Scrie si tu o postare calui Simona Tache inca o data

Nu e greu. Ia o stire, baga CTRL+A/CTRL+C/CTRL+V zi cai geniala si publica. Direct pe siteul Cotidianului. Usoara slujba, daca poti sa o primesti.

De exemplu:

O postare de pe blog geniala nu numai atata prin faptu ca e luata cuvant cu cuvant de pe o agentie de presa dar si prin faptu ca nu are nimic altceva in ea.

„Sau o stire de pe Mediafax, geniala atat in continut, cat si in redactare:

“Ana Mureşan, membru al PRM, a leşinat, azi, pentru a doua oară, la conferinţa de presă a PRM, lucru care l-a făcut pe liderul partidului, Corneliu Vadim Tudor, să spună că ar putea să-şi ţină conferinţele de presă la Spitalul de Urgenţă.
În timp ce vorbea despre criza gazului, Vadim Tudor a fost cel care a observat că Ana Mureşan leşinase în sala în care avea loc conferinţa de presă a PRM.
“Văd că Ana Mureşan iarăşi leşină la conferinţele mele (…) Parcă e bătaie de joc! Cine o lasă pe bătrânica asta la conferinţele mele? Ţara arde şi eu dau primul-ajutor. Să nu mai vină la conferinţe, altminteri mut conferinţa de presă la Spitalul de urgenţă !”, a spus C.V.Tudor.
El a precizat că îi este milă de Ana Mureşan, care are 84 de ani, dar nu mai vrea astfel de incidente. “Am ajuns şi baby-sitter la oameni de 84 de ani?”, a adăugat liderul PRM, care a fost nevoit să-şi întrerupă discursul pentru a ruga alţi membri PRM să o scoată cu tot cu scaun pe Ana Mureşan din sală.
Mureşan şi-a revenit din leşin şi a venit în sală la sfârşitul conferinţei de presã, spre dezamăgirea liderului PRM, care dăduse ordine clare ca aceasta să nu mai fie primită la conferinţa de presă.
“Doamna Mureşan, hai să leşinaţi la mine în birou!”, i-a spus Vadim Tudor Anei Mureşan.
Ana Mureşan a leşinat, prima oară, la o conferinţă de presă a PRM, la începutul lunii decembrie 2008, în timp ce liderul PRM vorbea despre fraudarea alegerilor şi explica de ce PRM nu a reuşit sã obţină minim 5% pentru a intra în Parlament.
Ana Mureşan a fost ministru în timpul regimului Ceauşescu.” „

15 răspunsuri la Scrie si tu o postare calui Simona Tache inca o data

  1. dadatroll spune:

    Scrie si tu o postare calui Simona Tache. Cele mai tari postari au sa fie premiate cu un abonament pe viata la Cotidianul. Se poate cumula premiul cu premiul la celalalt concurs.

    De data asta postarile trebuie sa fie la voi pe blog nu la comentari, da lasati si comentari sama duc sa le vad sa dau note.

    Se da un punct in plus daca linkuiti blogul de pe situl Cotidianul, sau alte reviste de doi bani din Romania.

  2. teoctist spune:

    E geniala Simona asta Tache!

  3. teoctist spune:

    Ma mir cum de nu a luat premiul Pulitzer inca…

  4. aprozarnet spune:

    nu recunosti „scanteia” nu geniul, nenea dadadroll;
    face de-astea in fiecare zi? sau a mai facut cineva asa, deci nu plagiat…ci in felu asta?

    si am si citit doar vreo cateva articole de ea mi se pare; ca lumea iar la unul(primul, si pe care din greseala si din cauza situatiei ca era revista pe masa) am zis chiar ca-i genial, sau ma rog extra extra comic, ca „aruncam” prea mult toata ziua cu „genial” in sus si in jos
    are talent gagica…si am vazut destul material de comedie in total

  5. aprozarnet spune:

    si totusi revin dupa ce am incercat sa citesc cate ceva spicuit de blog, de pe mai multe pagini…se pare ca „blogul” altereaza calitatea. dar stiam asta, deja de la mine .:)

  6. isuciu spune:

    Stai mai, Simona are cal ? In caz ca da, ce te faci daca_ calu-i analfabet ?

  7. AnaAyana spune:

    ai pus ditamai linkul

  8. dadatroll spune:

    @ isuciu: Deci eu nam zis ca Simona Tachei analfabeta. Ca nici nai cum sa iti dai seama in primu rand. Tot ce poti sa sti e daca aia de la care a dat ea CTRL+C/CTRL+V e analfabeti sau nu.

