Scrisoare catre tarani din provincie

Noi dadatroll fara sa ne intrebe nimeni sau sa avem vreo legatura neam gandit sa ne aflam in treaba si sa le scriem o scrisoare la tarani de la Timisoara, Cluj, Sibiu, Suceava si ce alte sate, sau cum le zic ei orase mai e prin provincie, si anume la tarani care vine la Bucuresti.

Mey, sa va dau niste sfaturi. Cand va urcati in tramvai, cumparativa bilet. Nu va ganditi sa furati RATBul. Stiu ca vati gandit la voi acolo in fundul lumi la voi in sat ca sunteti smecheri si veniti la Bucuresti si nu va luati bilet de tramvai. Credeti ca asta e calea cea mai simpla. Da nui, fraiere, ca va prinde controloru si cand vede ca nu sunteti din Bucuresti va trage o mama de bataie de no sa vedet bine. Deci, eu zic sa nu furati, sa va luati bilet. Chiar si daca mergeti pe jos cum e la voi la tara tot nu strica sa aveti un bilet la voi.

Spalativa. Spalativa des. Cu sampon, cu sapun, cu pasta de dinti (pe dinti, imi cer scuze daca vam jignit inteligenta ca am precizat asta, da nu se stie nicio data.) Nimic nu e mai important ca igiena, acum. Dupa ce vati spalat mirositiva intre voi. Vedeti care unu din zece miroase mai urat si pe ala datil afara, si aia restu zece ati reusit. Si nu va ganditi, repet, sa furati RATBul. La ceti foloseste daca ai mers panan Rahova fara bilet daca tu tot nu teai spalat?

Si nul dusmaniti pe controlor. Ca el e pus acolo casa aiba grija ca tarani isi cumpara bilet pe RATB. N-aveti nici un drept sa-i dispretuiti. Nu le sunteti superiori. De fapt, le sunteti chiar inferiori, ca controlori cat ar fi ei de supernashpa sunt totusi bucuresteni. Pana si un controlor mai nashpa numai din cauza ca e din Bucuresti tot va spoate spune ce culoare ii place lui Oana Zavoreanca sau la ce ora e Mircea Badea la TV sau cum se injura de Steaua daca ti cu Rapidu. Sau cum sa spart Vama Veche in Vama si Veche. Si cum se sparge Vama in Va si Ma, si aia din urma in M si A. Aia de la voi din sat nu va pot spune decat sa fiti smecheri si sa furati RATBul. Dar daca faceti asta mai repede sau mai tarziu osa vi se infunde. Va zic sincer, ca eu tin la voi si de aia va scriu aceasta scrisoare.

Stiu ca va e greu. Ca poate a murit vaca, sau na iesit sfecla sau ce ati semanat voi acolo la Cluj sau ma rog in provincie. Da tot trebuie sa aveti un leu cincizeci de RATB. Hai ca nimeni nu e chiar atata de sarac, hai sa fim seriosi. Ce voi naveti aeroport de unde sa furati din bagaje de la oameni care vin din America si Germania si apoi sa vindeti? Sa numi spui ca nici aeropoarte nus in provincie. Atunci poate voi cu toata familia si cu vecini puneti mana de la mana si cumparati bilet de RATB. Ca asa am inteles eu ca la tara se ajuta unu pe altu si se cunoaste toata lumea. Care esti din Suceava, mey? Il sti pe Ion ala de sta langa liceu?

Nui invidiati pe aia care sunt asa meseriashi adica bucuresteni. Sunt si intre bucuresteni unu sau doi care nu se spala si fura RATBul (se citeste reatebeul, ma scuzati daca va insult inteligenta.) Asa ca nici noi, adica dadatroll, nu suntem chiar perfecti, chiar daca avem blog de bucurestean si formatie de muzica usoara. Care ma rog e acum numai jumate din formatia aia de dinainte si nare albume noi, da ma rog sa nu divaghez. (Nu vreau sa va insult inteligenta, da asta inseamna sa vorbesti despre altceva decat subiectul, care era sa nu furati si sa va spalati.)

Nu va ganditi ca sunteti slabi. Puterea voastra sta in curatenie. Cum ziceam: sapun, sampon, pasta de dinti. Si imi cer scuze daca va jignesc inteligenta, care este, ca ma repet, da aia a fost doua paragrafe mai sus si nu cred ca mai tineti minte. Trebuie sa schimbati asta. Care e calea? Sa va spalati. Pare greu si cere timp, pentru voi ca nu va duce capu. Dar, Doamne, voi aveti timp si pentru voi nimic nu e greu.

