Scrisoarea lui Petre Petrescu

Petre Petrescu un cititor a lui siteul dadatroll nea trimis ieri o scrisoare adresata lui Ion Ionescu care a trimis ieri o scrisoare adresata Romaniei da pe care astia de la posta nu stiu ce naiba a facut ca a ajuns la ziarul Cotidianu. Eu cred ca ce sa intamplat e ca na bagat adresa coreta ca astia din provincie cateodata uita ca sunt si sectoare la Capitala ca nui duce capu. Da ma rog, aia cu astia din provincie adica de la tara care nu stiu ca este si sectoare la Bucuresti o so bag in alta scrisoare. Deci scrisoarea lui Petre Petreanu.

Deci ba daca teai saturat de Romania nu ma mai plicti si dispari. Ca in Romania e bine si Romania e cea mai frumoasa tara din lume. Are munti cei mai intalti din lume, zapezile cele mai tari din lume si plaja cea mai lata din lume daca exceptand desertul unde nu sta nimeni la plaja ca e prea cald si apa e departe. Si romancele sunt cele mai frumoase femei din lume. Fara exceptie. Daca sar face topul la cele mai frumoase femei din lume primele 23 de milioane de locuri ar fi ocupate de romance si abia la cateva locuri de ultima romanca Mihaela Radulescu ar veni prima strainca. Deci Romania e frumoasa.

Si ce daca se fura? Ce crezi ca in alte tari nu se fura? Pun pariu ca in orice tara se fura. Deci Romania e ca oricare alta tara atata doar ca Romania are munti cei mai intalti din lume si femeile cele mai frumoase din lume. Deci tot Romania e cea mai tare. Si ce daca se da mita? Pai mita cei? Mita o dai casa primesti ceva in schimb. Asai si in alte tari si acolo se da ceva casa primesti ceva in schimb ca ce crezi tu ca in alte tari umbla caini cu covrigi in coada? Deci esti fraier.

Si daca nu iti place de Romania dece nu faci tu ceva casa fie cea mai tare tara din lume, care deja oricum e? Daca nuti place ca vecini nusi platesc intretinerea si prin urmare nu e bani sa se varuiasca blocu, de ce nu varuiesti tu si cu familia ta de oameni cu fite blocu? Ce te doare mana? Daca vecinu fura lalele de pe strada in primu rand ca si in alte tari se fura nu nu mai la noi si in al doilea rand ca de ce nu te duci tu sa le plantezi lalelelele la locu la lalelelele astea care sa furat? Ce te doare mana si nu poti so folosesti decat nu mai la a scrie scrisori tampite? Deci nu faci nimica.

Deci ce crezi ca in alte tari e mai bine? Pai nu e mai bine, in Romania e cel mai bine. Sti cat e chiria in America? Pai 1000 de dolari pe luna. Deci tiar trebui 10 de salari lunare sa platesti chiria. Deci oameni aia de unde crezi ca o platesc. Pai fura si ei, adica ma rog se descurca ca nu se mai zice fura. Si sti ca in America numai patronu se poate duce la baie la restaurant ca sa pus si semne din alea pe usa ca nare voie la baie decat patronu. Deci e mai bine asa? Pai nui mai bine da vorbesti si tu sa te dea astia la ziar. Ca nu sti nimik.

Si noi avem o istorie, bey, nuca alti. De exemplu stim cam tot ce sa intamplat in Romania inca de cand sa facut Romania adica de la 1918. Si inainte, avem documente scrise in limba romana chiar dinainte de 1918 cam de pe la 1700 incoace. Alti ce au? Nau nimica iti spun eu. Si Romania e singura tara din lume care na pierdut nici un razboi. Nici o data. Si avem si o geografie de exceptie. Pai ce tara alta tara din lume are si campie si munte si si dealuri intre ele? Pai nici una. Mai ales dealurile sunt ceva exceptional. Ca in alte tari de la campie la nivelu mari ajungi direct discontinu la munti de 6000 de metri. Ce tampiti!

Deci ma lasi? Ca nu sti tu nimica si esti un luzar si daca esti un luzar ca nu vrei sa furi pardon ca nu te descurci in Romania pai o sa fi un luzar si in alte tari deci problema e cu tine ca esti un luzar nu cu Romania care e cea mai frumoasa tara din lume cu o geografie extraordinara cu dealuri si campi care alte tari nu le are si care si alte tari se fura.

28 de răspunsuri la Scrisoarea lui Petre Petrescu

  1. protectia copilului spune:

    Cred ca e vorba de 2 scrisori, prea e lunga. Una a lui Petre Petrescu si cealalta a lui Petre Petreanu.

  2. Lorena Lupu spune:

    Eu zic că e Petre Petrescu, semnînd sub pseudonimul Petre Petreanu, ca să nu-l prindă nevasta.🙂

  3. teoctist spune:

    Pai si ala ce-a zis?

