Clasificarea superstelara la blogurile romanesti

Blogurile romanesti se impart in urmatoarele:

a) alea care apartin la Gramo cares mai multi

b) de alea imblastamate

c) alea care e scrise de intelectuali ca Tiberiu Orasanu

d) Mircea Popescu

e) Fantasya

f) de alea care are poze cu actori si femei dezbracate

g) Eufrosin si parteneri lui de sex?

h) alea care nus incluse in aceasta clasificare

i) alea cares scrise de niste nevrozati ca Vadim Tudor

j) cu si fara numere

k) alea care scriu despre pene pari si dromaderi

l) si altele

m) alea la care tocmai ceam scris o postare

n) alea care daca nu te uiti bine la ele ti se pare ca au si ceva postari interesante

14 răspunsuri la Clasificarea superstelara la blogurile romanesti

  1. Dama cu pandalii spune:

    ai sărit peste î

  2. tapirul spune:

    o) al meu
    p) alelalte de la mine de pe site
    r) cretzumanelistu
    s) alea care la banat pe dadatrol

  3. cipslimm spune:

    a mai fost asta cu gramo

  4. Tapiru e invidios ca nu apare nominal.

    Lorena ar fi invidioasa, da’ n-are cu ce.

    Cipslim e dadatlol.

  5. Luka D spune:

    Eu am zis ca ajung troll in absenta-mi lol

  6. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  7. Mithrandir spune:

    Mai există fantasya? Era acum 4 ani când am trecut și eu pe wordpress dar a dispărut când n-o mai citeam sau s-a mutat pe undeva:)

Lasă un răspuns

