Deci mei sanvatam limba, romana, cu. Intelectuali.

Scriu eu anagramant casa zis Tiberiu Orasanu asta inainte deama bana depe blog ca sa suparat ca iam zis ca scris ceva gresit. Da macar nu scriu asa de anagramanat ca asta:

„Nu ştiu cum se face dar, prea bun sau prea priceput la matematică n-am fost, niciodată. Nici la geografie nu am fost prea bun, nici la istorie, nici la alte materii obligatorii cînd am fost eu, elev.”

Deci, cand, am avut, eu, bl,og, nici maca,r, eu, nu scriam, cu atatea virguli, aleatori, puse, p,e, undemi vine, mie. Sau baga monstra asta de cultura:

„Am fost un elev mediocru. Dar. Am avut parte de dascăli adevăraţi, dascăli care m-au învăţat să învăţ. Dascăli care mi-au dat cel mai preţios dar din lume: ştiinţa de a deveni, autodidact.  Dascăli adevăraţi care mi-au insuflat dorinţa de cunoaştere. Dascăli care mi-au deschis orizontul. Dascăli cărora nu le-am mulţumit niciodată, destul. Le transmit tardiv, omagii!”

Super, tare. Mai baneaza. Ma. O, data. Cas anagramantizant nu ca. Tine. Sau cum zici tu.

26 de răspunsuri la Deci mei sanvatam limba, romana, cu. Intelectuali.

  1. Marghioala spune:

    Si io. Ce sa, comentez? Acum.

  2. dadatroll spune:

    Vezi, ca,i uita,t o, virgu,la, intre, Acu, si, m. Cas,a se pune, acuma, virgule,le, unde,t,i, v,in,e. Ca doar, esti, si, tu, inte,lec,tua,l. A.

  3. Ana Ayana spune:

    Problema lui e că pune prea multe virgule unde nu trebuie și deloc acolo unde e cazul.
    Dar. Poate. A greșit numai la ce ai furat. Tu de pe blogu lui. Cu copi-peist.

    • dadatroll spune:

      Dar. Poate. Ca prob,lema lui e ca. Pune. Virgule. S,i. Puncte. Unde nu trebuie. Da nui aia. Problema. E ca ma. Banat pe. Mine. Ca eu nu. Scriu corect. Anagramaticant. Pai, bine, da, daca, nici, tu, nu, sc,ri, core,ct, tot, timpu, ce, pre,ten,ti, ai, de, la, alti? De fapt, ma, banat. Ca iam spus ca „mecnaghet dela meconalds” nui un proverb romane.sc. Da. Nu. Putea sa spuna. Ca de. Aia. Asa ca. Zis cas anagramantic.

  4. Marghioala spune:

    Dada’ i,o tot nunţ,ele,g. Ce? Vrei, del,a mine.

  5. Marghioala spune:

    ţî,ţe.

  6. Ostap Bender spune:

    cine-i virgil ogășanu,

  7. cipslim spune:

    numi place articolul asta ca ma doare oki
    unde sta Tiberiu Orasanu asta?

  8. nedormitul spune:

    dadatroll-ule, tu știi să scrii gagiii cu trei i-uri sau cu două?
    http://www.artitude.ro/newsletter/2011.10.03/timisoara/

  9. sciencefictionanton spune:

    Atitudine, de, mileniu XXX. Daca-l invata pe asta cineva sa utilizeze apostrof o sa-l puna dupa fiecare semn de punctuatie.

Lasă un răspuns

