Stiri cu care ne mandrim

„Associated Press Television News saw at least 100 Gypsy men, women and children arrive by bus at Paris’ Charles de Gaulle airport Friday. The plane landed in Timisoara, in western Romania, late Friday afternoon with 124 Roma aboard.”

Uau in numai doua ore! Asta da performanta!

21 de răspunsuri la Stiri cu care ne mandrim

  1. abhora ratio spune:

    niciodata sa nu ii subestimezi pentru ca de fiecare data sunt surprinzatori…
    =)))))

  2. Ostap Bender spune:

    ca sobolanii, domnule, ca sobolanii.

  3. Ostap Bender spune:

    scuze atunci. ca liliecii, domnule, ca liliecii. io am mirosit un liliac.

  4. Petrov spune:

    ma, voi n-ati auzit de „bagaju cu puradel”?

  5. abhora ratio spune:

    ieri i-am dat unui puradel (nu avea mai mult de fro’ 2 ani) 20 de bani. apoi i-am mai dat 20 de bani. si mi-a spus ca in total i-am dat 40 de bani. nu’ i mai dau 10 sa se faca 50?
    da-te-n pula mea… la 2 ani???

  6. Geaxi Marius spune:

    Tiganii si evreii sunt cei mai mari afaceristi

  7. Marghioala spune:

    A ajuns Roma in Banat. Ce frumos.

Lasă un răspuns

