Mihaela Radulescu campanie anti fumat

Mihaela Radulescu ii ameninta pe fumatori ca daca nuse lasa de fumat se dezbraca!

Fieva mila oameni buni, lasati tigara aia, ganditiva si la noi!

29 de răspunsuri la Mihaela Radulescu campanie anti fumat

  1. Mulliganoglu spune:

    io stiam despre fiara de la nostradamus si m-am lasat din primavara

    da’ degeaba, ca maine murim toti (tot de la nostradamus)

  2. Luminita spune:

    Mi-a placut comentariul tau despre apocalipsa, si mie la fel, de mult n-a mai fost apocalipsa, si mie mi-era dor🙂

  3. fanitza spune:

    nostradamu’ ala era acum cativa ani! prin 1999, parca! vei zice ca e decalaj cu gregorianu’ si cu alte potai, dar asa putem zice si daca „apocalipsa” ar veni peste 300 de ani, ca nostradamu’ a prezis-o!🙂

  4. snapto spune:

    Mircea Radu face campanie anti apocalipsa, stirea asta nai auzito?

  5. aprozarnet spune:

    frate, mie mi se pare buna

  6. dadatroll spune:

    Nuti fa griji, asta nui o problema pe care un control oftalmologic de rutina sa nu o poata rezolva.

  7. geomarz spune:

    Sa se dezbrace, treaba ei.
    Io tot nu ma uit la ea si va sfatuiesc sa faceti la fel. Dar mai pe la iarna sa-i fie frig🙂

  8. dadatroll spune:

    Da daca unu nu se poate abtine, nu te gandesti la saracu om?

  9. omulrau spune:

    Se dezbraca tot la TV ca astia cu experiemntul lor?
    Poate vrea sa le faca concurenta, cine stie…🙂

  10. Dan Iancu spune:

    o s-o suga aia de la antenadoi siunsfert:)

  11. NeEducatu` spune:

    Reformuleaza: Zoso si-a supt-o! :))

  12. Lorena Lupu spune:

    bravo, dadatroll, eşti primu’ pe felie!

  13. Dan Iancu spune:

    nu zoso ci antenistii.

  14. parazitu spune:

    Mai despre ceva mai intelept nu stiti sa mai scrieti decat rahtu-uri din astea?😛 vai de voi…

  15. Barbosu Eugen spune:

    Miha nu face aidoma sugativei sau inghite. Ea trage-n piept.

  16. Dozy spune:

    Bre, Dada, scrie şi tu despre efectul Mozart ca parazitu şi nu despre fumurile Mihaelei! Ce dreaq scrii decât rahtu-uri din astea?

  17. cu ceva timp in urma, incercam si eu o solidarizare intru parasirea acestui prost obicei : 😀

    http://iavaleriana.wordpress.com/2008/07/27/m-am-lasat-de-fumat-3/

  18. aprozarnet spune:

    🙂 degeaba incerci…nu poti sa zici ca nu e buna sau ca e chiar naspa…e clar; n-ai fi credibil
    nu te pune in randul lor, ce naiba🙂

  19. Dozy spune:

    Trebuie să revin, pentru că unii pricep mai greu. Comentariul meu anterior era o ironie la adresa lui”parazitu” şi nu un atac la adresa lui dadatroll. Aşa-mi trebuie dacă umblu cu subtilităţi…

  20. parazitu spune:

    Hai ca tot m-ai spart :))

  21. Barbosu Eugen spune:

    sparge-te mai incolo, in tufa aia ta ce se zvoneste ca s-ar numi cand s-ar milui popa, blog

  22. […] Mihaela Radulescu campanie anti fumat Mihaela Radulescu ii ameninta pe fumatori ca daca nuse lasa de fumat se dezbraca! Fieva mila oameni buni, lasati tigara […] […]

  23. YODA spune:

    E, uite nu ma las de fumat. sa vedem daca se enerveaza si se dezbraca😆

  24. orbucarevede spune:

    Bai fratilor…. nu v-ati lasat de fumat, in consecinta, s-a dezbracat. Intr-un sens nu e rau, dar cand am trecut azi pe Magheru si am privit reclama, era sa fac accident. Cu un san l aetajul 2 si cu varful piciorului la etajul 5, Mihaela a crescut in ochii mei ca euro la BNR. In schimb mai era unu’ dezbracat pe blocul celalalt, tot intr-un afis. In fine, daca Raduleasca nu mai are sot, e dreptul ei sa reinceapa sa fie cum era.
    Oricum ar fi…lasati-va de fumat…strica la ozon..

  25. Luminita spune:

    nu.Spre deosebire de Raduleasca alte placeri nu mai am. Daca renunt si la fumat pot sa mor linistita ca nu mai am la ce trai.

Lasă un răspuns