    @ Ana: Deci linkul e cat postarea lui Simona Tache. Care la randul ei e exact cat stirea carea luato de pe nu stiu ce site.

  9. @Bre, eu asta cu CTRL+A/CTRL+C/CTRL+V nu pot pt ca s-o pricep.

  10. dadatroll spune:

    E foarte simplu. Sa zicem ca nai nimic de scris pe blogul tau da ca nu vrei sa recunosti. Carei solutia? Simplu: zici uite ce zice dadatroll, te duci la blogul mey, bagi CTRL+A/CTRL+C si apoi te duci la blogul tau si bagi CTRL+V si gata. Ai postare pe blogul tau, bey!

  11. AnaAyana spune:

    eu tot nu ştiu cine-i Simona asta, de ce nu discuţi şi tu despre nişte vip-uri?

  12. dadatroll spune:

    Da Simona Tache e un vip intre blogari. Blogul ei e pe siteul Cotidianului. Si are in el decat caca sau ctrl+C/ctr+V-uri.

  13. Barbosu Eugen spune:

    Inseamna ca i fata desteapta, dac se pricepe la subtilitatili cu calculatoru.

  14. AnaAyana spune:

    deci te-ai apucat de mega promovări

  15. Barbosu Eugen spune:

    „Ada sau arde-o”, cum si-o descreiiirat ea blogul, descrie placerea cu fructe.
    Io m-iaam permis nerusinarea sa dau copy/paste de la ea de pe blog da’ cum blogul meu e ultra secret, am sa postez aicea copy/peistiu’ da’ la urma las si linku original la poveste, sa nu creaza Gramo si altii c-am inventat-o io pe A da, ardeo:

    Deci. Cu citat.
    „Placeri cu fructe.
    O legumiculta printre fructe padurete bineinteles ca care-s, cum altfel, de padure.
    Toata viata am fost obsedata de ciudatenii cu banane. Desigur ca am avut multe ocazii in care mi-a fost dat sa ma oripilez de banane, in special cand erau scurte, dar le-am iubit in final. Stii deja senzatia aia, nu ? @pai, nu prea, poate imi spui tu…
    Cu cat te socheaza mai mult o banana, cu atat te apropii mai tare de ea, caci sta in natura ta @ba a ta… > umana sa fii curioasa. De altfel, sunt si eu o ciudata, avand exagerat de multe fixuri si obiceiuri, iar de reactiile spontane care ma domina cand aduc vorba de banane nici nu mai aduc vorba. Probabil de-asta ma simt si atrasa de banane, ma joc cu ele, le arunc, le mangai, fix- ma consider o persoana luditica.
    Revenind la ideea cu bananele si pe care v-am pacalit aicea ca n-am parasit-o nici o clipa, imi plac! Ce sa mai ocolesc verbul atata, imi plac: alea care nu au „par” si care sunt necoapte, verzi si mari, „grase” si negre, alea acre, bine infipte si foarte foarte umflate, iar acrisoare, cele luate direct de la sursa, sau cu capuri rotunde si rosiatice. Imi plac la nebunie aromele lor si gustul pregnant de BANANE, insa nu mananc multe, spre ciudatenia ta si nemultumirea mea. @mda, pentru ca mata nu mananci multe eu ma simt foarte ciudat, logic.
    Apropos de ciudatenii din nou, nu te-ai intrebat vreodata de ce exista una sub o anumita forma si nu sub o alta forma ? Ca sa ma intelegi mai bine iti spun ce m-am intrebat eu: de ce e gatuita cand e gatuita ? @de fapt pe subiectul asta s-a tinut si ultima dezbatere a fizicienilor, anul asta, in Minneapolis.
    De ce nu ia cand ii gutuita forma de para malaiata in gura lui natafleata? Am gasit oricum raspunsul intr-o paloare verde-albastra, dar am adus subiectul in discutie pentru ca dormeam cu textul acesta pe mine si sa va fie invatatura de minte ca-i mai mult un sfat, decat o confidenta. La ce ma refer ? Simplu: nu inceta vreodata sa fii curios/curioasa, caci in asta sta natura ta de om, de copil, nu te transforma intr-o leguma cand dai de banane. Ai grija de tine! @o sa am, mersi mult pentru urare.”

    Bine, iam mai tradus io sin alte ocazi si comenturi pe margine da mio dat bloc la coment astai caun fel de ban:(
    Amui las linku aicea sa stie ca dacami propune secs in oral macar sa se tie de treaba si cuvant calfel fac scandal sase ia atitudine.

    copi yala am luato daicea: http://adasauardoarea.wordpress.com/2009/09/02/o-leguma-printre-fructe/

Lasă un răspuns

