Alt banc super meseriash

ANUNT!! „Angajam vanzatoare”.

Se prezinta o fatuca la interviu, patronul o ia so prelucreaza: „Fata draga, noi nu zicem NU la clienti chiar daca navem produsul in stoc…. ii aburim, ii amanam”.

Zis si facut, trece o luna, prinde fata manevra, intra un cetatean:

-Hartie igienica aveti? Da ei nu aveau da fatuca nu trebuia sa zica ca nu.

V: Pai, sigur… de care sa fie? mai moale? mai zgrunturoasa?

– Normala.

V: Da ce culoare vreti? Alba? Albastra? Maro? Roz?

– Pai sa se potriveasca cu faianta.

V: Domnule, eu va propun sa veniti maine cu capacul de veceu si cu faianta, sa vedem ce se asorteaza.

A doua zi intra un alt cetatean:

– Manusi aveti? Si nici manusi naveau ca era mai nashpa magazinul asta.

V: Pai, sigur… de care sa fie? de piele? tricotate? cu un deget, cu 2 cu 5?

– De piele, normale, cu 5 degete

V: Le purtati la palton sau la jacheta?

– La palton, ca vine iarna

V: Domnule, eu va propun sa veniti maine cu paltonul, sa vedem ce se asorteaza.

Pleaca omul, cand sa iasa pe usa intra ala de ieri hiper-furios cun colac de buda si co placa de faianta in mana:

– Cucoana, uite astai capacul de la buda, astai nuanta la faianta, acumami dai hartie igienica? 

Da degeaba, ca tot naveau.

19 răspunsuri la Alt banc super meseriash

  1. mulliganoglu spune:

    si a fost seara si a fost dimineata.

  2. carmencorina spune:

    Faianţa o fi fost murdară?😀

  3. dadatroll spune:

    Nu mei, nu teai prins. Ca ea nu putea sa zica nu de aia la trimis acasa sa aduca faianta ca credea ca no sa mai vina.

  4. carmencorina spune:

    Blond moment…

  5. urasilagara spune:

    Cam asa am patit si eu acum vreo ora cand m-am dus sa ma tund. Erau acolo niste femei care-si beau cafeaua in halate albe si nu era nicio coada. In loc sa zica „n-avem foarfeca” sau „nu stim sa tundem” au zis sa revin la 2 ca atunci ajunge frizeritza.

  6. isuciu spune:

    Din cauza ca i-a adus o singura placa de faianta.

  7. dadatroll spune:

    Decat ca nu mai una ia cerut.

  8. Barbosu Eugen spune:

    Ala cu buda o fost de vina ca o lasat reteta suspendata. Trebuia sa povesteasca culoarea cartofilor haliti dimineata.

  9. Barbosu Eugen spune:

    nu pictati, oftati

  10. snapto spune:

    Vanzatoarea asta sigur e aia care facea striptis la metrou.

  11. anaAyana spune:

    mănuşi cu trei degete cine poartă?

  12. adrians spune:

    :)) super tare bancul

  13. AnaAyana spune:

    Vezi că există şi mănuşi fără degete (şi nu mă refer la alea nepurtate). Cică se poartă până la cot.

  14. AnaAyana spune:

    Deci ai reumatism. Nu e bine, eşti prea tânăr.🙂

  15. dadatroll spune:

    Nu deadevaratelea, ci la modul formal.

  16. AnaAyana spune:

    Mă miram şi eu. Nu ştiu cine se mai mira dar aşa e vorba: şi eu.

Lasă un răspuns

