Note muzicale in ordine alfabetica

La

Si

Do

Do

Re

Mi

Fa

Sol

10 răspunsuri la Note muzicale in ordine alfabetica

  1. Ana Ayana spune:

    trăiesc un dejavu citind postul ăsta🙂

  2. nedormitul spune:

    cred că, adică am senzația că ai uitat o notă, dar nu îmi dau seama exact. iar mi-ul ăla nu e chiar în ordine, adică nu pare foarte aliniat comparativ cu do și cu do. eu zic să te mai gîndești pînă nu e prea tîrziu și să nu apară cu corecturi.

  3. Ostap Bender spune:

    pe mine ma enerveaza ca dadatrol pune aceasi melodie si doar schimba notele inte ele.
    am facut conservator si am clarinet de mic.

  4. Lotus spune:

    parcar fi o postare scrisa de mirela

  5. friendofmetal spune:

    saptamana viitoare poate iti faci timp sa pui si blogerii in ordine alfabetica.
    Da numa de la Gramo incolo

  6. cipslim spune:

    mey ppl
    pune si muile lui lorena lupu in ordine alfabetica
    da descentralizat nu…😉

  7. purligaru' spune:

    genial maestre

Lasă un răspuns

