Litere care incep cu i

i

y

x

41 de răspunsuri la Litere care incep cu i

  1. cherrypick spune:

    io am ănvăţat de la profa mea de mate şi de iem şi ien

  2. cherrypick spune:

    * învăţat (mama ei de tastatură)

  3. dadatroll spune:

    Foarte bine. Vezi ca am bagat un post si cu tablanmultiri daca ai nevoie la mate.

  4. cherrypick spune:

    Daca îl puneai acu ceva ani probabil mă atrăgea. Acuma îmi plac astea cu litere.

  5. Gabriela Savitsky spune:

    indiduguduidibil. Eu zic căi destul de bun.

  6. dadatroll spune:

    Dar de ce esti la Litere? Ca eu nus de cat in clasa nu mai a saptea si inca nam ajuns inca nici la liceu.

  7. Gabriela Savitsky spune:

    dadatroll,

    esti decat in-tra saptea?

  8. Gabriela Savitsky spune:

    ι
    nu arata prea bine si o cheama si „iota”…

  9. kiki spune:

    io cred ca blog stats e fals.

  10. Aujourd'hui spune:

    Exhaustivă postarea asta, nu mai am ce litere să mai adaug! Bună treabă, dada, te-ai întrecut pe tine însuţi!😆

  11. turnavitu spune:

    itere

  12. Alandra spune:

    altruistule.

  13. anaAyana spune:

    ce fac literele astea?

  14. dadatroll spune:

    @kiki: ia tu un blog la care stii ca nu e blog stat fals, si bagal in chestia aia cu cat valoreaza blogul tau. Apoi ia blogul meu si bagal in aceasi kestie. Si cu regula de trei simpla vezi daca nu cumva esti aproape cu blog stat.

  15. Aujourd'hui spune:

    Dar stai, sunt unii care pronunţă M şi N ca şi cum ar începe cu i. Se pun şi astea?😀

  16. Calibro spune:

    Interesant.

  17. Calibro spune:

    Interesant blog ( şi i şi b ).

  18. kiki spune:

    io decat ziceam ceva cu i

  19. anaAyana spune:

    Asta e singura lor îndeletnicire?

  20. Daniel spune:

    litere care se termina cu i nu aveti?

  21. sfinx667 spune:

    iecaaaaaaaaaaaa….iesti ielev mare, iesti tare iesti io-io iesti iedno inspiratno :))
    ce sa mai, iesti Irepetabil, iesti Istino !

  22. razvanserbu spune:

    Ai transpirat scriind postarea asta

  23. razvanserbu spune:

    Acum vrei sa dau si sensuri. OK le dau.
    1. era cald afara
    2. ai avut nevoie de un studiu intensiv de Gramatica, Istoria Literaturii pe care le-ai parcurs intr-un ritm trepidant
    3. ai accesat kabbala si ai devenit un initiat
    4. te-au strans ciorapii
    5. ai fiert iiiierburi si era cald in bucatarie iar cu cealalta mana erai pe tastatura
    6. te-ai luptat pana la epuizare cu constiinta ce se opunea darz impotriva acestu post
    7. erai in sauna cand postai
    Mai vrei? Mai am. Alege tu, posibilitatile sunt nelimitate.😀

  24. dadatroll spune:

    Eram pe naiban sauna. Mam gandit la ceva interesant, la ce litere incep cu litera i si leam bagat aici pe blog. Ce vrei sa fac daca nam camera digitala sa bag poze?

  25. razvanserbu spune:

    Daca aveai camera fotografiai sauna sau literele?

  26. razvanserbu spune:

    Hai ca sa nu te supar din prima. Acusi am picat si eu pt. prima data la tine pe blog si incerc sa ma obisnuiesc cu stilul tau. Mie imi plac posturile mai lungi, mai „muncite” ale tale sunt cam scurte pt. gustul meu. Totusi sunt hazlii. La mine pe blog e cu totul si cu totul altceva. Oricum, imi place ca ai imaginatie.

  27. dadatroll spune:

    Ce muncite vrei? Tu nu vezi ca toata lumea are suces cu cat are mai putine vorbe si cu cat are mai multe poze? Eu daca nam camera digitala macar am putine cuvinte. Si deaia am suces ca toata lumea ii place sa citeasca putin.

  28. razvanserbu spune:

    Sa fie cum zici tu…

  29. Misu spune:

    Convinge-ma ca p nu incepe cu i. Apeleaza la gandirea de tip logic (si critic) gen Gramo, care te-a banat.

  30. dadatroll spune:

    OK, deci vrei comentariu gen Gramo? Bine:

    Bai prostule, hai ca ma plicti. Ppl de cate ori sa va spunem (ca suntem mai multi, de cate ori sa va spunem si asta, tampitilor care sunteti de la tara) deci de cate ori sa va spunem ca ne plicti acuma? Hai lasa-ma. Da ma lesi? Tarane! Care nai citit Estica lui Aristotel.

  31. Misu spune:

    Pai spune-i si tu ca ai citit… Nordica lui Celine!!! Ce mare lucru? Eu sa te invat? (Inca ceva, serios de data asta… Cartea aia, Etica lui Aristotel, e o balarie. De ce naiba sa scrii din ea pe net? Na, am si eu carti chiar aici la-ndemana… Ia uite… Despre democratie in America, de Tocqueville. Ce sa fac? Sa transcriu de acolo? Ce aberatie!) Nu-i iert pe aia doi, trei, sau cati naiba sunt, ca te-au banat. Ma, Dadatroll! Tu vrei sa declansez urgia pe capul lor?

  32. Daniel spune:

    Nu-mi place ca sunteti pe offtopic si ati dat-o pe chestii din astea cu estetica, democratia, banatu si republica lui gramo… reveniti la tema de baza cu literele ca de asta s-a scris acest post si sa repetam literele care incep cu I.
    Intrebare: postul se refera doar la litere din limba romana, nu? intrbam asa de verifia ca asa mai stiu si eu niste litere care incep cu I, dar sunt de prin alte alfabete si nu se aplica daca raspuzi cu da. In caz ca raspunzi cu nu, revin.

  33. turnavitu spune:

    banatu-i fruncea !

  34. anaAyana spune:

    era la saună şi zicea: friiiiige🙂

  35. Vlad spune:

    H4u1|u m472i 5p4r7. kum 734 84n47 gR4m0?

  36. mangaloy spune:

    troloidule

    mea pulpa. credeam ca iesti cretin. de altfelu ti.am si declamat acesta lucrul in sinea luia.
    acum cred ca iesti un individ foarte complex, cu o complexitate foarte complexa, deci, logic, complex.
    spre evitarea confuziilor, recomand totusi un mic disclaimer care sa statueze ceva de genul….nu sunt cretin sau un citat din iegăl

  37. morbo spune:

    aristotel ca aristotel, da acum i mai mult cu habarnam. io vreau si cei trei grasani, ca n-o mai gasesc pe acasa.
    scrie tu dadatroll din cei trei grasani, ca sa-i faci concurenta lu gramo.

  38. rapas spune:

    faine tare litetrele astea 😛

Lasă un răspuns

