Un film tare meserias

Care lam vazut o data la televizor. Era unu care era criminal in serie. Omora femei si le facea la oameni taxele, ca era contabil cu taxele. Ii spuneau taxatoru, da cred ca au tradus gresit ca nu era nici un fel de autobuz sau tren in tot filmu. Deci asta omora femei.

Si era o femeie care era seara dansatoare de noapte intrun club si ziua lucra la o fabrica de textile. Si asta taxatoru vroia sa o omoare ca el era ucigas in serie si omora femei (si facea taxele la oameni, da aia nui important.) Da pe femeia asta prin coincidenta a pus ochi si niste roboti care veneau din vitor casa caute neveste la oameni ca in vitor nu erau femei decat nu mai mai putine asa ca oameni nu aveau neveste si veneau roboti astia pe pamant deghizati in niste pisici casa le rapeasca pe femei.

Si cand sa o omoare criminalu asta in serie au aparut si roboti din vitor casa o duca in vitor sa o faca nevasta la nu stiu ce sef mare dea lor. Si astia nu stiau cine e femeia ca aia pe care o vazuse ei era tare buna ca dansa in baruri de noapte da asta era ziua asa ca nu arata asa de bine. Asa ca nu stiau daca sa o rapeasca sau nu. Criminalu vroia si el sa o rapeasca da nu stia cum sa faca de pisicile astea care vorbeau o limba ciudata si aveau antene pe cap si mustati. Asa ca na rapito nimeni si ea sa dus seara sa danseze la bar si acolo a avut loc o bataie cu impuscaturi intre mafioti si a impuscato un glont ratacit.

20 de răspunsuri la Un film tare meserias

  1. Lorena Lupu spune:

    de-aia au dispărut femeile viitorului.😀

  2. Crash spune:

    o mare gramada de sare si piper.🙂

  3. Triky spune:

    si cum se termina ?

  4. Safta Nebuna spune:

    Deci se vede de l-a o poshta k faci mishto de noi. Dupe parerea mea, eshti ink un INTELETCUAL care face mishto de aia care crede el ca e ma-i prosht, eczact ca aia cu pitzipuanca care nu shtie cum e veatza de cartier shi crede ca duar ei are dreptul sa traiask.

  5. dadatroll spune:

    Am crezut ca sunt velicu. Sau nu si luni, numai marti miercuri joi vineri si sambata si duminica? Luni nu macina ca sta?

  6. turnavitu spune:

    Sergiu Nicolaescu ?

  7. geni spune:

    Shi cremenalu cea zis?

  8. morbo spune:

    da, asa-i, am vast si eu ca striperitele-s una noaptea si alta ziua

  9. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, eşti foarte tare!🙂

  10. snapto spune:

    zine si noua cum se numeste cai supertare, e de dragoste?

  11. dadatroll spune:

    Nui de dragoste. Se numeste Anatomia lui greiere. Cred ca greiere il chema pe taxator.

  12. snapto spune:

    Da de ce tomai greiere si nu greere?

  13. dadatroll spune:

    Da eu si stiiu cum se scriie. Nare importanta cum scrii ci ce scrii.

  14. Safta Nebuna spune:

    Pai shi io credeam ca esht velicu da mam intalnit cu velicu shi nu ereai tu, dupa aia mam prins. Io stau de citzva ani pe net, shi am tot opservat ce repede se ofuxa lumea shi se crede ma-i deshteapta decat tine duar finca nu scri corect ( apropo, ieu pot sa scriu shi corect, da mie lene shi ashea e mult m-ai mishto) sau finca ei a facut o facultate, cind de fapt e duar nishte mucoshi cu calcuator care habar nare ce e veatza shi femeile (a propos ieu sânt de fapt barbat, deshi ma cheama safta).

    Apoi cind am descoperit dadatrol, a-m zis: iea te uita, unu deal meu, culmea, credeam ca totz uameni de pe net sint ca mucoshii cu calculator, da se pare c-a nu. Ba chear am crezut ca esht Velicu. Da de fapt dupe aia mam prins c-a shi tu esht un ANTELECTUAL shi ca de fatp te prefaci ca esht deal nostru.

  15. dadatroll spune:

    Deci eu nu inteleg ce spui tu aici, da eu zic casa mai incerci ca nici eu la inceput numa exprimam asa bine, da am tot incercat si uite acum am si blog.

  16. Lorena Lupu spune:

    dadatroll, eu mă gelozesc din ce în ce mai tare, în marea mea aroganţă. cine e safta!!!!????? şi de ce glumeşti cu ea mai tandru decât cu aroganţimea-mea??

  17. dadatroll spune:

    Ei, cu safta ne stim din cartier. Ea crede ca eu sunt vilicu, da nun fiecare zi.

  18. Stefania spune:

    Dar o carte de gramatica nu ai vrea sa studiezi? Stai foarte prost la acest capitol, imi este jena sa te citesc, nici un elev de clasa V-a nu face atatea greseli gramaticale si de ortografie! In concluzie, esti agramat de-a dreptul!

    • dadatroll spune:

      Deci nam inteles. Ca in primu rand ca noi facem gramatica la scoala chiar cateva clase pe saptamana. Si in al doilea rand ca nui important cum scriiu cai important ce scriiu. Ca nare importanta ca scrii corect daca spui nu mai tampeni ca Gramo.

Lasă un răspuns

