Litere caren cep cu s

s

z

26 de răspunsuri la Litere caren cep cu s

  1. Petrov spune:

    urmeaza litere care nu-ncep?

  2. McGogoo spune:

    unde ai man fidu’ rss? ca nu il vad! baga si tu link …

  3. matusalem spune:

    Eu nu stiu cum am ajuns aici. N-am inteles nimic, nici macar de ce am lacrimi in ochi. Dar mai revin. Poate poate!🙂

  4. @McSomethin:
    https://dadatroll.wordpress.com/feed/

    ca nu stiu pe unde isi face veacu Musiu dadathetroll

  5. mofturi spune:

    Si ce are la mijloc ?

  6. mulliganoglu spune:

    sugiu_nelutsu sau sugus_ya_mu_ya_mu

  7. 1morning spune:

    hai repede si zi i una cu vulcanu!!

  8. AnaAyana spune:

    pe z l-ai cam îmbrâncit în exemplu

  9. […] vazut internaut stupid fara blog idem in dotare ?) unde descopera, in premiera si exclusivitate, sunetele cuvintelor si alte teme de larg interes. Care blog este consumat pe paine cu ritalin in cladirea Goliei, […]

    • Barbosu Eugen spune:

      Morala: mai greu sa fii prost de succes, decat intelectual incognito. Nu ca fortele ‘diametral opuse’ nu s-ar intalni pana la confuzie, cateodata mai peste tot.

      *vorba dece datului

  10. Barbosu Eugen spune:

    litere care-n cep cu nu: nu vreau, nu-mi placi ca nu esti multicolor la fata ca la spate, par nubian, un prost cu sens schimbat

    • Barbosu Eugen spune:

      si pentru ca la care valorile d-adevar a lu nu ar fi: nu+nu=daaa, nu da diferit de nu mai da ca nu se petrece numa-n luna mai si deci nu+da=copii, d atentie ca da+nu=poate iara regula daur ii ca daca-i da la ea si nu la iel urmeaza sir de nu de domeniu fantasticului care tinde spre ceva diferit oricum de prima ecuatie aia cu nu da la-nceput o fost alfel
      mai ii si aia cu poate=nu da mai des la politicieni ca la ele poate este oportunista

  11. matusalem spune:

    Taica, eu vreau sa-i multumesc lu’ nenea asta, Mircea Popescu, ca mi-a completat rasfoiala blogului cu commurile matale. Si daca aici am ras, dincolo m-am inecat cu lacrimi. De ras. Sa ai o seara faina!

  12. Barbosu Eugen spune:

    Mam gandit si io la asta da nu stiu dacar fi bine ca io nam trei doftorate. Deci tablanmultiri cu 1 stiu da cu 2 cica se face abia la masterat. Sapoi vorba aia pan sajungi mircea popescu mai ai. da ma mai gan des doare-doare.

  13. Katia spune:

    Nu pot sa cred ca citesc un astfel de blog.

    • dadatroll spune:

      Mey nicii mie nu mia venit da miam dat seama cai al meu. Can filmele alea cu comedie.

      • Katia spune:

        Bravo, troll! Vad ca esti grafoman. Si acum hai sa trecem la lucruri mai intime daca tot ne-am cunoscut, ai si un alt blog in care scrii ca omu’ ? A.R. un da sau un nu, si dupa caz, adresa blogului.

      • dadatroll spune:

        Am decat un blog ca nam timp de doa bloguri ca nam timp. Siasa pe asta unul pe carel am nu prea scriiu. Si nunteleg dece spui cas grafoman. Doar ca cuiva ii place sa bea apa minerala aia nul face neaparat si grafoman.

      • Katia spune:

        Nu te apara, nu e chiar asa rau sa fie cineva grafoman. Si sa fi fost tu alfabetizat… cate ai mai fi scris… nici asa nu te abtii. sau nu te-ai abtinut mai demult, cu ceva anisori mai in urma, acum intr-adevar te-ai cam oprit din scris. Concluzie aici pe loc doua puncte in dadatroll se ascunde un grafoman. Ce apa minerala bei? posibil sa aiba legatura.
        OK, te las.

      • dadatroll spune:

        Daca chiar tentereseaza in primu rand eu sunt foarte analfabetizat. Sin al doilea rand nu beau apa minerala de nici un fel ziceam si eu asa decat in principiu. Sin al doilea rand numai scriu cam ajuns la facultate si acuma nam timp decat de chefuri sialte prosti.

      • Katia spune:

        dadatroll, imi amintesti de cineva cunoscut. si esti distractiv!!!

      • Lotus spune:

        Ia uite cine întreabă ce bloguri mai ai, o fată care are un blog privat și altul șters…😀

  14. B. Eugen spune:

    ai sarit peste „j” de la josnic

Lasă un răspuns

