Extraordinar!!! Primul blog romanesc interzis in strainatate!!!

Senzational!!! Malawi care e un stat din strainatate a dat o lege prin carea interzis blogu la Mircea Popescu.

13 răspunsuri la Extraordinar!!! Primul blog romanesc interzis in strainatate!!!

  1. i4ever spune:

    Si cand ma gandesc ca am urmarit link-ul…

  2. sciencefictionanton spune:

    Sa iesim in strada!

  3. Lorena Lupu spune:

    eu îi înţeleg şi îi susţin.

  4. Imi pare rau da casa vezi comentu meu trebuie sai dai 5 coco la dadatroll. Ca mi da el mie dupa aia. Nu pe bune.

    • dadatroll spune:

      Da si trebuie sa te ti de nas.

      • Lmao tu tii cu Nedeflorena buey trol ?

      • dadatroll spune:

        Vezi comentu la clipism asta sau cum ii zice siti dai seama daca tin cu florena. Da nu tin cu tine, muuuu muuuu. Ca esti unu din aia care si acuma o tine tot una si buna ca avut dreptate cu proceses astea. Deci sa recapitulam.

        Mircea Popescu: ca dece nu da lumea in judecata pe Eugen Simion ca e vite de aia ca nare curaju ca mine Mircea Popescu care nu e vita.
        Dadatroll: sau poate ca din cauza ca in Romania nare rost sa dai pe cineva in judecata chiar daca dreptatea e de partea mea.
        Mircea Popescu: nu ca e lasi mey ca de aia ca sa vezi ca eu il dau in judecata si castig asa ca are rost sa ii dai in judecata numai ca vita de romanu e las sau lenes nuca mine

        Sia cuma? Ca procesu na dus la nici o realizare? Am avut dreptate ca poate de aia nu dau romani in judecata nici pe Eugen Simion nici pe aia cares prinsi ca le fura din buzunare, ca nare fix nici un rost? Nu mey, nu vati prins, ca nam avut dreptate. Tot Mircea Popescu a avut dreptate, chiar daca na avut nici un rost procesu si na castigat. Gestu conteaza. Rezistenta prin cultura si alte din astea.

        Mey, da dece nu esti tu viteaz si impuscal pe judecator? Cum ai fi facut tu cu militieni? Ha, zine, sa ne mai radem!

      • Da’ nu-i adevarat ca n-a adus nici o realizare bre.

        Toata prosteala ta se bazeaza pe prosteala fundamentala ca vai, dar nu are rost sa facem nimic, vai, dar ce rost are sa facem ceva!!! Uite de exemplu si daca tai unda cu visla, pai apa vine inapoi peste mei ppl, n-ai taiat nimic!!11

        Ce drac, ai probleme de clasa a 6-a, da’ nu din 2010, din 201 era trecuta. Pai ce facem aici ?! Next urmeaza sa-mi explici ca si miscarea e imposibila, si de-aia esti tu mereu pe canapea ?

      • dadatroll spune:

        Da a murit frun militian? Ca altfel astai rezistenta prin cultura si prin urmare tu esti o vita. Pam pam.

  5. neatzalush spune:

    daiocredean ca e teo interzis

Lasă un răspuns

