Petite online

Peste o suta de artisti printre care si Woody Alen, Martin Scorsese, Emir Kusturica, Radu Mihaileanu si Pedro Almodovar au semnat o petite prin care cer pedepsirea grava a celor care copiaza filme de pe internet.

Cum a spus si Wody Alen: „Daca cineva copiaza un film regizat de mine de pe internet e furt pur si simplu. Total incaceptabil. E ca si cineva cum ar intra la mine in casa si ar fura niste farmituri ramase pe fata de masa de la cheful de acum doua zile. E o crima, nu un pacat, cum ar fi sa iti traga cineva pantaloni jos si sa tio traga anal. Aia e perfect aceptabil, mai ales daca eu sunt ala care da jos pantaloni si cealalta persoana e o fata de intre 12 si 14 ani. Sau fica mea vitrega, tot minora.”

Puteti semna si voi petitia asta online pe siteurile Bittorrent si mai ales cu softul DC++.

13 răspunsuri la Petite online

  1. aciddu spune:

    pana nu semneaza si roman pulanski, eo nu semnez.

  2. dadatroll spune:

    Pai este un roman acolo deja. Radu Mihaileanu. Foarte frumos ca avem si noi un reprezentant intre acesti aparatori ai legi!

  3. Da’ voi la scoala nu copiati de zor?

  4. dadatroll spune:

    Nu ca nui frumos. Noi omoram oameni ca vrem sa ajungem si noi viaipiuri.

  5. ataraxia spune:

    io nu semnez. ce, a ramas dl. udi fara bani?

  6. animal00 spune:

    din cauza voastra care copiati, sarmanele viaipiuri sunt constranse sa traiasca o viata de semilux in loc de viata de lux cu care erau obisnuiti.

    copirait south park

  7. Gia spune:

    eu sunt fan woody. i-am piratat aproape toate filmele de pe internet. asa ca are dreptate, doar ca reiese ca eu i-o dau anal. ceea ce nu-i adevarat, jur.

    sunt fan, am mai zis?

  8. AnaAyana spune:

    după upload nu urmează copy

  9. „copirait south park”. Am zis!

  10. in primul rînd nu era fica lui V-trega, ci a-dop-T-va.
    si nu în ultimul rînd, daca pe tine te-ar adopta AngelinaJolí si ti-ar trage pantaloni în jos si…

    urmaresti rationamentu a ce voi eu a zice?

Lasă un răspuns

