Caffe de la Grenouille

Neaparat sa mergeti. Din meniu:

– un suc: 1000 RON

– o mocha: 2000 RON

– fitze: moca

– un glontz in cap dela angajatu recidivist Pana Matei George: gratis

21 de răspunsuri la Caffe de la Grenouille

  1. Dan Iancu spune:

    ai uitat sa dai adresa. am un bairam de facut cu neste baieti care stiu a scrie numai cu stilpii de circulatie pe spatele clientilor. crezi ca putem sa-l invitam la dans pe nea pana?

  2. popej27 spune:

    M-am pacalit si am intrat la tine. M-ai amuzat.
    Misto🙂

  3. anaAyana spune:

    şi două mocha? ..sau nu e în progresie aritmetică?

  4. mastretta20 spune:

    ar trebui sa mergem toti sa ne luam o mocha si probabil ca bonus o sa primim cate un glontz in mufa! ce bairam ar iesi🙂

  5. dadatroll spune:

    Doua mocha: un glontz in cap.

  6. Mulliganoglu spune:

    numai in luna septembrie: la un suc sh-un espresso M sau L aveti bastoane pa sira spinarii gratis

  7. Dan Iancu spune:

    atunci sa venim cu decolteu la spate:)

  8. […] info la Pelicanul. Tags: cafea cu plumb, […]

  9. anaAyana spune:

    păi dacă au un singur glonţ e bine, sacrificăm pe primul şi restul intră şi beau pe gratis

  10. Dan Iancu spune:

    eu is mai incet, vin la urma curajos:)

  11. anaAyana spune:

    eu abia acum am văzut că angajatul face parte şi el din meniu

  12. Lorena Lupu spune:

    băi, ce oribil, acum am dat de povestea iniţială, pe blogul lui George Călin. Înfricoşător de-a dreptul!

  13. Dan Iancu spune:

    mde… e din ce in ce mai des. semnati petitia.

  14. aprozarnet spune:

    care petitie?…in sensul de unde se gaseste..?

  15. Safta Nebuna spune:

    Aloo, Cafe se scrie cu un singur f!

  16. isuciu spune:

    E-n satu’ francez ?

  17. Dan Iancu spune:

    dadatroll, esti in concediu?

  18. dadatroll spune:

    Ce concediu, nu a inceput azi scoala. In sfarsit clasa opta.

  19. Dan Iancu spune:

    nasol. am numai amintiri neplacute dintr-a opta. sper sa treci intr-a noua.

  20. farasens spune:

    de aia au toţi fiţe, că-s pe moca.

  21. dadatroll spune:

    Exact. Fitzele si gloantelen cap e pe moca, da moca nu e.

Lasă un răspuns

