Intrebare capcana

Sa zicem ca tu esti un sofer de autobuz. In autobuz ai zece oameni. La prima statie se urca sase si coboara opt. La a doua statie se urca doi si coboara patru. La a treia statie nu urca nimeni dar coboara sase. La a patra statie coboara zece si se urca doi. La a cincea statie coboara toti oameni din autobuz cai capat de linie. Ce frumoasai primavara!

10 răspunsuri la Intrebare capcana

  1. aciddu spune:

    io stiu raspunsul, ca am vazut filmu’ cu autobuzul. ce buna era sandra bullock pe vremea aia!

  2. Barbosu Eugen spune:

    dis uan waz izi: cap cana-i autobuzu

  3. Barbosu Eugen spune:

    a, dap si dacan auto buz urcau trei politai ar fi coborat opt politai ca ei nu se au la mate

  4. fanitza spune:

    @aciddu

    nici acum nu ii rea. faina faza cu fundul din ultimul ei film, the proposal!😀

  5. aciddu spune:

    @fanitza
    thanks for the tip multumesc pentru bacsis! am sa-l caut, io zic ca fundul merita vazut.😀

  6. diacritica spune:

    bine, da’ soluţia la problemă a găsit-o careva?
    sau fundu’ lu’ sandra era de fapt soluţia, şi io nu m-am prins?

  7. diacritica spune:

    Ba cre’ că m-am prins. În capcană. Nu?

  8. AnaAyana spune:

    iar şoferul de autobuz nu mai coboară deci sunt zero oameni care au urcat la capătul de linie

  9. Barbosu Eugen spune:

    am si io o intrebare capcana. sa zicem ca mi se pare ca-i ceva vez doamne de capu meu si candidez la supt prefect, nu dau mai multe detalii. si io vreu sa las lumea sa creada ca-s dejteapta, da io de fapt is si nevinovata ca daca omu afla manipulat ca io votez, doara-doara vine sa mi-o bage-n urna, si chiar mi-o BAGA😮 , io o sa pot sa spun ca n-am cersit ajutor pentru asta, ci io-s integra. ca si alea care nu zic sa te sui pe iele da de deschis gura tot o deschid cand bate toiagu la usa (pen’ c-asta face bine-nteles parte din campania copilei neprihanite).
    si atuncea daca nam mai postat pe blogurile lu aia pe carei stiu de ceva vreme ca mam plictisit ca astia blogherii numa cit-cet stiu sa mi-o faca, si cand ne-ntalnim ma lasa asa, toata calda, si io amu decand am dat de pruna mis toato ocupata, cand aia or sa intre gura-casca bomfraierii la mine pe blog, ce-or sa vada subiect maren linia-ntai? deci asta-i intrebarea.
    print-usoaro, cu o votare ai facut-o de-o oaie! poza care tie-ti da fiori exista in versiune originala, mai fioroasa si undeva p-afara.
    (bai da uei io parca totusi prefer poza aia ta ce mi-ai dat-o-n care erai excitata si goala. minunatu de barbatu-to care trebe sa fie tot asa de la rasarit ca tine, ti-o vazut-o?)

Lasă un răspuns

