O intamplare nemaipomenita din viata mea

Intro dimineata mam trezit cam avut cosmaruri. Stateam pe spate casa dorm eu si daca ma uitam inspre picioare imi puteam vedea burta ca eram balonat. Deabia o acoperea patura. Da daca ma uitam mai bine imi puteam vedea picioarele. Unu. Doua.

Ma gandeam ca ce sa intamplat. Era clar ca nu visez. Camera parea cam mica sati spun drept da in rest totul parea OK. Postere cu gagici din Playboy pe pereti, deci totul era normal. Vorba aia din batrani e camera mea fac ce vreau cu ea. Atata doar ca ploua afara si mai vroiam sa dorm si nu ma puteam intoarce de pe spate intro alta pozitie. Nu stiu dece.

Deci cred ca eram si stresat de la scoala. Ca trebuie sa dam teze acuma la aproape toate materile, ma rog alea mai interesante, nu chiar toate acuma sa nu exageram. Da tot e multe. Ca asa miar place sa ma duc la profa de chimie si sai spun eu ce cred despre teza la chimie si alte prosti din astea care trebuie sa le facem la scoala da mar da afara din clasa pe loc. Sau macar as putea sa spun ca sunt bolnav da nu cred ca o sa ma creada fara invoire dela doctor si eu invoire nam.

Si tot nu ma puteam da jos din pat, da nu stiu dece. Si a venit mama si a batut la usa ca sa ma trezesc sa ma duc la scoala da de intrat na intrat ca vorba aia e camera mea fac ce vreau cu ea. Si sa ingrijorat asa ca a venit si un vecin care cum se intampla era chiar profu de fizica si si ala a batut la usa casa ma duc la scoala ca el stie ca nam nimica si ca numai ma prefac ca sunt bolnav casami fac parinti de rusine.

Bine ca pana la urma cand am deschis usa asta a fugit ca un apucat pe strada. Nu stiu dece sa speriat asa de tare. Poate ca nu eram pieptanat da cum era sa fiu pieptanat daca eu deabia ma trezisem din somn. Pe bune. Dupa aia am vazut ca si mama sa speriat da ea nu a fugit pe strada ca profu de fizica si si tata sa speriat si mia zis sa intru inapoi in camera unde mam dus in pat si am adormit din nou.

Am uitat sa ma prezint. Ma cheama Emil.

20 de răspunsuri la O intamplare nemaipomenita din viata mea

  1. andruska spune:

    Nici eu nu am vreo legatura cu chimia. Daca nu duceam un kil de spirt intr-a opta la laborator ca sa iau astfel un zece, ramineam corigent🙂

  2. teoctist spune:

    si detectivii sau Constantinescu?

  3. Laetitia spune:

    Ziua ta a inceput ca aia a lui Gregor Samsa. Asa ca ai grija..

  4. dadatroll spune:

    Da, da eu nus fotbalist.

  5. protectia copilului spune:

    Presupun ca urmeaza si partea a doua, unde aflam de ce s-a speriat lumea de Emil.

  6. isuciu spune:

    Te cheama Emil? Si nu te duci?

  7. varza spune:

    tu scrii special fara cratime?😀

  8. 1morning spune:

    Stii ce e cu adevarat nemaipomenit? ca atunci cand ma intalnesc cu o masina in intersectie, eu fiind pe bicicleta, masina se opreste intotdeauna si ma lasa sa trec. Si ce e si mai nemaipomenit de atat? ca la 9 seara alearga gagicile in parc in pantaloni scurti si nu le fluiera nimeni🙂
    Mici de strut :))))daca post-ul nu ma face sa rad, tag-urile ma dau gata :)))))))))sau poate sunt eu ma vesela de fel. A troll named Emil. So what’s next? (roaga-te de Gramo sa-ti traduca)

  9. dadatroll spune:

    Pai poate nu joaca fotbal ca altfel dece sa le fluiere.

  10. vasgar spune:

    mi-a placut descrierea. observatia, privirea ta lenta care acumuleaza tot mai multe detalii. e ceva straniu, aproape cosmaresc. E ca la Kafka, dar bine ca s-a terminat cu bine. am descoperit un dadatroll artist.tine-o tot asa!

  11. dadatroll spune:

    Pentru a mia oara eu nus fotbalist cu atat mai putin ungur. Ca ungurui prost.

  12. "domnisoara mea spune:

    ori esti moldovan, ori esti prost, ori te faci…dar cu siguranta le intruchipezi pe toate trei!!!!!

  13. RAlu Bruneta spune:

    si continuarea unde e ?????

  14. AnaAyana spune:

    De oameni balonati am tot auzit dar oare exista si inbalonati?

  15. #@#3$ spune:

    ……..si contiunarea ?? ceva de genu…”a venit mama si m-a pus sa ma cantaresc si de la 50 kg ajunseram la 100 ” ??🙂

  16. Barbosu Eugen spune:

    casi pe boc

  17. cornel spune:

    analfabetule esti prost

Lasă un răspuns

