Suna, domne, nuti fie rusine

Inca nu e prea tarziu: Steaua Campioana Romaniei! Suna la 424-54237273.

12 răspunsuri la Suna, domne, nuti fie rusine

  1. turnavitu spune:

    eu as suna dar nu sunt clopotel !

  2. biul spune:

    :)) n`o sa sune.. ii ocupat cu DNA`ul acum #-o

  3. anaAyana spune:

    Iar eu aş suna dar nu mă cheamă Gigi (că tot nu m-aş duce)😛

  4. farasens spune:

    Cine raspunde ?

  5. Crash spune:

    mai nene, am sunat, de ce marai la telefon? gata, nu mai vorbesc niciodata cu tine!😛

  6. Calibro spune:

    Dada, e taxare la secundă ? dacă suna gigi ? De aia nu a sunat până acum, că nu are fise.

  7. morbo spune:

    pai da, ca mine cand am fost la kaufland si, cu meleoanele pa card, n-aveam cinci mii ca sa iau cosul ala
    retailerii germani nu ma respecta!

  8. Mordechai spune:

    A promis că sună. Că are dreptul la un telefon.

  9. fanitza spune:

    a sunat?

    sau încă e ocupat cu explicaţiile pe otv?

  10. turnavitu spune:

    cine e nuti ?

  11. anaAyana spune:

    E târziu. Se apropie prea.

  12. Alandra spune:

    până la urmă a sunat nuţi sau na?

Lasă un răspuns

