Deci HD

Fara cuvinte, nu mai cu poze:

Bou

16 răspunsuri la Deci HD

  1. gicu spune:

    da’ chiar crezi ca avea vrunu vro indoiala?

  2. HD spune:

    nu i asa ca a iesit misto mah?vad ca tu te ai indragostit rau de mine …orice faci scrii cate ceva de mine .stiam eu ca esti gay daca vrei facem si putina dragoste ..iti infing eu un facaletz in cur de ti sar ochii din orbite

  3. Andra spune:

    mi se lumineaza mintea

  4. HD spune:

    @andra ..deci te ai prins ca dadatroll este tarfa mea ,sa inteleg?

  5. snapto spune:

    HD cati ani ai, ca eu am crezut ca n-ai mai mult de 15 cand am citit cateva articole pe blogul tau. (fara suparare, dar asa am crezut)

  6. dadatroll spune:

    HD, nare cum sa fie dadatroll tarfa ta ca dadatroll nu e din regnul animal.

  7. dadatroll spune:

    E, dar nu e atata de tampit ca HD, ca cosu na avut nici o vina.

  8. HD spune:

    e vreo problema ca am un cos pe spate?vorba lu` prostu` asta de mai sus, cosu` nu are nicio vina
    @snapto ,am putin mai mult de atat ….blogul meu asa trebuie sa fie nu trebuie sa indice o anumita varsta

  9. dadatroll spune:

    Mey, daca blogul tau nare decat bastonase si liniute nare cum sa nu indice o anumita varsta <7.

  10. gicu spune:

    vad ca incepe sa recunoasca singur ca e retardat. bravo!!

  11. HD spune:

    gicule ..esti tare ba baiatule!!!!cati frati mai ai ? eu va platesc drumul numai duceti va din tara asta ca deja s-a umplut saracutza patrie de desheuri ca tine.

  12. @HD asculta la mine ca sunt mai batran probabil. RULZ: nu pozezi smecher cand ai cosuri pe nas. Tatuaju’ indica faptulca esti vorba aia mai pizdos decat alti. Cosu’ zice ca Bah! Tropaie hormonii. Vezi ca poate te gasesc aia de la http://cocalari.com/ si atunci chiar ca e nasol si tatuajul nu are nici o vina.

  13. HD spune:

    asta si vreau mah … mereu mi am dorit sa ajung acolo.poate chiar o sa le trimit poza asta pe mail.bine macar ca nu mi se vede fatza.poate nu e cosh si e alunita sau poate e o rana …te ai gandit la asta?

  14. Safta Nebuna spune:

    Ieu in locu vostru nu mash ma-i loa de DADATROL c-a dak e intra-devar Velicu depe Veseliei e cel mai baeat shmeker. Adik daca v-a prinde in realitate nu pa internet a-ti incurcato. Asha tinerei cu tatoaje e plin ferentariu da baetzi adevaratz a ramas f putzini.

  15. maam p spune:

    cine e ma hd? virginul ala celebru? ala care are ca hidden desire sa faca sex inainte de 80 de ani?

Lasă un răspuns

