Furtu de indentitate

Deci cine a cumparat indentitatea lui Gramo sa coborat printre muritori si sa gandit sal bage pe dadatroll in seama. Se pare ca cineva nu sia citit fisa postului pana la capat. Iti spun eu: „ignoral pe dadatroll” e mai la capat, la pagina 62, intre „examineaza atent ce scoti dintre degetele la picioare si baga pe blog o descriere” si”inscriete in orice miscare care e trendy la momentul de fata, indiferent ce stii despre ea sau daca chiar iti pasa”.

Dar sa stiti ca dadatroll ia acuzatile astea foarte in serios ca orice altceva de alt fel. Si cum se arata cu proces sau macar cu publicitate in Cotidianu, dadatroll sa gandit sa aduca niste martori care sa spuna ce ia invatat dadatroll, adica ca dadatroll nu a furat indentitatea lui Gramo.

Adrian Plesu: dadatroll nu a furat indentitatea lui Gramo, ca numai a gasit pe strada intrun portofel impreuna cu 6 lei, un prezervativ uzat si doua bilete de cinema expirate. Si tampit cu e, a luat ce era mai putin valoros de acolo.

Traian Basescu: mai, cum se zice, pace pace intre doua dobitoace, ha ha ha.

Sfantu Petru: deci, mey ppl, sa stiti ca dadatroll nu ia furat indentitatea lui Gramo ca numai a vrut sal umanizeze si sa arate ca poate fi autoironic, ca Obama, si ca are simtu umorului. Ca asta e un mare motiv de ingrijorare la noi aici. Chiar ieri vorbeam cu Sefu si ne intrebam cum se poate ca cineva care e atata de superior oricarui roman in orice privinta ai alege, cand vine vorba de un pic de ironie sau umor pe seama lui devine la fel de serios ca Eminem. Si Eminem ala stim unde ajunge. Si chiar si Sefu a zis ca asta e o scapare pe care o sa o regrete pana moare, El sau Gramo.

31 de răspunsuri la Furtu de indentitate

  1. Eminem spune:

    Unde o sa ajung?

  2. Sfantu Petru spune:

    Sa stiti ca asta nu e Sfantu Petru ala adevarat ca ia furat dadatroll indentitatea. Ca la noi nau bagat inca internet decat cu dial up asa ca nam timp sa las comenturi pe bloguri si oricum eu nul citesc decat pe Gramo.

  3. Eminem spune:

    A, daca ala nu e Sfantu Petru deadevaratelea, nu ma intereseaza cea zis unde am sa ajung.

  4. fledoscat spune:

    du-te si da-ti 2 palme. tie sau ei. sau copilului. sau oricarui alt regn, daca iti convine mai mult

  5. fledoscata spune:

    vreau posturi cu mancare

  6. fledoscat spune:

    eu vreau sex normal

  7. fledoscata spune:

    eu vreau posturi cu mancareeeee

  8. kriticon spune:

    Cineva ti-a furat identitatea pe blogul meu. Sau tu. Sau el.Nu stiu.Spune ca el e dadatroll. Atunci tu cine mai esti ?

  9. Barbosu Eugen spune:

    unu singur nu-nseamna nimica-ca dadatrolii-s mai multi

  10. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, vezi că boleşniţa se întinde. eu nu vreau să devin cojoc, să ştii!

  11. Ovidiu spune:

    Salut dadatroll
    nici eu nu inteleg cum copia bsescu.

  12. fleurdulys spune:

    Eu i-am lasat un comentariu lui gramo si nu mi l-a aprobat.😦

  13. 1morning spune:

    Si eu am primit acelasi comment ieri dar nu l-am aprobat ptr ca mi se pare corect sa-i platesc cu aceeasi moneda lui gramo ptr ca nici el nu mi a aprobat unu..in plus am fost putin dezamagita sa citesc ca pe mine nu m-a cerut de nevasta………

  14. Barbosu Eugen spune:

    futu dedentitate si cu vite
    si de pufuleti
    gramo nu cere de nevasta, el direct ia numa luzeru cere

  15. Sibilla spune:

    Rusalii cu bucurii, sănătate şi împliniri alături de toţi cei dragi ţie, dadatroll !!!

    respecte,
    Sibilla

  16. barack obama spune:

    my administration and I support dadatroll

  17. bobo27 spune:

    io zic sa te sperii si sa-ti inchizi blogu’. daca te bate gramo?

  18. diacritica spune:

    Domnu’ Pleşu, n-am înţeles, mă scuzaţi. Ştiu că Dvs. aveţi proprietatea termenilor în limba română (şi nu numai), dar simt imperios nevoia să vă întreb: prezervativul din portofel era „uzat” sau, cumva, „utilizat”?
    Mulţumesc pentru lămuririle pe care veţi binevoi a mi le da.

  19. diacritica spune:

    Deci, domnu’ Pleşu, vedeţi că dadatroll v-a furat identitatea şi s-a mai şi dat de gol.
    Deci, domnu’ Pleşu, eu cred că-i adevărat că dadatroll i-a furat identitatea lu’ Gramo – deşi, na Gramo ie doi – pentru că şi p-a Dvs. v-a furat-o şi vorbeşte în numele Dvs.

    • dadatroll spune:

      Deci nu mey ca eu sunt eu Plesu da scriu cu numele la dadatroll ca vreau sa fiu mai cul si sa prinda la tineret ca dadatroll are ca sunt mai multi mai mult de zece cititori pe zi pe cand Dilema.

  20. diacritica spune:

    Domnu’ Pleşu, io ştiu că Dvs. sunteţi filosof de sorginte germană (sau ăla era domnu’ Liiceanu?), da’ io vă zic că-i mai bine să nu mai ziceţi „cul”, că mi-e că se nimereşte p-aci vreun filosof de sorginte franţuzească şi o să-i plăceţi foarte tare taman fiindcă sunteţi foarte „cul”. Şi nu bag mâna-n foc c-o să vă placă.

  21. diacritica spune:

    Nu. Da’ oricum, io zic c-ar fi bine să fii şi tu atent la cul…

  22. diacritica spune:

    Bine, io cred că Liiceanu e mai deştept decât Pleşu, numa’ că nu ştiu dac-a renunţat. Că dacă nu, m-aş grăbi să renunţ io-naintea lui, aşa, de chestie. Numa’ să mă hotărăsc la ce să renunţ.

    • dadatroll spune:

      Mey eu tot am auzit de Liceanu asta. Da nu stiu ce mare lucru a facut si el ca a ajuns la liceu. Ca in fiecare an nu nu mai ca sunt o gramada care intra la liceu da sunt si o gramada care chiar si termina liceu. Deci nu tot aia care intra da alti. Si nu stiu de ce pe asta la gasit casa reprezinte pe liceanu. Ca lam vazut pe Etno intro zi si parea cam batran pentru un licean decat nu mai daca nu a ramas repetent de mai multe ori ori ca intrat mai tarziu la liceu.

  23. diacritica spune:

    Tu nu ştii, că eşti mai tinerel, da’ Liiceanu e niţel mai bătrân, cre’ că pe vremea lui era o mare chestie să intri la liceu, aşa că i-au zis Liiceanu şi Liiceanu a rămas.
    Părerea mea.

Lasă un răspuns

