Un banc super tare

Vine Bula de la scoala si merge direct in baie si se spala pe maini. Maica sal intreaba:

– Cei cu tine, ca tu nu te speli deobicei pe maini, de unde vi?

Si Bula ii raspunde:

– Din Alaska!

15 răspunsuri la Un banc super tare

  1. albastra spune:

    si eu stiu unul, dar nu la fel de tare, pentru ca unul e dadatroll.
    se duce mama lui bula la bula si ii spune: am un mar in mana stanga, si unul in mana dreapta, care mere am?
    la care bula: doooh ai luat mere?

  2. anaAyana spune:

    Se găsesc Vi în Alaska?

  3. Barbosu Eugen spune:

    s-o spalat pe maini ca pro’abil urma safaca bae
    sau ofi auzit de filmu cu brancile curate

  4. snapto spune:

    Bulai ala de la PDL?

  5. varanus spune:

    Dacă dai diplome la idioţi, vreau şi eu în club, te rog, sau nu se poartă cu te rog? Atunci te fetesc daca nu ma primesti iar daca ma ploieşti de vine ploaia să vezi inindaţii la greuceni!
    Aşa un glob cu idioţi poate fi o mare afacere şi chiar eşti. Nu, chior, îs eu căci numai cu stîngu am calitati de perceptor. Că din joacă s-a născut afrodita iar Nelson are obelescu-şi în Trafalalalgar, o yes. Şi.
    Şi încă o ultimă întrebare, după aia mă duc să mă spăl pe mîini: cum se spune corect: pupilă sau pipulă?
    Răspuns cu premii. Îmi dai diploma? Sau.
    Cudeos e bitte man iffesta ri hi hi şi ri hi hi!

  6. Darius spune:

    Bă! Deci te-am chemat!

  7. varanus spune:

    Iote-mă icişa! La ceas di notte. La Ardeal. La autostrada aia de cinci kilometri şi ăia gata defecţi. Mă uit la ia, dimi dimi dimi veni vini vini săm i smulg părud in nasol, fîrtate, nasol tare! De-aia mă bîlbîii.
    Că-mi vine să zic bancu ăla:

    – Cum se spune, măi, funicular sau furnicular?
    – La ce?

    Da nul nul spui. Nu-l ca guvernu. Că poate-l ştii.

  8. Barbosu Eugen spune:

    vărul cui ?

  9. Barbosu Eugen spune:

    la furnical

  10. varanus spune:

    @Barbosu Eugen:
    Poţi să spui ce vrei. Am şi eu un frate la Braşov.

  11. Barbosu Eugen spune:

    oricum, amantrei stim ca atitudinea face diferenta: http://faroutshirts.com/images/Cthulhu4Prez-Preview.png

  12. RMN spune:

    rezulta ca Bula are 2 asimptote orizontale.

  13. AnaAyana spune:

    Dacă Bulă nu se spală pe mâini înseamnă că aşa l-a învăţat mama lui. Asta e vorbă din p(t)opor.

  14. did spune:

    dadatroll, vreau sa-ti spun ca e o placere deosebita sa-ti gasesc diversele comentarii prin blogosfera🙂 si mie mi se pare ca esti pe alocuri genial😛 pa

  15. aprozarnet spune:

    nici nu va baga-n seama! de-aia e vedeta:) si de-asta va place sa va bagati in seama:)

    ps: tu esti bun oricum, dadadrol…nu zic de fricaL:)

Lasă un răspuns