  4. mimi spune:

    nu te las… problema e cu mine, ca cei aia luzer, nu ala adevaratu’ despre care spui shil definesti, da’ dacas luzer si io doar banuiesc, ca nu sunt sigura, ca ma tampeste chestia cu aia cu geografia care se fura singura si nare munti si vai si circumvolutiuni destule? ha?

  5. aciddu spune:

    romania are si cele mai lungi scrisori din lume.

  6. isuciu spune:

    Mai, si eu am vrut sa fug din Romania virtuala mai intai sa vad cum e si apoi de tot. Tocmai mi-am facut bagajul cand am citit postarea ta si m-am blocat (adica am ramas in blocul meu). Ai dreptate.

  7. Mulliganoglu spune:

    tocmai acum sa fugi, slugoi batran, cand ai infrant?! cine mai elicoptereaza sfincterul mecanic?

    mars la cotet, javra raioasa!

  8. fanitza spune:

    faină scrisoarea!😀

    reflectă gândirea de la noi!😀

  9. dadatroll spune:

    Hai ca acuma tu esti sargasmic. Gandirea de la noi, HA HA HA, teai prins frate?

  10. isuciu spune:

    Mai, da tipa aia, Romania, careia i-a trimis Petre Petrescu scrisoarea, are blog ? Ca daca se supara si-si inchide blogul, noi ce mai hartuim ?

    • dadatroll spune:

      Nu teai prins ca scrisoarea era trimisa lui Ion Ionescu care a trimis o scrisoare la Romania. Deci Petre Petrescu ia trimis o scrisoare la Ion Ionescu da nici scrisoarea aia na ajuns la destinatar ca si scrisoarea lui Ion Ionescu care na ajuns unde trebuia ca poate nu a bagat adresa care trebuia. Ca astia de la Capitala daca nu le bagi si sectoru la adresa desfac scrisoarea si se sterg cu ea pe fund. Stiu eu din sursa sigura.

  11. genovevabreaz spune:

    io creca scrisoareai luzerita caca zut dint-ro gogoasa infu’riata ca n-ue placinta.

  12. isuciu spune:

    Auzi? Da Ion Ionescu asta nu era de la Brad ? Asta-i prima intrebare. Si a doua: ce fac aia de la Capitala cu plicul ?

  13. 1morning spune:

    plicul cu anthrax, evident

  14. Barbosu Eugen spune:

    „Si noi avem o istorie, bey, nuca alti”
    afara din scrixoare, oftopic dara, bey nuca alti suna cumva ca hanibal ante portas

  15. dadatroll spune:

    Mie nu mia placut asa de mult filmu ala. Mult mai tare a fost Saw 1 2 si 3.

  16. iacobinul spune:

    Faina scrisoarea! Cu un mic amendament. Daca o sa cauti ceva mai bine clientii, ai sa-i gasesti fiind cu mult mai aproape. Nascase &Co., etc.

  17. iacobinul spune:

    A, nimic, simple coincidente. Generate doar din anumite asocieri. Poate intimplatoare. Scrisoarea, insa, este geniala! Si ea exprima un adevar general!

    • dadatroll spune:

      Deci in primu rand ca nu eu am scris scriisoarea aia ca eu am primito deci nu vad de ce mas da mare cu scrisoarea pe care nu am scriso eu. Atata doar ca eu am primito deci am si eu un merit ca am un blog pe carel citesc oameni geniali care scriu scrisori din astea geniale si care nu suntem noi dadatroll.

  18. iacobinul spune:

    Deci am inteles foarte bine, deci nu e mistocarie, deci destepu’ e ala de-o gaseste aiure el sio si scrie, deci tocmai asta spuneam si io.

  19. Barbosu Eugen spune:

    mie cele trei sawsage-uri imi amintesc de lost in translation, aceeasi tensiune afectiva care se dezvolta si evolueaza si viermuieste, cu spalari de trei ori pe zi printre personaje
    na cam vrut sa scriu ceva fara noima sam si io postari sa-m ajuns la o scrisoare perduta de gramo

  20. fleurdulys spune:

    toate ca toate, eu nu pricep de ce acest articol are ca tag ‘simona tache’.

    Sau e referire la ‘Romania are munti cei mai intalti din lume si femeile cele mai frumoase din lume’?

  21. dadatroll spune:

    Da, asa e Simona Tache e pe locul 27 din Romania si prin urmare din lume.

  22. fleurdulys spune:

    Gresit. In lume e pe locul 13.5 daca nu ma inseala aritmetica.

    PS: Cine e sorina lukacs? Dar Gramo?

    • dadatroll spune:

      Deci cum? Cum poate sa fie pe un loc mai sus in lume de cat e in Romania? Nici mai jos nu poate ca romancele sunt cele mai frumoase femei din lume fara exceptie. Deci e pe acelasi loc.

      Habarnam cinei sorina lukacs. Dar de Gramo toata lumea a auzit asa ca eu cred ca tu esti sargasmica.

  23. fleurdulys spune:

    L-am cautat pe gugal. De-abia acum sunt sargasmica.
    Mi-am dat seama ca l-am vazut si in realitate. Misto.

Lasă un răspuns

