Atat am avut de zis

http://www.zelist.ro/bloguri/dadatroll.wordpress.com/bloguri-asemanatoare.html

6 răspunsuri la Atat am avut de zis

  1. fanitza spune:

    eu stiam ca blogul tau e concurenta pentru dramo!🙂

  2. mulliganoglu spune:

    cre’ ca te-au lucrat serviciile secrete conduse de extraterestri

  3. anaAyana spune:

    dar tu nici mcar nu ai blogroll😛 sau poate apari la ei

  4. albastra spune:

    hahaha sigur esti in blogroll la dramo
    si mai stiu k e fanul tau, si te venereaza😀

  5. Ligia spune:

    te voi venera si eu, imi place cum scrii

  6. raulnecesar spune:

    postul asta seamana cu un epitaf

Lasă un răspuns

