Scene de la Inaugurarea lui Obama din 20 ianuarie

Later edit: Deci ma scuzati se pare ca am gresit. Intre clipul asta si inaugurarea lui Obama sunt cateva diferente. In primul rand ca tipul asta e alb si Obama e negru. Si a doua e ca simbolul lui Obama e cu soarele, ca ala a lui Iliescu, si nu cu ciocanele, ca ala a lui Iliescu.

28 de răspunsuri la Scene de la Inaugurarea lui Obama din 20 ianuarie

  1. AnaAyana spune:

    a fost tot o emoţie

  2. T.B. spune:

    Cristian Tudor Popescu:
    „Barack Obama, omul cu rude în trei continente, se adresează în toate luările sale de cuvânt obamericanului, americanului aşa cum îl vede el: şi bogat, şi sărac, şi alb, şi negru, şi tânăr, şi bătrân, şi homosexual, şi normal, şi latino, şi asiatic, şi handicapat, şi teafăr.”
    „Obama se adresează cu tenacitate, eleganţă şi căldură părţilor înalte şi bune din americani, din oameni.”

    Obama:
    „There’s one in the spotlight, he don’t look right to me – get him up against the wall! That one looks Jewish! And that one’s a coon! Who let all of this riff-raff into the room?
    There’s one smoking a joint, And another with spots! If I had my way, I’d have all of you shot!”

  3. ataraxia spune:

    filmuletul asta este mai pervers decat ma asteptam. bad boy!

  4. Lorena Lupu spune:

    deja mi-am scos batista.

  5. Barbosu Eugen spune:

    clar: Obama nui caBush

  6. fanitza spune:

    şi uite-l pe bush!🙂

  7. aprozarnet spune:

    T.B cred ca scoate aiurea din context

  8. aprozarnet spune:

    ps: cred ca e lumea de aici vizionara in mare parte

    pps: ori doar prea „cool”

  9. ataraxia spune:

    @aprozarnet: normal ca am vizionat. iti recomand si tie. este educativ filmul.

  10. aprozarnet spune:

    🙂 ataraxia, hai sa fiu si io un pic educativ:

    „vizionar” nu inseamna „vizionat”

    ps: clipul de la Pink Flyod e o metafora si unul f bun

  11. dadatroll spune:

    Ce, a cantat si Pink Floyd la inaugurarea lui Obama? Ca am crezut ca Obama nu asculta muzica din asta de oameni neducati, ca el a fost cel mai bun student din lume de la Harvard.

  12. aprozarnet spune:

    hai frate „cel mai bun student din lume de la Harvard.”

    cand o zice el treaba asta despre el, atuncea sa zici de asta…pana atuncea e penibil, cand sunt o gramada care n-ar fi penibile.

  13. aprozarnet spune:

    pt subiectu asta „prea cool” pt mine incat sa fiu anti-Obama de florile marului sau isteric-pro-Obama, las pt citire

    „Gura lumii” de nenea Tudor Arghezi

    …da pm, asta nu mai e cool…nu e nici macar la moda
    deci n-are rost

    ps: (cine da search pe google pana o gaseste, si o mai si citeste, nu e cool)

  14. Barbosu Eugen spune:

    Adica nu ti-ai perdut increderea in liderii lumilor numan momentu-n care-ti vezi uociu vanat in oglinda? Momentan unii prefera sa sencreada in ei decat in altii fie si si arghezi.

  15. dadatroll spune:

    aprozarnet, hai mey ca nu mai prosti nu stie ca a fost la Harvard. Citeste si tu autobibliografia lui, cum ar fi aia cu visurile. Te bagi si tu in discutie casa nu taci da nu sti nimic despre Obama.

