Criprostograma

Da ce nu ma Marcel Popescu asta poate sa bage crispostograme? Mam gandit si eu un pic mai mult de cat ma gandesc cand scriu o postare si am bagat si eu o cripstograma din asta. Va invit so rezolvati. Castigatori primesc o suta de dolari moca. Sa va vad.

L A b +/– M@+M

31 de răspunsuri la Criprostograma

  1. done8989 spune:

    L A b +/- M@+M

  2. mulliganoglu spune:

    L A b +/-
    labe cu sau fara?

  3. dadatroll spune:

    Deci sunteti pe aproape. Cel mai aproape e done da nu mai ca uitat sa bage si rosu si boldatu si italicu. Ca aleas importante. Da ce inseamna aiai intrebarea.

  4. fleurdulys spune:

    Pelicanul. Totusi nu sunt sigura, ai bagat rosu, ma cam incurca.

  5. AnaAyana spune:

    Te-ai gândit prea mult şi a ieşit o criptoriptostogramă concentrată. Asta e pentru avansaţi.

  6. Lorena Lupu spune:

    labă de maimuţă.😀

  7. mulliganoglu spune:

    labe cu sa fara schimb de locuri

  8. mulliganoglu spune:

    la balbe inclina cu sau fara Malaimare

  9. cipslim spune:

    deci eu stiu raspunsul da nu vreu sa-i iau banii lu saracia de dadatroll
    dar stiu raspunsul

  10. AnaAyana spune:

    tu ori participi la concurs?

  11. Io nu stiu raspunsul. Am zis ca se cere precizat.

  12. Petrov spune:

    nunutrol ce plm, care e ?

  13. AnaAyana spune:

    este coadă de maimuţ @

  14. marius spune:

    cite litere ? sau silabe, cuvinte – zi o vorba…

  15. dadatroll spune:

    Va ca nu ghiciti. E dintrun cuvant si incepe cu prasgro. Acuma sa va vad.

  16. AnaAyana spune:

    acum ai inventat soluţia ca să zici că are una🙂

  17. Barbosu Eugen spune:

    gasii la vadea-n blog referire la solutie si aproape ca m-am gandit, da mai luat cu stiati ca s-am uitat ce stiam

  18. animal00 spune:

    laba la maimuta cu cur rosu

Lasă un răspuns

