Stiati ca exista faianta roz?

Deci am vazut in magazin faianta de baie roz.

(Aici imaginativa ca am tras un pic cu faianta roz ca nam cum sal bag ca nam camera digiteala cum mai ziceam si inainte)

Deci domne ce chestie faianta roz? De ce nu albastra sau alba? Sau cu picatele? Sau ocru sau verde sau albastra? Nu ca albastra am mai zis. Dar in orice caz o alta culoare? Cum ar fi marou? Ca deci merge in baie si marou sar potrivi. Ce chestie, mey, faianta roz sa nu uit sa trec in blogul meu super tare care e pe site la Cotidianu!

12 răspunsuri la Stiati ca exista faianta roz?

  1. genovevabreaz spune:

    Da, ceti trebe faianta rozZ ca mititeiiis la nisip si nusi bat capu de vedete cu faianta?

  2. AnaAyana spune:

    sau mai bine fără faianţă. deloc, nici măcar un pătrăţel

  3. Barbosu Eugen spune:

    mere si faianta naturala, daca tot ii in bae

  4. Lorena Lupu spune:

    dar faianţa naturală nuie roz.

  5. Barbosu Eugen spune:

    nu conteaza mey, principalui sa afle cotidianu ca mai egzista si dalea ce nu-s sa mi-o roz. si daca poarta vopsea-n gura se imbina placut

  6. buratino spune:

    stiti carei noa nuanta de roz?
    roz?ula

  7. buratino spune:

    aaa si vezi ca a sters dan popa sau hymerion sau omu cu pamfletele comentarile tele pe blogu lui la about me…ca io intram pe hotnius si dadeam clic pe blogu lui si dupaia clic pe about me si dupaia clic pe dadatrol si dupa aia imi aparea asta unde scriu acum…dadaca a sters cai fost nepoliticos ca iai zis ca a uitat sa spuna casteti colegi acuma io numai stiu cum intru ici unde scriu acum

  8. buratino spune:

    oftopic
    ceam scris mai sus e tot oftopic la cu faianta roz..adica aldoilea de sus in jos e oftopic…dacand dau acum submitcomment o sa fie side jos in sus

  9. Sibilla spune:

    Sărbători Fericite !

  10. pamflezistul spune:

    Excuse me… DO YOU HAVE AN OBSESSION???

  11. dadatroll spune:

    Deci in primu rand cum ai ajuns tu pe blogul meu ca eu nam lasat comentariu pe blogul tau. Si in al doilea rand, ce? Adica la faianta?

  12. pamflezistul spune:

    Deci, ca sa trag o concluzie la… nimic, deci nici nu mai stiu cum am ajuns si nu cred ca-i relevant. Deci, ma refer la domnisoara cu jurnal roz… do you?!

Lasă un răspuns