  16. aprozarnet spune:

    nu trebuie sa stiu autobiografia lui ca sa afirm ce-am afirmat;
    in primu rand n-am zis ca nu te cred, sau ca minti si ca n-a fost la harvard; Nu e ceva rau sa fii la Harvard, era ceva rau numai daca ar fi zis el de el insusi cum zis tu, adica : “cel mai bun student din lume de la Harvard.” pt ca ar fi fost un pic penibil sa se laude asa penibil,

    si argumentu asta al tau ca el “cel mai bun student din lume de la Harvard.”” care n-are treaba cu oameni needucati, e din cur scos

  17. dadatroll spune:

    Pai tu nu sti sa citestii? Eu am zis ca el a fost cel mai bun student de la Harvard din lume. Ca a fost ales si la nu stiu ce editura cand a fost la Harvard. Nu Obama a zis ca el e cel mai tare student din lume de la Harvard ca eu am zis. Si cei cu asta? Ce nam voie sati spun carei parerea mea despre Obama? Ce tu ti cu Bush? Vezi ca Bush e ca Hitler ca nici na reusit sa castige alegerile de anu asta ca Obama lea castigat. Adica de anul trecut.

  18. aprozarnet spune:

    Barbosu Eugen, daca am vorbi toti despre ceva cand ar fi cazul, deci pe caz si cu argumente ar fi mai bine…in rest, putem sa ne fudulim orisicat…ca ne simtem bine

  19. aprozarnet spune:

    stiu sa citesc; si tin minte ca eu am spus ca atunci cand o sa spuna el despre el asa, in felu asta „cel mai bun student din lume de la Harvard.” , sa aduci si tu argumentu cu treaba asta, pt ca pana atuncea e un argument penibil si trist fiindca e doi de lei(de lovitura miseleasca la boase)

  20. dadatroll spune:

    Deci eu nu inteleg ce naiba vrei tu dela mine. Daca eu asa cred ca el a fost cel mai bun student din lume dela Harvard, ce treaba ai tu cu mine. Tu poate crezi ca Bush a fost cel mai bun student din lume, da Bush a fost un idiot si nici macar na fost la universitate, dapoi la Hardvard. Acuma stiu ca tu ti cu Bush si deaia nuti convine cand vezi ca unu e mult mai destept ca el si multimea il adora mai mult.

  21. aprozarnet spune:

    atunci, dc nu ai zis ironic/sarcastic aia…la peiorativ, inseamna ca am vb io ca prostu

  22. Barbosu Eugen spune:

    „Barbosu Eugen, daca am vorbi toti despre ceva cand ar fi cazul, deci pe caz si cu argumente ar fi mai bine”
    Adica tu d-aia ai venit calare pe arghezi ca sa nu caz’, ca ti s-o ingrosat argumentu.

    „…in rest, putem sa ne fudulim orisicat…ca ne simtem bine”
    Iti explicam ca Obama nui- ca bush si cand ai vrut sa zici ca ielîi ca arghezii io tiam- soptit in cartile de mazgalit ca sa nu fii din ala ca acolitii lu hitler ca si aia numa cand sor prins ca hitler nui ca arghezii or devenit din antievrei antinazisti. Fazai ca deja la ora aia aveau ochii invinetiti ca ii pleznea americanii cu bombe pe pleoape de 3 ori pe zi sa nu flamanzeasca. Si asa nor mai murit de foame cor- ars.
    Numa si numa finca io cetit pe arghezii, c alfel macar ziciau cor murit cu dreptatean brate. Amu tu ce vrei, adevar sau fericire? Pamandoua deodata nai cum.

  23. Barbosu Eugen spune:

    „atunci, dc nu ai zis ironic/sarcastic aia…la peiorativ, inseamna ca am vb io ca prostu”😐

  24. aprozarnet spune:

    barbosu eugen, e clar, obama e hitler; mi-ai inchis gura, nu mai am replica.

  25. dadatroll spune:

    Nu fiii prost. Nu mai Bush e ca Hitler, deci Obama nare cum fii.

  26. dadatroll spune:

    A, si Hitler. E ca Hitler.

  27. Barbosu Eugen spune:

    Si bush ii un pic ca arghezii aia, da numa la rime.

  28. theform spune:

    Obama e negru. Da.
    Da.

Lasă un răspuns

