Sfarsitu lumi

Am asteptat si eu ca tot omu sfarsitu lumi astazi, da na venit. Singura explicatie logica e ca so fi lasat destul de multi oameni de fumat si nu sa mai dezbracat Mihaela Radulescu.

9 răspunsuri la Sfarsitu lumi

  1. Mulliganoglu spune:

    poate are temperatura, o fi tras curent

  2. anaAyana spune:

    Poate a trecut pe lângă şi-l mai aşteaptă şi alţii. S-a grăbit la ei.

  3. Dan Iancu spune:

    pai a venit, da noi suntem cu o suta de ani in urma, asa ca…

  4. anaAyana spune:

    eu zic să-l mai aştepţi şi să nu-ţi ieşi din fire dacă mai durează până ieşi la pensie

  5. inainte spune:

    Vad ca multa lume scrie despre sfarsitul lumii. Este un concurs, sau doar o coincidenta?

  6. inainte spune:

    Acum m-am uitat si la celelalte poze. Am observat ca sunt inspirate dupa obiecte. Ex: incalzitor, perforator, aspirator, etc. Sunt toate foarte interesante, dar putin cam morbide.

  7. inainte spune:

    scuze pentru comentariul precedent, aveam 2 tab-uri deschise si am scris la tine din greseala.

  8. Luminita spune:

    Sfarsitu’ lumii se amana intotdeauna din lipsa de cvorum.

Lasă un răspuns

