Numere aleatoare

1

2

3

4

5

6

69 de răspunsuri la Numere aleatoare

  1. snapto spune:

    Asteas si consecutive si aleatoare in aceasi timp da puteai salegi altele.

  2. anaAyana spune:

    şi mai sunt şi naturale

  3. Lorena Lupu spune:

    bravo, dadatroll, se vede că îmbrăţişezi valori pozitive şi crescătoare.😉

  4. MirceaPentruPatrie spune:

    Eu m-am hotărât ca să fac ceva bun pentru neamul ăsta, pentru că de sfinţii părinţi şi de luminaţi nu ascultaţi, aşa că am zis să atac pe frontul vostru, prin virtualitate. Şi nu o să vă las în pace până nu vă retez pofta de a vă bate joc de cele sfinte. Şi în cele sfinte intră: dragostea de căsătorie (nu căsătoria din dragoste carnală cum poate visează Lorena Lupu, care şi pe ea am atacat-o ca să ştie că nu e ea absolută în non-valorile ei), dragostea pentru Patrie, pentru Căpitan, pentru cele ale sufletului nostru românesc şi pentru limbă.
    iar ce face acest schizoid dadatroll este o dovadă de bătaie de joc la adresa celor care au asudat pentru limba noastră mult dulce şi frumoasă. Aţi supt diacriticele de la sânul limbii-mamă şi pe mine mă doare asta ca pentru copilul meu.
    Domnule dadatroll, în numele românismului, TE DENUNŢ! Ai un ultimatumum la dispoziţie…cureţi acest blog sau vei da piept cu forţa iubitorilor de românism, care nu le faci faţa!

  5. MirceaPentruPatrie spune:

    Lorena Lupu, că nu ştiu dacă să îţi zic doamnă sau domn, dar astea sunt valori, a înşira aşa numere înseamnă valori? mai bine pune-ţi mâna şi citiţi Eminescu, că nu sunteţi voi mai mari ca el!

  6. dadatroll spune:

    Deci in primu rand ca nici 1 nici 2 nici 3 nici 4 nici 5 nici 6 nu au nevoie de diacriticisme. Case scriu bine si fara. Si in al doilea randu, fiecare suge ceva. Eu diacriticisme. Tu?

  7. Lorena Lupu spune:

    Să-mi zici domn, Mircea, te roooooog!

  8. MirceaPentruPatrie spune:

    Dadatroll, eu am supt lapte de la sânul patriei. Dacă făceai şi tu la fel, poate nu te tâmpeai aşa. Lorena, nu-ţi zic domn că poate vrei să mă faci domnişoara ta şi eu nu am chef să mă fac că ăia din Quins unde vă adunaţi voi întru idolatrizarea dezmăţului.

  9. Barbosu Eugen spune:

    Lol, ataca cruciatii😀
    @MirceaPentruPatrie: patriotismul e virtutea celor viciosi, cica o zis-o nebunu’ de Oscar Wilde. Daca tot vrei sa ii egzplici la Lorena, ia-o asa mai din scurt, ca mine, cu „uazap, bici ?”
    Lorena e cam dezmatata, ai dreptate, imi tot trimite pe telefon mesaje carele precum ma fac sa rosuiesc, da’ io fiind baiat cu mintenu spun

    Numar aleator: patruzeci si doi, carele nu numaca ii aleator da ii si din trei cuvinte

  10. Lorena Lupu spune:

    uazap bici să îţi spui ţie în oglindă – şi eventual, membrilor familiei tale.😉

  11. Barbosu Eugen spune:

    „uazap bici să îţi spui ţie în oglindă – şi eventual, membrilor familiei tale.”
    C’mon, is this all you got?😆
    Lorena, deci clar ca iar n-ai inteles, ceea ce intr-adevar ma mira la tine, care spuneai ca tu dai la toti replici pline de logica ce inchid gura turcaliilor.

    Aluzia cu „niu chid on za bici” nu era in directia ta, il ironizam pe Fiul Patriei. La fel cum am glumit pe seama lui Gramo, desi habar n-am cine e ala, pentru ca a fost amuzanta metoda. Nu ma obsedeaza persoana ta sau Gramo sau care o mai fi.

