Da eu trebuiie sa scriu un post nou casa lasati comentari?

Nu puteti sa lasati comentari tot la posturile alea vechi pe care leam scris si pe care au avut un suces nebun?

86 de răspunsuri la Da eu trebuiie sa scriu un post nou casa lasati comentari?

  1. morbo spune:

    de la caz la caz
    cre’ca
    da’ nu stiu. mai pot io sa gandesc, ca e doar luni, ftui!!!!

  2. Ssst spune:

    ce dracu’ …

  3. Ssst spune:

    ce blog albastru’

  4. Ssst spune:

    Comentariul meu asteapta sa fie aprobat.

  5. Ssst spune:

    si asta e al 5cilea

  6. anaAyana spune:

    pentru că am întors problema pe toate părţile şi dacă nu scrii ceva nou înseamnă că e blog de comentatori şi nu scris de dadatroll.

  7. snapto spune:

    da dacas vechi de ce sa le mai comentam, ca numai sunt cul?

  8. Safta Nebuna spune:

    Da finca io comentez shi nimenea numi rapsunde shi daca nai mai scrie noi posturi atuncea chear ca nash ma-i comenta finca nimenea numi raspunde

  9. Lorena Lupu spune:

    chiar aşa! dacă tu nu ne răspunzi, noi ce să mai comentăm?

  10. dadatroll spune:

    Da eu va raspund nuca Gramo,

  11. triky shit spune:

    troll, comentariul meu asteapta sa fie aprobat. asa, vezi ca e in dreapta „aproba”. bineinteles este tot acolo si „sterge”. acum te intrebi pe care sa il apesi ? doar nu esti nebun sa dai pe „sterge”. nu, nu, nu… asa … stiam io’

  12. Safta Nebuna spune:

    HAIDETZ SA VA ZIC: IO NU CRED CA DADATROL E PE BUNE! Adica nu cred ca iel chear e baeat baeat cum vrea s-a para, cred c-a se preface, ca de fapt e un baeat din ala cumintzel care a mers la liceu shi care de fapt face mishto de noi ashtia care nu suntem asha deshteptz. De ecsemplu eu nu cred ca dadatrol chiear nu shtie sa scrie coretc, ci duar face mishto, adik: iea uite ce incoretc scriu ieu, sunt baeat baeat.

  13. Lorena Lupu spune:

    io cred ceva şi mai grav: cred ca dadatroll de fapt nu e există
    „A ecsistat în schimb o ţa-ră c-u mulţi bloggeri
    Care masacrau limba română d-e te durea bi-la
    Care aveau cele m-ai bengoase subiecte
    Şi ce-le mai ţapene comentari
    Şi care comunicau fe-fe pol-iticos unii pe blogurile al-tora
    Şi care nu vânau nici o clipă traficul ş-i popularitatea
    V-oiau do-ar să aibă bloguri d-e calitate”
    Şi pentru continuare, mai citi-ţi şi voi Sorescu.

  14. Triky spune:

    2, 10, testicles, testicles…

  15. dadatroll spune:

    Deci eu nu stiu cei cu voi Safta si cu Lorena Lupu. La cine ii spuneti voi ca dadatroll e destept ca eu de cate ori vreau sa par inca si mai destept decat dadatroll este, lumea ii spune lui dadatroll ca e prost. Sa zicem ca vreau sa scriu ceva despre tema la latina, ca vine unu si zice nu te da mare destept ca tratat in latina e tractat. Cand defapt e tractactusau. Deci, dadatroll nu e destept, asa ca nu mai aburiti voi cititori.

