Ghiceste urmatoarea postare a lui Simona Tache

A avut mititei de strut, sa mirat ca proasta, sa hlizit casi cum ar avea ceva umor, sa postat pe blog.

Acum are carnati de somon, se mira ca proasta, se hlizeste casi cum ar avea ceva umor, sa postat pe blog.

Ce credeti ca va fi urmatoarea postare a lui Simona Tache? Cotlet de porc? Supa de peste? Garnitura de legume? Blog de caca? Blog de caca pe siteul la Cotidianul?

17 răspunsuri la Ghiceste urmatoarea postare a lui Simona Tache

  1. Barbosu Eugen spune:

    Lesne de inteles: posteaza ca proasta si se hlizeste la mititei, nestiind daca sa-i ia in gura sau sa se apuce de oua pane.

  2. Barbosu Eugen spune:

    Si are si umor, dai din ala dela cotidianu.

  3. samd spune:

    cum mam fript cu mustarul
    cum miam rupt mina la pix
    cum am facut tocanitza din penele de la perna preferata
    mam ratacit in redactie, am sunat la 112
    cum misa destramat soseta dreapta
    pisica sa intzepat intro sticla de parfum
    numi place ceaiul cu skortzyshoara
    s.a.m.d.

  4. isuciu spune:

    Da’noi nu suntem mame Omide !

  5. vasile spune:

    perfutare poanta.basca e exemplu la zelist.Curios ca tot timpul astia de la grupul real-catavencu sunt prezenti.(In stinga)Simona cataveanca-sunt vreo doi -3 ce fac sms pe blog si iese cu statistica la comentarii la Plus 40-labareala

  6. AnaAyana spune:

    nu are un telverde să o întrebăm direct?

  7. fanitza spune:

    of, de aş avea eu atâţia bani câţi are simona atache asta!

  8. isuciu spune:

    Gata.Am ghicit: „Mă trezesc în mare secret. Ca să nu fiu recunoscută, pe tot drumul spre baie, îmi ţin plapuma-n cap. Pe sub ea, port ochelari de soare.”

  9. freacamenta spune:

    ce faci prietene? tot aici ti-a ramas blocat neuronul?
    hai ca m-am prins, ca si dan diaconescu cu magda ciumac… simona tache te-a platit sa faci trimiteri la blogul ei.
    superafacere, bravo…

  10. Andreea Vaas spune:

    freacamenta fi si tu politicos:D

  11. AnaAyana spune:

    Pe sub plapumă trebuia să fie pătura. Pe sub pătură, articolul Tache.

  12. Barbosu Eugen spune:

    ghici ciuperca ce-i

  13. lali spune:

    posteaza ce poate si cat poate, nu?

  14. esti de nedefinit spune:

    ma inspaimanti si ma faci sa plang.

    PUNE MANA PE O CARTE !

  15. dadatroll spune:

    Deci eu am venit la tine la blog sa ma rad de blogul tau?

Lasă un răspuns