    Acum e randul meu sa sap in amintiri proaspete, daca vad ca te mentii pe pozitie. Ar trebui sa mai incetezi cu obiceiul de a-ti forma o parere definitiva despre oameni, si relatiile dintre tine si ei, sa ii categorisesti si sa mai sustii pe deasupra ca tu te stii sa dai cu totii si cu toatele de pamant, cand de fapt cand nu mai ai replica recurgi la binecunoscuta strategie folosita de femei in care se sare cu nonsalanta din manifestarea de inteligenta in manifestare de putere, afirmand „ce-ti pasa ce fac eu? nu te priveste!”.
    Plus ca in ultimul (sau penultimul) tau comment pe blogul de „acasa” (ca nu am mai intrat sa vad daca ai mai spus ceva, nefiind chiar atat de interesat de subiectul cu pricina) arborezi comportamentul acelora care incearca sa muste (vezi incercarile de a ma „depista”-sunt materialist, ba nu, sunt popa, ba nu, sunt misogin, ba nu, naiv, caracteristici care daca le pui pe oricare una langa alta se anuleaza reciproc) si daca vezi ca nu le nimeresti, ti se pare ca ai fost saltata pe sus (ideea conflictului se incapataneaza sa ramana in mintea ta), renunti la logica (cate femei sunt tari la partea de logica pe lumea asta ?)si treci coltul in graba, mai aruncand o sudalma in urma -„am incheiat subiectul, nu ai inteles, du-te la parohie” sau ai spus ceva in genu’.
    Ai spus undeva ca forumurile rulz, ma dau pe ceva forumuri la strainezi de cativa ani buni, asa ca poti sa ma crezi, as putea sa te tin in idei logice si sa te combat eficient pana la sfarsitul lumii, da’ am lucruri relativ mai importante de facut. Conflictul dintre noi e doar in mintea ta.

  12. Lorena Lupu spune:

    drăguţă, câtă vreme nu eu am început să scriu lucruri denigratorii despre tine pe alte bloguri, ci tu despre mine – mai ales după tonele de poliloghii ridicol de didacticiste şi de pompoase cu care m-ai sufocat – se pare că nu e doar în mintea mea.

    dacă dai apă la moară unui psihopat, îndemnându-l să îmi vorbească urât – înseamnă că ar trebui la rândul tău să te controlezi.

    şi nu în ultimul rând: chiar nu te priveşte ce fac eu, în măsura în care nu îţi cauzează un prejudiciu direct. în rest, se numeşte „inoportunare”.

  13. Barbosu Eugen spune:

    Nu e vina mea daca te supara adevarul pana intr-acolo incat il consideri denigrare si ca logica te sufoca, dar nici nu te opresti, ci incepi sa construiesti tot felul de scenarii fictive si caractere inchipuite a celui care iti spune sa nu mai claxonezi, ca pe viitor s-ar putea sa doara la fel de rau ca pana acuma. De asta ti-am replicat in mod repetat, pentru ca incercai la fiecare reply lovituri sub centura, crezand ca eu am intrat in ring cu tine si ca avem de disputat un meci. Nu iti dadeam atentie daca nu dadeam din intamplare peste blogul tau si acel articol, iar ceea ce ai scris acolo sfideaza logica bunului simt, fara a contine cuvinte periculoase ci prin atitudinea pe care o ascunde. Asta da denigrare, la adresa fiintei umane, nu a persoanei X sau Y. Cum erau categoriile alea de critici de blog de care ai scris? Esti o persoana foarte periculoasa pentru clasificarile pe care le faci, printre altele. Chiar daca ele nu exista, in momentul in care le faci, risti sa le creezi. Cum? Simplu. „I am, whatever you say I am”. A spus-o Eminem si a spus-o bine.
    Pana la urma nici la perceptiile pomenite pe care ai pretentia ca te-ai baza nu te pricepi. Hai sa iti povestesc asa: „studiile releva ca…intuitia feminina nu functioneaza”.
    Inoportunare se numeste ideea ta „mareata” sa povestesti lumii o faza jenanta din viata ta si sa te mai si faci de ras, spunand ca pentru tine nu conteaza omul, ci hormonii tai si cum se raporteaza indivizii la el, pentru ca, te citez „nu poti cunoaste un om nici peste 10 ani.” Asta inseamna sa tratezi pe toti la fel cica, pentru ca nu poti cunoaste pe nimeni, cu exceptia celor care te fac pe tine sa te simti bine, astfel hranindu-ti ego-ul. Dar si cu astia asa, usor, pentru ca si ei sunt tot o apa si-un pamant si nu stii cand fac o greseala si iti inseala simturile, sau logica (daca ea exista). Bine ca esti tu mai rasarita ca toti.
    Nu i-am dat apa la moara unui „psihopat” ci i-am spus intr-un mod mai „elevatat” ca exagereaza. Iara judeci fara sa te pricepi.

