Sondaj de opinie

1. Vreti ca lucrurile sa mearga mai bine in Romania?

a) Da

b) Nu stiu

c) Nu

d) Rapidu

2. Cinear trebui sa castige cel mai bun si interesant blogar din lume?

a) Nu stiu

b) Gramo

c) Tot Gramo

d) Obama

3. Aici nam nici o intrebare ca nu ma dus capu da am raspunsuri:

a) Lamaie

b) Scaun si masa de bucatarie

c) 5-0

d) Nu stiu

11 răspunsuri la Sondaj de opinie

  1. [idiot] spune:

    la intrebarea 1) raspunsul meu este b)
    la intrebarea 2) raspunsul meu este a)
    la intrebarea 3) raspunsul meu este… nu mai stiu, dar iata ca mi-ai dat de gandit

  2. diacritica spune:

    1. răspuns corect: e) eu
    2. răspuns corect: e) eu
    3. răspuns corect: e) nu ştiu, da’ s-ar putea tot eu.

  3. dana spune:

    1. pentru cine?
    2. tot obama
    3. stau pe scaun, pun lamaia pe masa din bucatarie, o tai in 5 felii si nu o impart cu nimeni. La d. nu stiu..

  4. Safta spune:

    E falsificat, ca tuate sondajele

  5. Safta spune:

    Cum adica Safta spune:comentariu tau asteapta sa fie abropat? Eu nam zis asa ceva

  6. krossfire spune:

    Raspunsul la intrebarea opt este Binenteles🙂

  7. balbeck spune:

    Honore ala a murit pe la 1850.

Lasă un răspuns

