Photowalking

Deci blogul asta e aproape la el de bun ca ala alui Gramo, decat ca nare numai poze, ca nam camera digitala ca Gramo si asa ca nam cum sa fac photowalkinguri. Deasemenea nu citesc Etnica lui Aristotel ca ma plicti ca nare dialoguri da aia nu intereseaza pe nimeni oricum. Deci casajung si eu sa am si eu sucesu la Gramo mam gandit ca daca nam camera sa fac poze mai bine sa va povestesc poze.

Uite una foarte reusita: o cioara sta pe un stalp in fata la o poarta maro pe care scrie cu vopsea albastra nu parcati si se vad pe sus niste cabluri sau fire sau ceo fi. Super!

33 de răspunsuri la Photowalking

  1. Alandra spune:

    se poate şi un slideshow ?

  2. dadatroll spune:

    Da pai o sa am mai multe.

  3. Calibro spune:

    Da alb si negru, merge ? Stai ca n’are picioare.

  4. adriana spune:

    ei, gata cropuita?

  5. albastra spune:

    si pe jos ce se vede?:-/

  6. dadatroll spune:

    Nu se vede nimic ca decat numai poarta se vede si scrisu de pe poarta.

  7. Andra spune:

    fire cu fundite?

  8. dadatroll spune:

    Nu mey fire din alea de cablu.

  9. Andra spune:

    a, alea care ma gatuie cand merg pe strada

  10. anaAyana spune:

    Păi poza ta este artistică, nu ne-ai zis la ce se gândea cioara!

  11. dadatroll spune:

    Deci acuma un pic de seriozitate. Cum sa se vada in poza ce gandeste cioara? Si dacar fi digitala.

  12. Shortcut spune:

    Io am văzut o poză în care o cioară stă şi aşteaptă să se facă verde la semafor ca să-şi spargă nuca. Da’ nu era aşa reuşită.

  13. albastra spune:

    dada si pe gheare avea batute cristale svarovschi :))

  14. turnavitu spune:

    daca n-ai camera de nu inchiriezi o garsoniera ?

  15. albastra spune:

    ah, am uitat sa`ti zic ca pozele tale sunt mult mai frumoase decat cele ale lui gramo

  16. gadjodillo spune:

    va povestesc si eu o poza: un om gras ca un porc in fata una bucata poarta metal pe care e un carton pe care sta scris: porci de vanzare.

  17. dadatroll spune:

    Nici tu nai camera?

  18. gadjodillo spune:

    ba io am
    am si galerii de poze, pe ici-colo, pe net. doar ca atunci n-aveam aparatul. si in situatia aia… n-a ramas decit sa memorez poza. asa cum am memorat si altele…

  19. dadatroll spune:

    Poti sa recunosti ca nai ca nui rusine. Nu mai Gramo are. Eu cum recunosc ca nu citesc decat alte carti care nus de Aristotel asta ca ma plictisesc si nu mie rusine sa recunosc asta?

  20. gadjodillo spune:

    ba am!
    si fac poze faine, in photowalkinguri continue. adica port tot timpu dupa mine geanta de 3 kile cu aparatul si obiectivele si cind e la o adica, pac, scot aparatul si pozez. si de-asta am facut lumbago.

  21. kata spune:

    citeste platon ca e cu dialoguri.
    si nu mai povesti poze, ca e de catavencu. huo umorului de catavencu

  22. Daniel spune:

    mda. am eu o camera digitala Sony daca vrei.

  23. safta nebuna spune:

    Gadjo tu chear cre ca esht gagiu, ca nu semeni a tzigan.
    Daca nu esht velicu, dadatrol, i-ti cer scuze. Da ieu creca eshti🙂

  24. e fain blogul şi decât cu povestiri despre poze. Ăsta, gramo, îţi plăteşte publicitatea? Ca să ştiu dacă se merită.

  25. dadatroll spune:

    Bineatunci, poate sunt.

    Gramo ma banat numi da bani de publicitate. Nu poate sa dea saracu la toata lumea care face un blog ca al lui.

  26. Safta Nebuna spune:

    Stiam ieu! TRAEASCA STRADA VESELIEI! An curand tot internetu e a-l nostru!

  27. gadjodillo spune:

    Safta nebuna: sorry ca te dezamagesc, nu-s dadatroll, culmea e ca ne intilnim pe aceleasi bloguri, ceeea ce inseamna ca avem aceeasi strategie legata de blogul propriu, dar si aceleasi preocupari. Oricum, eu sint definitely a woman. Iar ala din header-ul blogului meu e my boyfriend.

  28. safta nebuna spune:

    Gageodilo, deci nam intzeles nimica din ceai zis, da ieu ziceam de dadatrol ca e Velicu de pe Veseliei, nu de tine c-a esht dadatrol. Io duar vazusem ca a-i numele in tziganeshte, deaia miai atras atentzia. In-sa acuma vad ca a-i cuvinte shin alta linba shi chiear nu ma-i intzeleg nimik.

  29. Eternul indragostit spune:

    Sa-nteleg ca va interesa o sodomizare ?
    Avem o firma romaneasca cu capital privat organizata dupa Legea 31revizuita si adnotata ca SRL , inregistrata la registrul Camerei de Comert si Industrie ” LA SODOMISTUL LINISTIT-SRL „.
    Cererile se planifica si se rezolva in functie de personalul disponibil la departamentul „USUREL, DOMNULE ARAB CA-MI IES OCHII DIN CAP „

  30. Etnica nu a prezentat festivalul de moda de la Iasi? 😆

  31. gest spune:

    2009 hushi bote chilotzi despuietzi titze fitze tare de tot

Lasă un răspuns