Salvati-va! Salvati-ne! Este o singura cale! Nivea, Colgate, Pantene ProV. Si nu furati RATBul.

40 de răspunsuri la Scrisoare catre tarani din provincie

  1. kalmez spune:

    ce nesitzit esti. brava!

  2. Lorena Lupu spune:

    bun, şi ce-ai fi preferat să scrie omul? „Omorâţi-vă, prostituaţi-vă, furaţi, drogaţi-vă” era mai bine?

  3. Sunteţi şi voi exclusivişti.

  4. protectia copilului spune:

    Cam segregationist(ai un DEX?) articolul.
    Sfaturi bune, nimic de zis. Da’-s foarte valabile si pt taranii din capitala.

  5. protectia copilului spune:

    Ok. E de râs.
    Curios cat de bine plasezi virgulele.🙂

  6. priscila saftoiu si elvis spune:

    dar tu stii mai dadatroll ca aia spalatii din bucurest’ nu justifica curentul electric folosit pentru urcarea apei la orice etaj al moftului lor,nu justifica-carbunele folosit de termocentrala adus de la nespalatu de miner,nu justifica gazele centralelor de cartier(fivar cartierele ale drac)folosit la incalzirea ZILNICA SI NOPTICA a apei necesare civilizatilor de cacat,nu justifica milioane de ani de transformari hidrocarburice numai pentru ca fatza ieftina sa-si satisfaca mofturi ferarice si cocoshanelice,nu justifica munca nespalatului pe peticul de pamint pentru a aduce in metropola(ne cacam pe metropole)ardeiul si castravetii ce urla dupa nevoia stringenta de a fi serviti de metrosexualii bashitzi de pe burta goooalaa si ieftina a thailandezei emigrate…dar hai ca m-ai enervat si il fac pe imre sa va spuna cum poti deveni din tractorist nespalat milionar de externe fara sa furi reatebeul ci direct banca din prima statie.

  7. dadatroll spune:

    Da, da daca faci aia incalci cealalta scrisoare celebra data de unu care cred ca a fost facut Papa weekendul asta si noi nam aflat.

  8. Shortcut spune:

    habar n-aveam ca ne jucam mijita cu chirila. oricum habar n-are ce-i aia. la ei se zice baba oarba, ca sa putem fi precizati in versurile viitoare. la zid, cu mana la ochi, cu tot cu numaratoare.

  9. AnaAyana spune:

    un sambure de adevar tot e acolo

  10. PD spune:

    Sa sa spalam bine ca trebuie sa fim prezentabili in fata cainilor si etnicilor romi de bucuresti.

  11. tais spune:

    dadatroll fa un serviciu umanitatii…dati kill in consola sau alege o craca tzapana…nu te mai chinui..:)).

  12. lollitta spune:

    asta nu cumva e publicitate mascata la marcile sus-mentionate?🙂
    da’ sfatul nu-i rau. ca spalatul n-a omorat niciodata pe nimeni!

  13. teoctist spune:

    ba da lollitta, bine ca nu s-a sesizat CNA-ul sa-i amendeze pe dadatroll

  14. Barbosu Eugen spune:

    cica spalatu mereuas creste imunitatea corpului la microabe
    tot rau spre bine

  15. fanitza spune:

    reactia lui piticigratis ai vazut-o?

  16. fanitza spune:

    uitasem sa iti scriu reactia mea la scrisoare:

    am plans… si simt nevoia sa-ti spun asta… multumesc!

  17. dadatroll spune:

    Lasa asta, sa te speli nespalatule si sa nu furi. Mai ales RATBul, tarane hot si nespalat. Ca eu tin la tine, de aiai iti spun.

  18. fanitza spune:

    s-a-nţeles, să trăiţi! când trec data viitoare prin bucureşti, mă spăl încă şi-n tren la cuşetă, ‘nainte să calc pe peronul din bucureşti.

    dacă vin cu biletele de-a gata din provincie nu e bine?