  14. Barbosu Eugen spune:

    Cel mai dat dreaq number aleatoriu care egzista: 3.14159265358979323846… restu’ am uitat. E misto si pt. si ca se afla „undeva la mijloc”

  15. farasens spune:

    măcar articolu-i interesant . Numere aleatoare nu porcării😀

  16. Lorena Lupu spune:

    Mă supără adevărul? Mă faci să râd în hohote. Mă minunez de ideile tale fixe – şi siguranţa cu care le perorezi. Tragi nişte concluzii fără nici o legătură cu postarea, sau cu comentariile mele – sau poate ai fumat un joint înainte de a te aşterne la scris, să meargă aberatul mai cu spor.

    La început, când ţi-am citit elucubraţiile de pe blogul meu – am fost convinsă că e cineva care scrie în glumă – o mentalitate atât de retrogradă nu poate fi declarată în serios.

    Ei, uite că se poate. Şi uite că individul cu o asemenea mentalitate umblă liber – şi îşi urlă concluziile aberante pe unde apucă.

    Concluzia mea: dreptul de abonament la Internet ar trebui să se acorde numai cu examinare psihică prealabilă.

  17. Barbosu Eugen spune:

    Hihi, tine-o pe-a ta si buna. Daca nu te atingeau subiectele, nu luai foc. Amu daca te simti cu musca pe caciula, vrei tot io sa-mi cer scuze in numele tau ?Sunt sigur ca daca vei folosi cuvintzele ca perorare si elucubratii, astea singure iti vor asigura superioritatea in dialogul (a se citi sparing-ul )cu muritorii. Pana sa intrebi tu sigura pe tine „oglinda oglinjioara, cine-i cea mai scriitoare din tara?”, mai pune mana si ceteste niste Yates.
    Eu te-am parasit, ca n-am chef nici macar sa iti propun sa efectuam un act siecsual, am incheiat citatu’, ca ai distrus preludiunilii cu prea multa (i)logica feminina- amu tu dac ej fat’ dijtiapta, imi poti replica scurt si la obiect „esti prost, am incheiat citatu”. Poate numa’ dupa ce ma curtezi asa, vreun numar aleatoriu de ani, o mai dam odat’ in preludiu. Hai sa-i zicem nouajnoua, sa fie cu noroc.
    PS: vez’ ca iar ti contrazici, mi-s sau prost sau nebun, hotaraste-te odata. Femeile astea, nici cand te iubesc nus tiu cum sa os-s-spuna.

  18. MirceaPentruPatrie spune:

    dadatroll nu mai ai replica

  19. Lorena Lupu spune:

    Văd că ţi-ai răspuns singur, deci eşti conştient de propriul tău ridicol.

    În rest, delirul ăsta erotomaniac ne convinge doar de un lucru: frustrările dăunează grav sănătăţii. Dacă ţi-ai rezolva lipsurile sexuale, cu siguranţă nu te-ai adresa unui om care n-are nici un interes legat de tine – ba din contră – cu atâta libidinoşenie greţoasă.

    (Iar cine se îndoieşte de adevărul unor termeni ca „perorare” sau „elucubraţii” – nu are decât să-mi viziteze pagina şi să se convingă singur.)

  20. prodan spune:

    HAHAHAHA
    penibila Lorena Lupu, atacată cu săbiile pe blogurile altora – nefericită coincidenţă, chiar pe blogu lu dadatroll care este – fără putinţă de a modera şi şterge comentariile care nu îi convine!
    uazap, bici?😀

  21. Lorena Lupu spune:

    drăguţă, dacă vrei să vezi penibilul în plină floare, ajunge să arunci o privire în oglindă. sau să îţi citeşti propriile texte. În caz de efecte secundare – în ambele cazuri – adresaţi-vă medicului sau farmacistului.

