Cea mai rapida operatie de schimbare de sex din lume

„Sunt singur in canal, mi-e frig si mi-e foame. Am mintit, nici un sobolan nu e aici, toti au iesit in oras sa bea vin si sa se imbete ca niste porci si eu am ramas singur, singurica.”

Simona, adica Simonu Tache

8 răspunsuri la Cea mai rapida operatie de schimbare de sex din lume

  1. sictireli spune:

    🙂 E putin nehotarat/a. Singuratatea dauneaza grav sexului.

  2. Cu cine a facut schimburi de sexe daca era singuric ?

  3. fanitza spune:

    eu cred ca isi regreta plecarea de la catavencu!😀

  4. ana pauper spune:

    în limba maghiarâ substantivele nu au genuri. eu v-am avertizat. prenumele oamenilor sînt praf în ochi.

  5. aciddu spune:

    tache vine de la costel, deci e baiat, clar. cred.

  6. balbeck spune:

    Porcii se imbata?haha

  7. Extra3OO spune:

    Shimona.

    Porcii adevarati nu bea ca porcii niciodata.

Lasă un răspuns

