Senzational: striptis in Metrou!

Numai pun si clipu ca lati vazut deacuma pe fro saispe bloguri.

11 răspunsuri la Senzational: striptis in Metrou!

  1. lorena spune:

    şi pe când o postare cu clipul ăla portughez „pula-pula-pula” (unde „pula” înseamnă „ţopăie”)?

    aaaaa! şi vrem bancuri cu emo! neapărat bancuri cu emo!

  2. dadatroll spune:

    Vezi cam avut dreptate ca las comentari la oricine pe blogul meu.

  3. starlete spune:

    Nou ! Reporteri au surprins fete facand striptis la metrou si in parc , pe

    sosea !

    Remarcabil ! Baieti mai tari ca

    fetele
    Alexandra, regina dansului, coborata din vise!

    Alina Plugaru vrea sa-ti comenteze opiniile ! si sa te aleaga

    barbatul anului !
    Cristina Nitulescu

    conteaza pe tine in pariul 60 de barbati !

  4. joschilotii spune:

    Esti un tip care o are…TARE!

  5. morbo spune:

    oricum era futere din ochi in metrou. asta-i nimic.

  6. snapto spune:

    Dintre toate articolele astea cu tipa din metrou asta-i cel mai bun :)) pardoi „astai” :))

  7. HD spune:

    e in top ca am tot intrat eu pe aici sa vad cat de idiot te ai mai facut ! (recunoaste ca te doare sa fii idiot,acolo in adancul [curului]sufletului tau)

  8. starlete spune:

    Libertatea urca fetele pe Bloc sa faca filme xxx !
    Click pt film si poze !

  9. anaAyana spune:

    eu am mai văzut patru băbuţe care făceau striptis în tramvai şi nu le-a filmat nimeni

  10. AnaAyana spune:

    Senzaţional! De câte ori mă uit la clipul ăsta am senzaţia că l-am mai văzut pe alte 16 bloguri niciodată.

Lasă un răspuns