    „săbii”? tu numeşti bălăcăreala ta gratuită de jurnalist incompetent „sabie”? mie mi se pare mai just termenul tehnic „labă tristă”.

    Dadatroll, poate scrii o postare şi despre cum înţeleg diverşi subdotaţi să dialogheze şi să îşi prezinte punctul de vedere obiectiv şi imparţial.😉

  22. prodan spune:

    domnişoară lupu, jurnalist incompetent vei fi fiind dumneata, ia mai dă-te încolo cu judecăţile, loserbank0.
    aia cu săbiile era cu referire la alţii, nu la mine. eu nu te-amatacat , doar am constatat istericalele tale cînd alţii te trag de mînecuţă.
    pe zi ce trece eşti tot mai penibilă şi-mi provoci o cisternă de greaţă.
    bleach, bici!

  23. Lorena Lupu spune:

    sunt ce-a mai subdotata care este pe lumea asta si m-a mir de ecsistenta mea.😀

  24. Lorena Lupu spune:

    aşa, fii simpatic în continuare, după cum ne-ai obişnuit. încerc să empatizez cu tine, pt. că presupun că povara incompetenţei e greu de dus… şi simţi nevoia să ragi a pustiu😛

    nu m-ai atacat? şi birjărismele de mai sus cum le-ai numi? a, nu-mi spune că ştiu: modul tău natural de a comunica. Aşa dialoghează familia Prodan şi aşa te-a învăţat mama ta – pe când te trimitea să paşti oile.🙂

    şi ce nu înţeleg: dacă îţi provoc atâââta greaţă, stimabile incompetent, de ce stai zilnic călare pe blogul meu? Eu chiar aş ignora definitiv existenţa ta nesemnificativă, dacă nu te-ai încăpăţâna să îmi scrii de nu ştiu câte ori pe zi şi să te bagi ca musca în lapte în discuţiile mele cu alţii.

    Cine e istericu’, până la urmă?

  25. prodan spune:

    adio, psycho.
    te cobori la un nivel la care, în ciuda eforturilor, nu am posibilitatea să dialoghez cu tine, altfel decît behăind pe limba ta.
    am impresia că eşti mai proastă decît prevede legea. dar .. o fi doar o impresie.
    so long, bici.

  26. Lorena Lupu spune:

    da, probabil, mă cobor dialogând cu un stalker care îmi umple spamul de înjurături zilnice – şi care are ca unică formă de comunicare mitocănia gratuită.

    Acest lucru se poate verifica atât în decursul dialogului de mai sus, cât şi pe blogul meu, dând căutare în arhive cu „prodan”. Deci nu e doar o impresie😛

    Dacă ceea ce se vede nu e suficient, pot pune la dispoziţia celor interesaţi o considerabilă cantitate de print screenuri – care reflectă exact nivelul intelectual al domnului prodan. şi arată care din noi e psycho.😉

  27. Barbosu Eugen spune:

    „Iar cine se îndoieşte de adevărul unor termeni ca “perorare” sau “elucubraţii” – nu are decât să-mi viziteze pagina şi să se convingă singur.”
    Hoa, nu mai zi dastea ca lumea s-ar putea santeleaga altceva😉
    Iar imi dai dreptate, unde altundeva ai face o adevarata orgie de cuvinte pentru a-ti dovedi „superioritatea” mai abitir decat la tine acasa ?

    Vad ca atunci cand nu mai ai replica ai obsesia oglinzilor, a cuvintelor „maiestrit mestesugite”, masturbarii si insatisfactiei sexuale (altfel de ce le-ai mai pomeni la tot cateva propozitii, cu orice ocazie, oricui?) Stii vorba aia: recomandarile pe care le faci altora se incearca intai acasa. La cat esti de apriga si autodidacta, ma indoiesc ca nu ai testat (teisti, teisti) totul pana acuma. Astept cu interes un filmulet cu tematica de basm, pentru initierea novicilor, tu, oglinda fermecata, dictionarul de limba romana in care rostesti niste farmece si…magicul TREI de mai sus pentru a-l anula pe al patrulea (asta nu-i mai magic, pentru carele ca ii naspa si produce frustrari cica, cel putin asa spui tu. Asa o fi). Si cine stie, daca vaz ca te pricepi, poate chiar te cer in casatorie. Adica stai, nu tresari inainte de a da popa verdictul, ca nu vreau sa te fac (din asta romanesc, nu te gandi la prostii acuma) chiar atat de nefericita.

