Senzational Romania – Olanda 7-1

Si Boloni face striptis la metrou.

8 răspunsuri la Senzational Romania – Olanda 7-1

  1. anaAyana spune:

    eu mă întreb câte mai suportă metroul ăsta, lumea face toate grozăviile la el sau pe lângă el , o fi sărmanul.. sătul

  2. albastra spune:

    dar vai
    =))) chiar ma intrebam cine mai face striptis si pe unde
    da` chiar, si metroul ce zice cand vede ca toti astia fac striptis?

  3. turnavitu spune:

    Romania – Italia 8-0. Cristoiu striptis cu papion.

  4. albastra spune:

    :)) eu cel mai mult imi doresc sa`l vad pe mircea badea in spagat la metrou, nici macar striptis

  5. anaAyana spune:

    Eu vreau s-o văd pe Olanda cum se îmbracă după ce a făcut de 7 ori striptis în faţa României şi pe Boloni cum o imploră: „bis, bis!”

  6. albastra spune:

    da anaAyana si eu vreau sa vad olanda cum face striptis la metrou :)))) :>

  7. anaAyana spune:

    Hehe, să sperăm că nu o să intenţioneze să joace şi fotbal la metrou că deja o să-şi ia câmpul, bietul de el😀 Câmpul ăla care era el cândva…

  8. Safta Nebuna spune:

    Eu nu ash fi asha de sigur, ehei shi mi-e miar placea sai batem pe olandeji da sincer nu cred. Sa dus vremea cind erea Hagi, plinge tuata tzara dupe el. Numai avem noi echipa buna o suta de ani deacu incolo. Acuma putetz sa visatz da idea e s-a nu fitz desamgatitz cind o s-a vedetz scoru.

Lasă un răspuns

