Deci cum se zice

ca daca capu intra undeva apoi poate sa intre si restul la corp da daca capu odata ce intra acolo nu ii place ce vede si nu lasa si pe restu la corp sa intre?

17 răspunsuri la Deci cum se zice

  1. Tea. spune:

    ce nu stii?😀
    nd’ cine esti?😀

  2. Tea. spune:

    mi.ai dat comm la ultima postare de pe blogu. meu.

  3. cristian spune:

    da daca lu corpu ii place ce nu vede inca, da capu nu poa sa intre ? eh ?🙂

  4. Barbosu Eugen spune:

    cam asai
    chiar amu discutai co gamerita daia inraita profesioni sta da nu ca la noi ca dacai intrin cap dupaia poti lejer sin corp, pan acolo cajunge cand vorbesti cu e sa te lovesti de ideile lu intratu de nu mai sti cu cinte vorbesti, o fi ea, anahoretus sau altu din astia noi care li separe cas mistici
    capu face capu bage

  5. diacritica spune:

    daca capu intra undeva apoi poate sa intre si restul la corp

    Greşit. În unele cazuri, cum e cazu’ meu, curu’ e mai mare decât capu’ şi geaba intră capu’, că curu’ de obicei se-nţepeneşte. Aşa că la cap poate chiar să-i placă ce vede când intră unde intră, că oricum curu’ îl trage înapoi de unde-a plecat.

  6. diacritica spune:

    De capu’ şi de curu’ meu e vorba, evident!

  7. Cred ca tot ce spui tu se refera la iesit, nu la intrat.

  8. Tea. spune:

    nu e vorba că am zis că.s urâtă dar nu mă sufăr eu pe mine aşa în general. :))

  9. 1morning spune:

    si sufletul? cu sufletul cum ramane..ca sufletul e cel mai important..

Lasă un răspuns