    „Dacă ţi-ai rezolva lipsurile sexuale, cu siguranţă nu te-ai adresa unui om care n-are nici un interes legat de tine – ba din contră – cu atâta libidinoşenie greţoasă.”
    Ti-am mai spus, nu te pricepi nicicum sami spui precumca ma iubesti sii pace. Treaba ta, dasti ce pierzi, altfel nu tea-i suparaa asarau.

    Vazusi Principiul Dominoului? Eu mai impinguinesc o piesa, tu inca una, si tot asa, poate pana la urma construim un pod impreuna, poati ca se… infiripeaza ceva.
    Dacum in orice razboi i nevoii di parti beligerantu’, ii timpu’ sa-t’ demonstrez ca m-esti mai draga goala decat cu idei incap.
    Pa, si saimi trimiti f-ffilmuletu. ma balbaiescu ca rosescu! Stitu care filmulet numai spun maimult la nimenele c-osa creada lumea cai ceva-ntrenoi.

  28. lorena lupu spune:

    ok, aia a fost o formulare nefericită. admit😛 de la celebra reclamă la vreme: „nu pierde „VREMEA” pe pro tv” de care am râs când eram copil – şi care a rulat – culmea – o săptămână, până când i-a atenţionat un binevoitor. Şi au dres-o. „nu pierde „VREMEA”. Prinde „VREMEA” pe pro tv – ni se întâmplă tuturor să ni se limbe plimba-n gură.

    Nu am pretins nicăieri că aş fi perfectă.

    Dar ferească dumnezeu să vorbesc la fel, oricui. Aşa cum pe nedrept mă acuzi.

    Uite, pe voi trei, Doamne şi toţi trei, care mă înjuraţi din motive diferite – v-am preţăluit pe fiecare cu unitatea de măsură cuvenită. Pe Mircea_predicatorul_patriotard – cu un râs sănătos, pe_tine_cel_uşă_de_biserică_erotoman – cu aspecte legate de acest fenomen, iar pe prodan_scandalagiul_obsedat nici nu mai e nevoie să îl preţăluiesc eu, că se preţăluieşte de unu’ singur.

    Deci, partea cu aspectele de basm ai înţeles-o bine. Ce n-ai înţeles – e faptul că eu nu fac din astea la comandă. Nu la ordin. Nu când mi se cere. Nu când vrea altul. Nu când insistă. Nu când dă cu bocancul în uşă.

  29. Barbosu Eugen spune:

    „Nu am pretins nicăieri că aş fi perfectă.”
    Heh, atata am vrut saud🙂
    Daca ziceai asta dinprima nu ne mai asudam unu’ peste celalalt uitandu-ne chioras.

    Nu stiu daca esti intr-adevar Lorena, ca nu apare poza, da’ oricum asta ce zic amu are legatura cu ea: injuraturile la adresa ta nu vin si nu au venit din partea mea, nu am obsesia sa urmaresc pe nimeni si sa il fac sa se simta prost sau sa il atac in mod repetat (fara aluzii spun asta, inteleg sensul curentului „gramo”), iar cand situatiile o cer (pentru ca mi se da reply in mod repetat), o fac cu oarecare groaza pt. ca nu imi da satisfactie, de aia prefer sa mai presar mustar peste…nu zic ce ca iara mii rusanie…ca sa mai destind haeru’ sub focude ghiulea. Vroiam la un moment dat sa spun ca pariez ca in spatele agresivitatii de care dai uneori dovada (nu suntem nicicare tot timpul usa_de_biserica, si ne mai enervam, vorba ta), s-ar putea sa se ascunda…altceva si ca faci treaba destul de buna cu blogul ca te tii de el, m-a amuzat linkul la forumul cu ala ce vroia sa se rada intre picioroange, printre altele🙂
    Amu insa daca nu liam spus nuliam spus, astae.

