Intamplari nemaipomenite din viata mea

Cateodata oameni ma intreaba cum ma cheama. Si eu le spun. Cum ma cheama.

11 răspunsuri la Intamplari nemaipomenite din viata mea

  1. adi4streetcore spune:

    da chiar .cum te cheama ???

  2. [idiot] spune:

    pentru ca eram un nechemat, singur idiot m-am botezat

  3. Barbosu Eugen spune:

    si pe mine mantreaba dacas chinez sau japonez, o dato intrebat dacas neamt da ce au incomun asiatici cu nemtiii? si io leam zis. ca nus.

  4. 1morning spune:

    Pai ai o viata extraordinara, de-aia iti merge cu blogul. Nu ca altii care n-au ce scrie si pun poze cu ei in sanii goi. Si aici nu ma refer la sotia lui Gramo :))

  5. 1morning spune:

    pai eu :)) glumesc. uite, astia nare, crema blogosferei romanesti http://www.arhiblog.ro/2009/07/ce-a-insemnat-blogaria-4×4.html :))))))))))
    pun pariu ca ai sotiei lui Gramo erau mai misto dar eu n-am fost pe faza

  6. AnaAyana spune:

    Păi vor să-ţi facă pe plac, să te strige cum te cheamă. Că dacă te strigă altfel, poate te superi şi zici că ţi-au pus poreclă.

Lasă un răspuns

