Numere de telefon la celebritati

0744359873

0226519198

0722125783

si asa mai departe.

34 de răspunsuri la Numere de telefon la celebritati

  1. WaTzaP spune:

    sa inteleg ca vrei sa te sune lumea :))

  2. Mulliganoglu spune:

    ce numar e asta: 0226… ?!

  3. albastra spune:

    da` celebritatile n`au si rds?

  4. dadatroll spune:

    Deci scuze, a fost o greseala. E 0722125873.

  5. anaAyana spune:

    Eu vreau numărul lui Pitt, îl ai? Mi l-a cerut cineva şi i-am zis că are dadatroll numere la celebrităţi.

  6. mulliganoglu spune:

    merci, dadatroll, ca ma disperase tanti aia cu ‘numar nealocat’ [care era o roboata, m-am prins mai arziu]

  7. Barbosu Eugen spune:

    da numere ascunse n-ai ?

  8. dadatroll spune:

    Nam. Da am din ala aleatoare mai jos.

  9. anaAyana spune:

    tu ai ceva cu numerele, clar! eşti broker sau contabil

  10. snapto spune:

    Ma mir cum nu lai pus si pealu Gramo.

  11. dadatroll spune:

    Da ce Gramoi celebritate? Adica sunt, cas mai multi de cate ori sa va repete geniu la voi tarani care nici macar nu sunteti din Bucuresti, deci sunteti tarani.

  12. prodan spune:

    mă ,îi una care nu vrea să-mi răspundă, cînd o sun zice „abonatul nu poate fi contactat”.

  13. dadatroll spune:

    Pai nu toate sunt conectate, da sunt de celebritati.

  14. anaAyana spune:

    aşa mai departe unde e, nu ai pus link?

  15. geni spune:

    da’ pallu’dumnezeuilai? (c’astia’s doar sfintii care te halesc).

  16. kata spune:

    asta-i una din cele mai destepte postari de care am dat de multa vreme
    eu atita am avut de zis

  17. adela popescu spune:

    f tare astea

  18. gaby spune:

    datimi nr de tel al adelei popescu pls va rog yo oameni buni

  19. Poate iti bati joc de noi.Ce vrei sa areti prin aceste numere de telefon ca ai si tu internet!:))

  20. Petrov spune:

    isi bate joc de tine

  21. Ralu spune:

    buna! nu inteleg cva…aceste nr sunt de ale vedetelor…dar care vedete??
    si vreau nr de tel la: miley cyrus, adela popescu, diana dumitrescu, justin bieber si atat:D

  22. Ralu spune:

    la primul nr eu am sunat si mi a raspuns o doamna cu vocea subtire si blanda, dar nu stiu cine e! eu am vrut s o intreb dar mi a inchis:( sa mai sun?

  23. Pustoaica spune:

    Auzi o intrebare de unde ai tu nr astea ale celebritatilor ???

  24. sabinutzza spune:

    eu am nr lui vlad din lala band pt ca sunt verisoara lui de gradul 2 si mil-a dat .cn il vrea sa imi trimita msj

  25. laurentiulol spune:

    a cui e primul nr.de telefon?

Lasă un răspuns

