Ce mai fura lumea? Indentitatea virtuala, deh.

Azi am descoperit ca mia aparut niste comenturi pe un blog care nul vizitez:

dadatroll: am crezut ca tu esti maritul dictator

lorena lupu: nu, e nedormitul.
ştiu că semănăm ca stil
dar nu

dadatroll: şi cine e nedormitul?
ceva troll ca mine, dar il cunosti “personal”?

dadatroll: cand te apuci sa-l parodiezi pe Blaga trebuie sa o tii una-ntruna cu lumina nu numai o data, de doua ori, ca nu se prind oamenii altfel

Stilu in carea fost scriis e aceiasi cu stilu in care scrie proprietara blogului respectiv asa ka cred ka pot sa presupun ca dansa scriis si comentul cu piscina. Sin al doilea rand cum stie toata lumea Blaga astai la interne nula Renel casati dea lumina.

Am incercat sa aflu despre ce e vorba asa ca iam intrebat pe fosti proprietari la blogu meu, care e dadatroll  adica dadat roll care e mai multi si carea plecat cu masinuta zburatoare adicau plecat cas mai multi in cosmos si nus depe planeta asta cas pe alta planeta cas mai multe planete in lume sin univers si nici macar numai are cas mai multi blogu pe wordpress.com de cat ca ramas blogul asta cu numele dadatroll ca mia fost lene sal schimb.

Fostu proprietari adica proprietari la blogu asta care nu stiu daca stie lumea da nu sunt nici un el nici un ea si are siun catel miau recomandat sa incerc sa ignor pe domnu respectiv, adica pe doamna cea ceo sa si fac. Da vroiam de cat ca sa va spun ka daka mai gasiti pe undeva comenturi scriise in numele meu da fara imaginea mea probabil ka numi apartin.

5 răspunsuri la Ce mai fura lumea? Indentitatea virtuala, deh.

  1. nu e gluma spune:

    Sa stiti ca nu e de glumit cu furtul asta de identitate. E o problema foarte serioasa. Daca vreti sa stiti cum sa va feriti de ea, trimiteti-mi un email cu numele dumneavoastra, data si locul nasterii, adresa de email si cea din buletin, precum si un cont bancar impreuna cu codul numeric personal si va spun.

  2. cipslim spune:

    si mie mi-a furat identitatea si comenteaza singura in numele meu pe la ea pe blog.
    Nu e vina ei… cam 50% nu sunt persoane reale,sunt de fapt personalitati diferite ale ei.
    mie me mila de ea…
    matinca e schizo

  3. […] În apărarea lor trebuie să spun că, pe de-o parte, aflându-mă la primul demers serios de acest tip, s-ar putea să nu fi fost suficient de transparent pe cât mi-am dorit, vină pe care mi-o asum, iar pe de alta cei doi sunt tineri, au blog de circa 3 luni din ce-am înţeles. Mă întreb însă cum ar fi reacţionat dacă i-ar fi comentat dadatroll. […]

  4. parafaragaramus spune:

    mie nu, că n-am îtins pelteaua.

Lasă un răspuns