  16. dadatroll spune:

    Si la lista aia, Lorena, mai adauga:

    „Si careaveau subiecte foarte importante
    Cum ar fi ce fel de pasta de dinti folosesc
    Si daca cand fac dus se spala si intre degetele
    De la picioare
    Si cati pui a fatat pisica
    Si ceau mai gasit prin dulap
    Si ceau mai citit din Aristotel in chestiunea etnici
    Si poze cu bolovani pictati si ciori prin Bucuresti”

  17. Lorena Lupu spune:

    hai, bre, mai las-o-n p… dacă omul e fericit să scrie despre câţi pui fată pisica, pe blogul lui, sau ce cărţi citeşte şi ce fotografiază, tot pe blogul lui, care e problema ta?

    măcar sunt chestii făcute de el.

    spre deosebire de bloguri cu: video iutub cu striptis la universitate azi, video cu indig-o mâine, video cu ana din zalău care-şi pune filme cu ea goală poimâine – video cu elevă violată de unchiul ei săptămâna viitoare. Şi tot el vine să comenteze: „f-ă panaram-o ejti o curvă şo frigidă ş-i o ţărancă”. Şi tot el se duce pe toate blogurile să te înjure.

  18. dadatroll spune:

    Deci mey Lorana Lupu asta e blogul meu si aici pot sa las ce comentari vreau eu nuca pe blogul tau unde daca nu fac plecaciunea la Gramo imi stergi comentariu.

  19. Lorena Lupu spune:

    hai, nu mai spune minciuni atât de transparente, că te faci de râsul râşilor!
    Oricine poate să vină la mine, să vadă că ai comentarii pe orice temă îţi trece ţie prin cap.

  20. truckme spune:

    razboi intre extreme…:)……
    iar noi clasa de mijoc…… -le dam pace- !!!

  21. dadatroll spune:

    Nici poveste. Gasestemi tu un comentariu in care am spus ceva despre Gramo mai rau decat ca Gramo e un semizeu.

  22. Triky spune:

    se comfirma – lorena lupu e spionul lu’ gramo

  23. Triky spune:

    iar truckyou e ultimul racolat – mascat in fetitza simpatica ca sa te pacaleasca.
    nu ceda – stai tare pe pozitie…

  24. Triky spune:

    iar RMNu’ e un diversionist trimis sa te devieze de la singurul, adevaratul si sobornicescul adevar.

  25. Triky spune:

    vezi cum vin … cate trei odata … e clar ca e ceva ne in regula la mijloc.
    gramo contraataca …

  26. RMN spune:

    haideti domle..care zice STOP?

  27. zzzt spune:

    vezi troll ? stiam io’ … DIVERSIONISTI

  28. anaAyana spune:

    Şi eu am lăsat comentariu acolo unde trebuie să faci plecăciune (nu făcusem) şi nu mi s-a aprobat.

  29. Lorena Lupu spune:

    Despre Gramo îţi ştiu deja părerea, şi nu mă interesează să îmi repeţi chestii de o mie de ori, ca un boşorog sclerozat.

    mă refer la alte subiecte. poate oricine să mă verifice, să vadă că ai scris pe blogul meu cam tot ce ţi-a trecut prin cap.

  30. RMN spune:

    deci era R daca ziceati STOP… ziceti cu R!

  31. dadatroll spune:

    Deci Lorena Lupu la tine pe blog nute intereseaza. Aici daca nute intereseaza nu citi, da eu daca am chef sa ma rad de Gramo ca de niste irelevanti caresi dau importanta la mine pe blog si am chef pot.

  32. Lorena Lupu spune:

    dar noi nu vrem stop RMN, a zis dadatroll că vrea comentarii multe, deci hai să-i facem comentarii multe, să fie fericit.🙂

  33. Lorena Lupu spune:

    dadatroll: de putut poţi orice, ideea e că repetiţia e plictisitoare până şi la tine pe blog.

  34. RMN spune:

    dine domle. hai ca incep tot io.. R… Rotativa. No..care zice cu Va?

  35. RMN spune:

    booon.
    Doringoian.

  36. Lorena Lupu spune:

    Şi tot eu: Nutesupărafrate🙂

  37. RMN spune:

    haideti, toata lumea! si acolo in spate..🙂
    TEohariecocacozma

  38. RMN spune:

    aha..deci tot cu NA
    NAstratin

  39. Lorena Lupu spune:

    aaa, ne-am suprapus. IndiggosuntdiveinUSA.

