Nu stiu dacati observat

Da oameni pot sa fie destul de diferiti kiar daca au acelasi nume.

22 de răspunsuri la Nu stiu dacati observat

  1. Barbosu Eugen spune:

    ca dexemplu obama si obama

  2. Ana spune:

    diferiţi între ei sau cu ei?

  3. […] PS.  Si asta e adevarat in orice ordine ai pune termenii problemei (vezi @dadatroll) […]

  4. Dr.A spune:

    Si culmea: chiar daca nu-i obliga nimeni!

  5. waszlaw spune:

    eugen barbosu? io-s barbosa… tare nu?

  6. Sibilla spune:

    La Mulţi Ani, tuturor Sărbătoriţilor, purtători ai numelui Sfântului Ierarh Nicolaie !
    Nouă, tuturor românilor : Doamne Ajută!
    “Repetabila scrisoare”

    Am adormit
    cu gândul la fereastră
    unde-am lăsat
    doar gheata mea de suflet
    spre o poveste
    cu “a fost odată”
    un Moş bătrân
    ce tainic,
    fără chip,
    ne aducea,
    în miezul cel de noapte,
    un vis cuminte
    agăţat în plic.

    I-am scris mereu,
    ani după ani,
    de-a rândul…
    Nu i-am cerut
    decât, din toate,-un strop:

    Moş Nicolae,
    adu-mi altă soartă
    şi lasă-mi
    în ghetuţă
    şi noroc.
    Moş bun,
    cu lacrima,
    te rog…

    Mi-am lustruit cu sârg
    ghetuţa schioapă
    din sufletul
    ce la vedere-l port.
    I-am pus
    şi o lumină,
    lumânare,
    ca drumul să nu-l rătăceşti…

    Te rog,
    nu mai zbura
    peste fereastra mea,
    gheata-i acolo,
    către geana ta.

    Atena-Mariana Zară, Bacău,
    28 noiembrie 2008



    Sibilla

  7. aciddu spune:

    mai ales cand unu’ dintre ei are dubla personalitate

  8. Barbosu Eugen spune:

    Tanda si cu Manda

  9. Barbosu Eugen spune:

    Elena si Nicolae Ceausescu

  10. Lorena Lupu spune:

    Datumaiscriiceva şi Aşteptămcevanoucuinimalagură.

  11. antenadoi spune:

    te vor fanii.fac miting la realitatea daca nu mai dai stiri

  12. AnaAyana spune:

    nu ştiu dacă aţi observat cum trece anul

  13. dadatroll e pentru noi
    mai mult decat ca antena doi

  14. AnaAyana spune:

    mai pot fi și deosebiți nu doar diferiți

Lasă un răspuns