    „usa_de_biserica_erotoman” recunosc ca am pipait-o candva pe una in biserica, dar e un adevarat fenomen asta? damn, ce trebuie sa faca omul in ziua de astazi ca sa fie original?

    Si cui ii plac basmele la comanda si la ordin? Vez’ ca se poate dacu bocancu in usa si asa, usor..io tin bocancu in mana si lovesc cu varfu (dela bocanc, ofcors) in partea de sus a usii, comunicare prin morse zvonitu-sa ca i-azice care ar fi diferita daia orala si cica omu daca numara cate lovituri de bocanc vin pe noapte, concluzioneaza zice-se ca se formeaza niste numere aleatorii da’ care-s dependente de timp totusi. Treaba se nasoleaza daca ies si curcubeele pafara ca deja ajungi sa inmultesti numerele prime de curcu beu cu alea 100% aleatorii. Nu poti stiiii niciodata ce se ascunde intr-un bocanc, poate o piatra indignata ca s-o scris de ea pe blog. Exista bocanci si bocanci si nu-i dovedit ca numarul total de bocanci e numar prim.

  30. MirceaPentruPatrie spune:

    De femeia aceasta stricata nici cu cuvantul sa nu ne mai atingem. Cel ce traieste pentru ale carnii de cele ale carnii va piei. Lorena Lupu nu are nimic moral, nici o virtute cu care sa-si serveasca patria in care s-a nascut. Rusinea e toata ta, sa nu o mai bagam in seama, e cea mai buna modalitate sa se rusineze.
    Dar ea poate nu a citit decat numai Sandra Brown, Nichifor Crainic e prea greu pentru ea. Nu ca prea greu, dar efectiv cuvintele acelea pure si romanesti ii stau ca o sabie in gatleju-i otravit.
    Eugen, nici tu nu esti un barbat de nadejde care sa faca cinste neamului. Cu astfel de barbati, legionarismul n-ar fi reusit faptele de vitejie care au marcat pentru totdeauna brava noastra istorie. Esti un spurcat care iti meriti destinul si o tot adulmeci pe Lorena ca o potaie in calduri, vrand sa se alipeasca de ea intru cele josnice. Din ce in ce mai multi oameni murdari pe internet
    Ne cauzati scarba, Lorena Lupu (femeie sau androgin scarbos sau ceoi mai fii) si Eugen!

  31. MirceaPentruPatrie spune:

    Intrati pe blogul meu daca vreti lucruri cu adevarat inobilatoare

  32. Barbosu Eugen spune:

    MirceaCelLaMinteBatranDarLaLogicaSpan: Bu-hu!

    In pantalon vanjos de legionar,
    Tu vrei sa arzi, da’ nu-i amnar.

    Legionarii au fost niste nebuni. Intotdeauna se geseste cate unu’ care crede ca el e intr-o cruciada in slujba binelui suprem si a dreptatii. Pana si Hitler, care i-a format a spus la un moment dat: fanaticii sunt necesari, dar mai apoi trebuie eliminati.
    Sau ma citez pe mine, ca am „inventat” si eu o maxima: purtatorii de drapele sunt cei mai primejdiosi, pentru ca dau nebuniei un sens.

    Daca esti un securist la care i s-a pus pata pe Lorena Lupu sau faci asta la ordinul superiorilor, transmite-le „generalilor”, liderilor tai sau celorlalti „patrioti” salutul meu vanjos asa, de la pantalon in jos. Daca ati inceput toti acum sa va luati de ea, facand ca mine (ce face omul face si maimuta), n-aveti sanse pentru ca voi sunteti prostovani si va lipseste obiectivitatea si bunul simt de orice fel, intr-un dialog. Eu am avut niste argumente logice pe baza carora am intrat in conflict cu ea (obiectivitatea logicii este insa si ea subiectiva), dar apreciez ca este un artist, bun sau mai putin bun, cum o fi, si nu o urasc. Ea la randul ei a crezut ca as fi altfel decat sunt in realitate, fiind convinsa la un moment dat ca adopt tertipuri (identitati multiple) pentru a o urmari sau altele. Nu e cazul, daca vom mai dialoga va realiza ca s-a inselat.