  40. RMN spune:

    safienumanulanoi

  41. dadatroll spune:

    Repetitia e mama invataturii de minte.

  42. RMN spune:

    pai si acu cine e la rand?!

  43. Lorena Lupu spune:

    ok, ne-am încurcat. RMN, tu eşti master of ceremony la jocul ăsta, propune o variantă unică, plz.

  44. RMN spune:

    bine. deci daca imi da voie dadatroll sa imi dau cu parereas despre joc as zice ca el o zis deja si ca acum e randul tau Lorena.

  45. Lorena Lupu spune:

    Aaaaaaaaaa, ok: TEnebreleparisului.

  46. RMN spune:

    luisarmandodepeacasateve

  47. Lorena Lupu spune:

    Vezicefacebăuturadacănubeicumăsura

  48. RMN spune:

    pai si dadatroll nu mai joaca?!
    ramanepemainecamabaglasomnnoaptebuna

  49. dadatroll spune:

    GRAMO E CEL MAI MESERIAS BLOGAR CARE SCRIE DESPRE CHILOTI. Acuma va potoliti?

  50. Lorena Lupu spune:

    păi parcă vroiai comentarii multe. Acum că ai 60 pe postare, nu îţi mai plac?🙂

  51. dadatroll spune:

    Bada, da mai raspandit.

  52. Fără Sens spune:

    Pam pam .

  53. Triky spune:

    uau, sa-mi ziceti si mie ceati baut ?!

  54. turnavitu spune:

    Ideea e buna. Lasa tu un loc pe margine sa facem comentarii si apoi scrii tu si postul cand ai timp.

  55. malina spune:

    Lasa, ca si asta are succes. Tu scrie litera, ca noi venim cu a doua si uite asa se aduna.

  56. RMN spune:

    bai deci dadatroll trebe citit printre randuri. Howgh!
    no hai, ce ne mai jucam p-aici?

  57. GRANO spune:

    Deci te oftici ca io sunt adevarat si vine tuata lume la mine si arunca cu bani in mine si am copilash de valoare si citecs Eticheta lu Azorel asha ca hai pa

  58. GRANO spune:

    CUM ADICA COMENTARU MEU ASHTEAPTA SA FIE AMPROBAT????

  59. Lorena Lupu spune:

    am intervenit cu un comentar doar pt. că mi se părea indecent acel 69.🙂

  60. fanitza spune:

    pana la urma e indiggo?😛

  61. Lorena Lupu spune:

    sau poate e indigggo. mai ştiii?

  62. fanitza spune:

    cred ca nici ele nu stiu!🙂

  63. tib spune:

    deci … sunteti parfum. dadatrol e un semi-agramat .. (amice avand in vedere ca tot ce scrii e public, incearca sa nu ma faci sa vomit la fiecare rand cu fiecare greseala gramaticala).
    fuga dupa comme.nturi .. nu esti pe hi5 aici … daca chiar ai cva in cap atunci exprima-te daca nu .. at lasal drq de blog si citeste o carte.

    bafta la mirc …

  64. Danutz spune:

    tib,
    du-te la baie

  65. anaAyana spune:

    Simţeam nevoia să comentez la acest post mai vechi ce a avut un succes nebun.

  66. Barbosu Eugen spune:

    al meu sa fie al 77-lea post in care nush ce spun, da’ macar nr. pare misterios

  67. […] dadatroll: tare diferit de mine (asta ca sa fie si un blog ´diferit´)… si s-ar putea sa-l prindeti mai greu chiar daca faceti parte din grupul cititorilor tinta. ca sa nu va rataciti va recomand sa incepeti, poate, cu acest articol. […]

  68. marius B. spune:

    comentariu

  69. kalmez spune:

    vezi ce vizitatori jmekeri ai. si lenesi.
    fi si tu lafel, scrie un post vechi casa lase noi comentari. hai, baga mare.

  70. tanaka spune:

    adica ce vreti sa spuneti?

  71. diandra spune:

    :*:*:*:*:P
    ok da naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Lasă un răspuns

