remarcat. Te rog sa ma ierti si pentru acelea.

  3. Eva spune:

    Măi, da’ e tare greu ce faci tu pe-aci, să scrii ca unu’ care nu ştie carte.
    Decât unu’ (blog şi de’alde’altele), mai bine mai multe;cu cât mai multe, cu-atât mai puţin.

    • Lotus spune:

      cu cât ai mai multe, cu atât îți rămân mai puține de deschis. că deja le ai. asta și io o știam. mai ales că dacă stai toată ziua acasă, sau să zicem cu gadgetu’ lângă tine, nu se pune problema să n-ai timp. că oricine poate posta o poză cu anda adam dezbrăcată în două minute. bravo +1 subscriu!

  4. Camelia spune:

    Măi Lotuse, eu îţi doresc să stai cu altceva lângă tine, nu cu gadgetu’. Glumesc.
    Cât dinspre partea cu „cât ai mai multe”,cu atât devii mai prolific şi sper, nu şi desubstanţiat.
    Ai niscavai metamorfoze tu, alea pe care deja ţi le-am numărat. Iar glumeam.

    • Lotus spune:

      Mă simt inefabil topit. Îmi lași o adresă în privat?🙂

      • Camelia spune:

        Mă laşi indicibil nedumerită, bre. Lasă dumele astea; ce, te obstinezi să mă faci să-mi distrug misterul?

      • dadatroll spune:

        Rog seriozitate faran juraturi ca obstinezi sau invictibil sau cum se zice.

      • Camelia spune:

        Dada, că bine zici,da’el a început primu’ cu agresiunea verbală. Inexprimabilul de Lotus.

      • Lotus spune:

        Păi dacă m-ai compătimit pentru situația mea politică de dreapta, adică mâna dreaptă cea iubită, nu pot decât să sper că adresa ta este pe Aleea fericirii nr 69. Poate-poate!

      • Camelia spune:

        Lotuse, cred că din ce am spus eu tu n’ai avut decât neînţelegerea,şi eu m’aleg acum cu o neobrăzare din partea ta,şi deşi nu’s lipsită simţul umorului, consider că ai depăşit măsura, şi substanţial.
        Cred că azi ai avut o zi mai nefastă.
        Şi pe viitor, supremă grijă la nuanţe.

      • Lotus spune:

        Ca să fiu sincer, ăsta a fost și sensul primului meu comentariu. Că am observat că mă îmbrățișezi adeseori cu cuvinte calde. Și astăzi, brusc, copleșit de farmecul literelor tale, am avut o fantezie. Dar el, comentariul, nu s-a vrut obraznic, au nu înțeleg de unde vine ideea că romantismul, fie și în formă fizică, e ceva negru, mic, urât și neobrăzat, când opinia mea este că dimpotrivă. Mai ales atunci când e menționat în glumă, tânără și frumoasă făptură cu trup de logos.🙂

  5. Camelia spune:

    Dadatroll, un „da, ştiam”, în dreptul fiecărei întrebări.

  6. Camelia spune:

    Când oi scrie tu într-o necunoscută limbă română, atunci voi citi din alea din care nu voi şti.

    • fotostefani spune:

      Camelia, unde iti petreci vara?

      • Camelia spune:

        Vara asta care’i pe trecutelea, care până acum credeam că a uitat să vină, pentru că atâta a plouat într-o vreme de simţeam cum mă lichefiez, mi-o petrec în cea mai mare linişte, un loc în care nu mai ajunsesem demult.

        Tu, minunata mea? A fost amuzant să dau de tine pe’aici, pe unde am ajuns via Lotus, c’aşa e el, fir de Ariadnă călăuzitor câteodată.

  7. fotostefani spune:

    Oh sarmanul pelicanel! E trolleias simpatic, dar cam repezit.

  8. fotostefani spune:

    Eu pe-aici, iti dai seama? Ma amuza troll asta si il mai bag in seama cateodata. Dar e zgarcioban cu postarile si raspunsurile la comentarii in ultima perioada. Nu se mai desfasoara el ca altadata. Atunci era atunci. Acum e alta poveste, s-a mai maturizat. Piatra, domne, piatra!

  9. Camelia spune:

    Eu nu’l ştiu de altcândva, ci de foartecurând,dar pe tine te cred despre acel „altădată”, iar dacă ţi-ai lăsat urma pe aici e pentru că ai găsit tu ceva, cumva, că tu nu ajungi pe oriunde, oricum.
    Eu nu ştiu dacă s-a maturizat, poate doar mimează.

  10. fotostefani spune:

    Vai Doamne, sa nu ne auda! Stii ce orgolios e? De curand l-am descoperit si eu si, tot scotocindu-l, imi pare cunoscut. Bine, daca nu s-ar fi vrut el descoperit, s-ar fi ascuns mai bine. Inca un locsor in care sa-mi trimit sagetile.

  11. Camelia spune:

    Cum să-ţi pară cunoscut? Asta e ca şi cum l-ai asemui cu cineva ştiut, iar el pare nepereche.
    Lasă-l aşa, nesăgetat, oricum nu cred că se sinchiseşte prea tare, se amuză neîngrădit.

  12. fotostefani spune:

    Uite ce casa de madamita au Pink Floydsii in Rodos: http://www.spitoskylo.gr/2014/08/11/pink-floyd-lindos-rhodes-wtf/ Trebuia sa fi suspectat „pink”ul ala…

  13. fotostefani spune:

    Nepereche, e nepereche, Dadatroll e (poetul) nepereche. Tot adevarul are si o ipocrizie mica mica in el, nu se poate! Si in chip de trolleias, si in chip corespunzator cred ca e la fel de dragalas. Da’ nu-l mai apuca frisonul scrisului, asta e ce ma doare. Si am auzit ca inchiderea in sine va sa insemne ”duhovniceste instabil”. Decat aerologie, mai bine sa se reculeaga.

    • Camelia spune:

      Poate s-aînchis în labirintul gândurilor, în reflexie, poate nu mai vrea să se tot spună pe’aici, s’o tot şeherezădească.
      Şi’apoi, doar pe scriitori îi apucă frisonul scrisului, sau nu, scriitorul e acela născut să scrie, destinat să scrie, iar asta nu i se potriveşte lui.

      Glumesc, fotostefani, glumesc dadatroll.

  14. fotostefani spune:

    Ce-si spune el Dada: „mi-a trecut si febra de scriitor. de-acum o sa ma preocupe numai lumea pragmatica, o sa citesc scrisori, o sa rasfoiesc carti – sursa inepuizabila de ironii, macar sa fi fost si eu mai nelegiuit sa ma fi facut si critic.”

  15. fotostefani spune:

    Trebuie sa plec acum, dar continuam cand ma intorc.

    • Camelia spune:

      Noi pe’acileaşa ca şi cum, ca şi când pisica nu’i acasă. Să nu ne pomenim cu nişte mături pe spinare, cu nişte găleţi de înjurături, aşa că mai bine nu ne mai venim, nu-ţi mai vin când te întorci.
      Dacă zice şi el ceva, dadatrolul, atunci poate că mai continuăm, dacă nu, nu.

  16. fotostefani spune:

    Ti-e frica? E fioros, eu l-am vazut odata. Hai sa fugim.

  17. Camelia spune:

    Păi eu am fugit mâncând pământul.,că mă gândeam c’aşa ar putea fi, cum zici, fioros.

  18. Katia spune:

    Dada, taci chitic?

Lasă un răspuns