    Da-mi voie sa il mai citez pentru a nu stiu cata oara pe Nicolae Iorga, de data asta pentru tine, ca ala era un patriot pe care probabil tu il admiri si pe care legionarii cei patrioti l-au ucis (ce ironic, contradictie la ei si contradictie la tine!). Zise marele istoric: unii oameni au nevoie de dusmani pentru ura lor. Cand acestia lipsesc, ei ii creeaza.
    Vezi tu, marele om iti vorbeste chiar si dupa moarte. Tot ce trebuie sa faci e sa ciulesti bine urechile si sa il asculti.

  33. dadatroll spune:

    Am replica. Zici ca ai supt laptele patriei? Era un pic sarat? Venea printrun tub de la un nene gras cu nume rusesc care se imbraca in alb? Ca atunci am o veste proasta pentru tine, nu era lapte.

  34. Lorena Lupu spune:

    mersi, eugen, pentru apărarea cea cavalerească. da, comentatorul de mai sus eram eu, dar nelogată.

    şi între noi fie vorba: dacă veneai din prima cu umor şi minte deschisă pe blogul meu, nu cu lecţii de morală – nu stăteam să ne certăm ca chiorii atât.😀

  35. MirceaPentruPatrie spune:

    Bah!!

  36. Barbosu Eugen spune:

    In sfarsit o replica inteligenta din partea lui, thank God! Se pare ca i-a priit panla urma laptele marca made in russia

  37. Lorena Lupu spune:

    deci eu zic că „numere aleatoare” e un titlu genial pentru acest şir de comentarii😛

  38. dadatroll spune:

    Da deci mantrebam cand o sa am un comentariu la tema. A venit unu cu un numar aleator, da ala era nu mai unu. Nu sase cale mele.

  39. dadatroll spune:

    Si nici macar nu stiu daca era aleator ca cine stie cum la ales el.

  40. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, acum îmi dau seama că circul ăsta sinistru a avut loc practic pe un teren total neutru – dar asta e soarta micilor ţărişoare, că fie cotropite şi devastate de Marile Puteri😛 (glumeam!)

    şi dacă te deranjai, puteai interveni şi tu cu un băăăă, tacă-vă gura pe blogu-mi că vă banez de vă ia mama dreq, mânca-v-ar şancăru’ de scandalagii! Corect?

    Şi on topic, numere aleatoare: 3, 42, 11, 25, 19, 34.

  41. dadatroll spune:

    Da de ce sava banez? Ca asa a ajuns blogul meu in top.

  42. Lorena Lupu spune:

    păi nu ne banai – doar strigai la noi, ne asmuţeai mai tare şi aşa ajungeai pe locul 1.😉

  43. Barbosu Eugen spune:

    Si sataie-n carne vie commenturile melen care te invitam respectuos sa vii cu mine la bisericuta, in…lenjerie intima? Eeeee !
    N-ar trebui si numaru asta de numere sa fie tot aleatoriu ?
    M-o lasat inspiratia, nu mai stiu nici un fel de numere. Astept sa vina muza sa pot sa scriu cevaca lumea.

  44. anaAyana spune:

    În sfârşit, s-a potolit furtuna asta aleatoare.

  45. farasens spune:

    la numărul următor vine alt😛

  46. Barbosu Eugen spune:

    Postulat general: daca textul de mai jos pare prea alambicat si majoritatea nu-l inteleg, asta s-ar putea sa fie din cauza ca n-are legatura cu aista majoritate.