  19. dadatroll spune:

    Nu mai daca mergi pe jos ca nu tile controleaza nimeni am bagat aia asa de la mine casa lungesc scrisoarea ca am vazut ca se baga scrisori lungi nu telegrame din alea cu stop. Ca daca nui lunga crede lumea ca nu esti cult si atunci dece scri tu scrisori mai tarane. Intelegi? Ca cu ce esti tu mai bun decat ailalti?

  20. râsu-plânsu spune:

    Fără „provincialii” cu vacă şi sfeclă ar muri de foame două treimi din liga agramaţilor persiflatori cu parceluţă in blogosfera satirică a capitalei.

    Mare e grădina Domnului… şi mulţi descreieraţi îi sar gardurile după ce se pişă pe ele.

  21. aprozarnet spune:

    dadadroll, esti cumva ruda cu unu PiticiGratis ?

    ..ce i-am zis si lui cand a fost dobitoc, da` lui nu tie…chiar dc semantati perfect ca si cum ati fi unu singur la faza asta…sau poate sunteti doi in unu:) sau o 1000 in 1…ca jocurile alea de mai demult:) asa…deci ce i-am zis la dobitoc:)🙂

    “Fă …esti proasta:)

    Esti proasta si isterica fă.:)

    Nu-ntelegi nimic fă…nici ca esti proasta.:)

    Fă …esti proasta:)

    http://aprozarnet.com/?p=576

  22. Erati cam ofticati voi asa cand Sibiul a fost ales capitala culturala europeana, si ei va spuneau provincie. Deci cum spunea si PD, trebuie sa venim curati in Bucuresti sa va dam clasa, sa stam drepti in fata tiganilor si a cainilor, ca la inspectie. Si am trecut si eu prin Suceava si l-am vazut pe Ion, tin minte ca ti-a aruncat niste marunt sa iti cumperi bilet pentru transportul in comun din Suceava.
    Suceava si Clujul nu au aeroporturi, ne deplasam prin canale cu avioane din hartie…igienica, ca A4 nu avem.

    • dadatroll spune:

      Deci in primu rand ca ma bucur ca in sfarsit cineva a priceput ca suntem mai multi si ne spune voi. Ca Gramo inca mai are de esplicat la tarani ca el e mai multi, hai ca ma plicti. Da sa nu divaghez. Si in al doilea rand ca eu mai am si alte posturi dece nu bagi cate un coment la fiecare dintre ele posturi.

  23. Pentru ca nu cred ca meriti mai multe comentarii din partea mea… si inca astept un feed-back din partea ta la comentul meu. Imi e greu sa ma cobor la nivelul tau/vostru de gramatica sa inteleg ce sctii/eti, asa ca incearca sa o faci corect. Nu am inteles nimic din ce ai spus mai sus.

  24. dadatroll spune:

    Pai in primu rand ca numai spune k nai inteles nimik k aia inseamna k esti un prost. HA. Mam spart de ras. Si in al doilea rand ce vrei sa iti raspund la comentul ala sargasmic. Lai lasat acolo casa arati tu cat esti tu de destept casa se rada oameni care citesc blogul asta de cat sunt eu de prost. Bineai facut. Ce sa zic. Si in al doilea rand ca poti sa lasi comenturi si la alte insemnari la care nu le intelegi ca ce crezi tu ca lumea le intelege? Sau macar le citeste? Pai dacam sta toti sa citim ce scrie pe bloguri cand am avea vreme sa scrim pe bloguri? Teai prins?

  25. 1. Daca eram prost scriam ca tine.
    2. Te-ai spart de ras? Tu erai spart deja.
    3. Cred ca ai vrut sa spui „sarcasm” in loc de „sargasm”.
    4. Majoritatea oamenilor(cititorilor acestui blog, imi e greu sa ii spun blog) stiu ca esti prost.
    Ti-am scris pe „puncte” deoarece imi e greu sa cred ca ai intelege daca ti-as face o lucrare libera, continua. La felul in care scrii eu cred ca ai facut ora de gramatica cu femeia de serviciu.

  26. Lorena Lupu spune:

    PuPe de pe blog: de cand esti tu „majoritatea cititorilor acestui blog”? Il mai citim si Beatrice, Patrick Hillsburry si cu mine, deci am tot regretul sa te anunt ca esti o minoritate procentuala fata de noi.
    Iar daca nu stii sa descifrezi un pamflet decat cand vezi penibila inscriptie „textul care urmeaza este un pamflet etc” inseamna ca nu imi dai seama ca un borcan de castraveti murati are castraveti murati inauntru decat daca are pe el eticheta „Castraveti murati in otet” Eventual avertisment, special pentru cei destepti, ca tine: „In caz de introducere in fund, prezinta pericol de dezechilibru al florei anale.”

