Cuvinte carencep cu b

Bou

Belize

Brontozaur

Bou

Blog

28 de răspunsuri la Cuvinte carencep cu b

  1. Mordechai spune:

    Bragă.
    Beninbili :))

  2. turnavitu spune:

    Bou este constant (apare de doua ori) pe cand brontozaurul e verde !

  3. Gabriela Savitsky spune:

    Babiţa.

  4. dadatroll spune:

    Vezi cai scris babuta gresit.

  5. anaAyana spune:

    cuvinte care încep cu b şi se termină cu -ică:

    – bibilică
    – bunică
    – bătrânică (asta e ca bou de două ori)

    cuvinte care încep cu b şi se termină tot cu b:

    – baobab
    – ………..

    cuvinte care nu încep cu b pentru că încep cu c:

    – cartof
    – ciocolată
    – cugetare

    cuvinte care încep fără literă:
    ………..

    cuvinte care nu se mai termină:

    – protocopitoricescovici
    – abracadabrante
    – prestidigitatori

    cuvinte care încep cu b şi se termină cu ce literă vor ele:

    – biscuiţi
    – breton
    – banc

  6. Gabriela Savitsky spune:

    imi fac autocritica, bautocritica, scuze cai cu b

  7. anaAyana spune:

    Eu cred că aceste cuvinte carencep cu b pot începe şi cu bî.

  8. Catre dadatroll

    Ce ai cu mine ?😆 Te-am suparat cu ceva? Multumesc

  9. Calibro spune:

    Bună

  10. dadatroll spune:

    Deci mei de ce vi tu la mine la blog si spui ca blogul asta a meu nare nimic in el. Ce blogul tau are? Ne spui ca sa schimbat sigla la nu stiu ce televiziune. Toti prieteni mei nu se uita la sigla ci la manele de pe ecran.

  11. @cand am spus eu asta? Chiar nu te inteleg, pe bune

  12. Vlad spune:

    BBBBBBBB
    B B
    B B
    B B
    B B
    B B
    BBBBBBB
    B B
    B B
    B B
    B B
    BBBBBBBB

  13. Vlad spune:

    Auz, dadatroll, tu un cumva faci mishto de uamenii mei din cartier? Sper că nu😦

  14. dadatroll spune:

    Depinde. Cum ii cheama?

  15. Alandra spune:

    belea

  16. anaAyana spune:

    bunăoară (îl folosesc foarte rar)

  17. Gabriela Savitsky spune:

    mam gândit foarte bine că fiincă am fost la ţară. Şi acolo miam adus aminte de un cuvânt cu bî ca să ţil spun.
    Uitel! Băicoi!

  18. dadatroll spune:

    Fara prosti pe blogul asta, OK?

  19. cherrypick spune:

    bou
    becali

    s-o menţionat bou?

  20. Franz spune:

    S-a strigat Bombonel, cel care a agatat-o pe Bombonica, pîna cînd a fost babardit de Baozar, care si el se legana pe o pînza din baobab cu babuinul behait în fata bubicilor. Sa boscorodim un broscoi ?

  21. dadatroll spune:

    gramo am pus de doua ori

  22. radugo spune:

    baobab are trei cuvinte care incep cu b: bao, ba si b.

  23. Gabriela Savitsky spune:

    ok.

  24. albastra spune:

    bere
    babuin
    barca

  25. adelaadela2 spune:

    da stiti care incep cu ..b” si se temina cu ,,ta”…..minim 10 exemple sa va vad!

Lasă un răspuns

