Presiune de pere

Cercetatori din Canada au descoperit ca presiunea de pere are niste proprietati miraculoase. Si anume in ai face pe oameni sa faca ce vrei tu casa faca ei. De exemplu daca vrei ca copi sa isi faca temele de casa ii duci langa alti copi care isi fac temele de casa si cu un pic de presiune de pere o sa si le faca si ei. Sau daca vrei ca copi sa nu vorbeasca urat ii duci langa alti copi care nu vorbesc urat si presiunea de pere isi face efectu si ei nu o sa vorbeasca urat. Singura problema cu presiunea asta de pere e ca ii face pe oameni si sa faca lucruri rele nu nu mai bune.

12 răspunsuri la Presiune de pere

  1. isuciu spune:

    offtopic: s-a eliberat locul 2 de la premiile Roblogfest.nu te-ar interesa ?

  2. dadatroll spune:

    Cei aia oftopic? Si cinei pe locu doi? Cinei pe unu, Gramo?

  3. vicu spune:

    tot oftopic is si io. felicitari pentru textele de pe blogu tau. este foarte bine ticluite. creca to bobe t-ear invidia. imi-ti grozav stilu lu luca din Asa m-iam petrecut vacanta de craciun. sapo ba.

    • dadatroll spune:

      Deci vicu ca eu in primu rand nu stiu cine e boaba asta in afara de ca e de fapt terorista si nici in cazu ala nu stiu ce importanta are daca are vreo importanta ca eu cred ca nare. Si in al doilea rand pe mine nu ma intereseaza boabe asta e invidios pe mine ca pe mine ma intereseaza nu mai Gramo sa fie invidios pe mine ca si eu sunt pe el. Si in al doilea rand ca nu cred ca Gramo e vreodata invidios pe mine ca el nu citeste siteuri sau oameni in general din astea care nu il pupa in fund. Ca el are un fund mare si catifelat care toti comentatori de pe blogul lui il pupa ca daca nu te baneaza. Sau daca uiti sa faci plecaciunea cand pleci.

  4. teoctist spune:

    eu zic ca e mai buna presiunea de prune

  5. protectia copilului spune:

    De unde se poate cumpara?

  6. ataraxia spune:

    de la presiunea de prune doare capul a doua zi. pe copiii aia nu i-a durut capu´ de la presiunea de pere?

  7. 1morning spune:

    Mai,eu nu cred ca functioneaza. Eu, de exemplu, am avut cursuri in doua locatii, una la 10 minute de red light district si alta la 5 minute si pana acum nu mi-a venit pofta sa merg la femei..

  8. dadatroll spune:

    Da, e super in Canada.

  9. inespform spune:

    daca te-ai dus la cursuri inseamna ca presiunea de pere si-a facut efectul.

  10. 1morning spune:

    Eu nu cred ca si-a facut ptr ca nu sunt inca lesbiana. Asta ptr ca daca citeai cu atentie textul lui dadatroll vedeai ca presiunea de pere te impinge mai usor la sex contra cost decat la cursuri.

Lasă un răspuns

