Subtitrare la Ocean’s Fifteen

Desigur, cand o sa fie disponibila. Si cand o sa se faca filmu, imediat dupa ce o sa se faca Ocean’s Fourteen. Si subtitrarea la aia o sa fie tot aici, cand o sa fie disponibila si o sa se faca filmu, da nam vrut sa fac un post despre aia pentru ca sigur mia luato cineva inainte cu Ocean’s Fourteen. Asa ca mam gandit sa fac direct Fifteen, cand e disponibila si cand se face filmu.

10 răspunsuri la Subtitrare la Ocean’s Fifteen

  1. cllod spune:

    Buna, comentariul meu nu are legatura cu tema. Scuze! Doresc sa alcatuiesc o lista cu bloguri ale valcenilor. Tu ma poti ajuta; daca cunosti un blog administrat de un valcean, te rog da-mi de stire . Multumesc.

  2. dadatroll spune:

    Pai sia meu dece nui bun?

  3. oliver spune:

    @cllod
    vreau sa semnez si eu pe lista asta, deci sint total de acord cu tine.

  4. Barbosu Eugen spune:

    a tau nu-i bun fin’ca n-aare subtitrarea la ocean fifteen, in valceana

  5. Barbosu Eugen spune:

    prefer ocean eighteen, sa nu fie pericol cu minorii

  6. gicu spune:

    skuze yo doresk s-a fa-k o lysta cu toty bloagaryy cu aichiu sub cin-zeci. syngu-ru decare stiiu p-ana aku-m este pretynu meu hd kare ecel m-ai prost copil din blok. daka stii bloage blege cu aikhyu su-b 5zero skriemile kaci vreau samy fakh blog shy blogrol-l sa skryu tanpeni pe blog apoy s-a-m-a uit la blogrolll sysa zic beeeeeei ce deshtept y-s!

  7. dadatroll spune:

    Este unu Sunt un om dar ar trebui sa scrie sunt un bou, ca e un bou,

  8. anaAyana spune:

    este făcută de tine?

  9. Mordechai spune:

    O am eu. da’ e în format jpeg. sau jeg.

  10. anaAyana spune:

    Păi şi de ce o ţii numai pentru tine, Mordechai? ce faci cu ea?

Lasă un răspuns