    Povesteeee. Mi-o revenit inspiratul. Expiratu mai am inca asa vro zece ani, teoretic..
    Alt numar aleatoriu: 10
    Io le scriu pe rand, mai am deci doua pana la 6, cacreste si suspansu asa, nu stii niciodata care numar o fi urmatoru’.
    Numaru asta de care pomeneam iiasa mai specialu, ca relatiile speciale care se infiripa intre anumiti oameni si deci nui chiar aleatoriu ca l-am calculat prin scaderea unor numere aleatorii care vin din cuvinte numite „minute”. Creca se poate calcula si curcubeele dupa metoda asta. S-a facut una bucata calcul: 12:11-12:01 face o diferenta de 10 minute, asta fiind diferenta de timp dintre doua postari aleatorii. Metoda de calcul e foarte laborioasa. Cineva a postat, in timp ce vorbea cu altcineva, ca-n Gladiator (si atunci acesta le-a intrebat pe albinute ceva si astea au spus tot), si apoi o pomenit lu ala de numerele aleatorii si atuncea o venitsi ala sa isi dea cu parerea cadoara nu intrase in gratiile primului(com)postator asa pe „sec”. Toata tarasenia cu numerele aleatorii se stabilise inainte prin programele de chat anlain de care invatatorul se teme damai vrea sa incercesi cu alti elevi ca amu are experienta si ii libersa faca ce vrea la orele la care se face experiente. Si profesoru iiselecteaza si le cere adresa de emailsa fie preteni cand o fi sa facaei schimb de numere aleatorii. Totu mere dupa principiu matematic cei nouuu ii mai aleatoriu decat ala vechiuu.

    PS: scuze pentru slaba caligrafie da se pare ca tasta speis mai da rateuri. Aleatoriu, natiurlih

  47. kata spune:

    mie imi place foarte mult porumbul fiert
    as putea trai numai cu asta si cu lubenita
    azi am mincat 6 porumbi fix
    nu ti se pare o coincidenta?

  48. mulliganoglu spune:

    cred ca e important in ce ordine i-ai mancat

  49. kata spune:

    m-am incurcat fiindca pina la urma am mincat 8

  50. Barbosu Eugen spune:

    asta o depins de cati porumbi or picat aleator in oala

  51. anaAyana spune:

    şi când te gândeşti că îmi face poftă kata cu porumbii fierţi.. ultima oară am încercat să-i coc, 5 la număr, copţi aleator şi savuraţi la fel

  52. morbo spune:

    ce oameni destepti, ui ce comentarii o scris! as vrea sa le am si eu asa cu cuvintele, nu sa fiu prost.

  53. anaAyana spune:

    degeaba, dacă nu sunt numere…

  54. Barbosu Eugen spune:

    sunt numere peste tot numa sa vrei sa teapleci sale culegi
    stai!
    unii s-or prins deja dasta

    numar aleatoriu…al şinşilea…:
    418
    astai numar complexu finca contine si alte posibile numere in iel, gramadace mai

  55. Patrick Hillsburry spune:

    dadatroll e pocait
    bah pocaitilor penibili! Ce a facut asta pentru neam?
    Nu mai ortodoxia salveaza acest neam, dar voi astia care umblati cu pocaitii

  56. dadatroll spune:

    Pocaitu e prost. Ca unguru, ca ungurui pocait.

  57. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, Patrick Hillsburry nu trebuie luat în serios. e noul nostru colaborator de blog, artist aerian şi are hobby-ul de a imita stiluri. ne cerem scuze şi ni-l luăm acasă.😛

  58. dadatroll spune:

    pacat, ca miemi plac cititori si ratingu.

  59. Lorena Lupu spune:

    şi ce, eu nu-s destul de cititor pentru tine? nu-s destul de rating? nu-s destul de multă, şi de mare, şi de atentă, şi de promptă? ce are patrick hillsburry şi n-am eu? dadatroll! mă faci să turbez de gelozie…😦😦😦

  60. dadatroll spune:

    Nu mey, cati mai multi atati mai bine.

  61. farasens spune:

    dadatroll , tu cine eşti ?

  62. dadatroll spune:

    Iti spun siguri cine nu sunt. Nu sunt Petrica Hilsbury.

  63. mulliganoglu spune:

    dadatroll, ai folosit un zar pentru numerele alea? io a chinui de doo zile sa obtin extractia ta si nu-mi iese

  64. anaAyana spune:

    astea se obţin de la stânga la dreapta

  65. kalmez spune:

    naveti haz, undei MirceaPentruPatrie? cum le zice el mai rar despre supt si alea, fain baiat.
    zile Mirceo!

    dadatroll, io daca eram tu faceam sectiune separata, uite la dreapta de Siteuri nashpa care ma banat, si se chema Ai suge laptele patriei? sau mai simplu, Mircea.

    tu, daca erai eu nu frecam menta pe bloguri. dar nu erai. ghinion.

Lasă un răspuns