  27. Lorena Lupu spune:

    erata:

    *nu iti dai seama

  28. fleurdulys spune:

    Cred ca pe voi v-a lovit gripa lui Obama.

    Dadatroll o fi asa si pe dincolo, da’ daca el nu se ia-n serios, voi de ce?

    Obama isi cere scuze…

  29. dadatroll spune:

    Deci in primu rand ca eu ma iau in serios. Cel mai in serios de la Gramo incoace. Ca ca Gramo de in serios nu se poate lua nimeni.

    Deci asta in primu rand.

    SI in al doilea rand eu ma duc pe blog la Lorena Lupu casa le spun la lume ca Petrica asta a murit sau bancuri si dume din astea? Nu ma duc. Deci nu le spune nici tu la lume carei pamfleu si care nui pamfleu si e pe bune.

    Si in al treilea rand PuPe nute lua dupa Lorena si alti binevoitori din astia ca ei nu stie ce vorbeste. Tu esti cel mai destept. Pun pariu cai terminat si liceu si eu inca nam ajuns de cat in clasa a opta deci tu esti mai destept ca mine. Si tu mai si mergi pe bloguri si le spui la oameni cat de destept esti tu si cat de prosti e ei care e prosti deci tu esti in ca si mai destept ca mine care nu ma duc. Cas prost. Bine asa?

  30. @ Lorena Lupu : “In caz de introducere in fund, prezinta pericol de dezechilibru al florei anale.”- nu ai habar despre ce vorbesti, asa ca taci din gura😉 Cand m-am referit la majoritatea cititorilor nu m-am referit la mine, daca faci o scurta cercetare asupra comentarilor lasate de altii ai sa iti dai seama de parerea lor fata de „tatal” blogului, aici ai inteles gresit. Aaa, inca ceva, acest text nu aduce deloc cu un pamflet, prin definitie pamfletul e o specie literară (in versuri sau in proza) cu caracter satiric, in care scriitorul infiereaza anumite stari morale, conceptii politice, aspecte negative ale realitatii sociale, trasaturi de caracter ale unei persoane etc. Dupa ce am sa imi bag acei castraveti in cur… promiti ca o sa-i degusti?

    @ Dadatroll : Baga niste lectii de gramatica si nu mai posta in victima, singur te faci.

  31. @ Lorena Lupu : Iar am uitat ceva, ma uimesti cu textele tale, nu am mai auzit, nu vorbesc de vazut, pe nimeni sa isi bage castraveti murati in poponet :O Practici cumva😕

  32. @ Lorena Lupu : Iar am uitat ceva, ma uimesti cu textele tale, nu am mai auzit, nu vorbesc de vazut, pe nimeni sa isi bage castraveti murati in poponet :O Mai ales cand ai spus ca produce dezechilibru, practici cumva😕

  33. Imi cer scuze pentru „repetitie”, o eroare tehnica😀

  34. Lorena Lupu spune:

    dadatroll: eu şi binevoitoare, dumnezeule! ce-s glumele astea? eşti sargasmic?

    pupe: băieţel, netezimea creierului tău începe să devină fascinantă. mai spune-ne de-astea, că ne plac.

  35. fanitza spune:

    mno, dar până la urmă eu ce fac? merg pe jos? :worried:

  36. @ Lorena Lupu : Ce texte ai in tine :)) „baietel” =)) In ce vrei sa ne „duelam” ? :-?? brb, ma duc sa-mi iau tigari.

  37. dadatroll spune:

    @ fanitza: it cumperi bilet si da ca mergi pe jos. Casa fi sigur.
    @ Lorena Lupu @: Deci nu stiu ce sa zic.
    @ PuPe: Ca in primu rand ca tu mai facut prost nu eu mam facut prost pe mine insine. Ca tu ai zis ca daca erai prost scriai ca mine deci eu sunt prost dupa logica. Deci asta in primu rand ca tu ai zis nu eu. Da nare importanta. Important e ca tu ai dreptate si eu sunt prost. Cum ziceam mai sunt si alte posturi pe blog la sa si acolo comentari din astea persistente. Sau cum se zice.

Lasă un răspuns

